آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اگرچه در چند سال گذشته وبلاگ نويسان سايت هاي مختلف، تاحدودي به توليد محتوا در سئو سايت بي توجهي كرده اند، اما بايد دقت داشته باشيد كه توليد محتوا از سال 2000 به بعد شكل و كاربرد متفاوتي پيدا كرده است. در زمان هاي قبل اين مورد، مردم مطالب شما را به طور مرتب مطالعه مي كردند تنها به اين دليل كه مطالب سايتتان را دنبال مي كردند. كساني كه پست هاي بسيار قديمي را در مجموعه مقاله هاي سايت خود نگه داشته و ذخيره مي كنند، به خوبي درستي نكته بالا را مي فهمند.

رفتار كاربران از سال 2000 به بعد تغييرات بسيار زيادي كرده است. در حالي كه بعضي از مردم براي دسترسي به مطالب جديد سايت مورد علاقه شان، آن را در ليست ايميل هاي خود قرار مي دادند تا از انتشار نكات جديد مطلع شوند، بسياري ديگر از مردم ترجيح مي دادند تا از موتورهاي جستجو وصفحات نتايج آن ها استفاده كنند تا به محتواي مدنظر خود برسند. در نتيجه از آن زمان به بعد، عبارات و كلمات كليدي جايگاه و اهميت بسيار بالايي براي توليد محتوا وبلاگ نويسان مختلف پيدا كرده اند. بنابراين اكنون بهترين زمان براي شما است تا استراتژي توليد محتوا و كلمات كليدي خود را بهبود بخشيد.

نكاتي كه در اين مقاله به بررسي آن ها مي پردازيم، بيشتر براي آن دسته از افرادي است كه تازه شروع به توليد محتوا سايت و تحقيق كلمات كليدي كرده اند. اگرچه افرادي كه مدت ها است در زمينه توليد محتوا فعاليت دارند و هميشه دچار مشكلاتي در اين زمينه مي شوند نيز مي توانند از نكات مهم اين مقاله در روند بروز رساني استراتژي هاي خود استفاده كنند.

كلمات كليدي دقيقا چه هستند؟

كلمات كليدي به مجموعه عباراتي گفته مي شود كه كاربران، آن ها را در موتورهاي جستجو تايپ مي كنند تا به مطالب مورد نياز خود برسند.

مردم از عبارات كليدي براي رسيدن به بسياري از نتايج استفاده مي كنند. چيزهايي مثل جستجو درباره يك فيلم، وضعيت آب و هوا يا پيدا كردن آدرس و تلفن رستوران مدنظرشان، جزو پر جستجوترين موارد هستند. در واقع هر جستجويي به اين منظور انجام مي شود تا پاسخ پرسشي را پيدا كند و هدف اصلي موتورهاي جستجو مثل گوگل اين است تا كاربران خود را در سريع ترين زمان به بهترين پاسخ ها برسانند.

نكته مهمي كه از موارد بالا به دست مي آيد چيست؟ هدف شما به عنوان يك وبلاگ نويس بايد اين باشد كه عباراتي كه كاربران آن ها را جستجو مي كنند را به خوبي بشناسيد تا بتوانيد بهترين محتوا را براي رفع نياز آن ها توليد و منتشر كنيد.

چگونه عبارات كليدي بر استراتژي توليد محتوا تاثير مي گذارند؟

مقاله هاي سايت هايي كه بر اساس تحقيق كلمات كليدي ايجاد شده اند، با ديگر مقاله هاي وب سايت هاي ديگر تفاوت هاي زيادي دارند. در اين مورد، نويسنده اين مقاله هاي سعي مي كنند تا بر روي پاسخ يك پرسش مهم، متمركز شوند.

در برخي از موارد كه محتوا سايت بر اساس يك تجربه شخصي است يا قصد معرفي يك ايده جديد را دارد، قضيه متفاوت است. در هر دو مثالي كه زده شد به دليل اينكه محتوا سايت پاسخ يك پرسش موجود را نمي دهد، كسي نيز براي دسترسي به آن محتوا در گوگل، جستجو نمي كند؛ بنابراين ترافيك سايت اين دسته از افراد، زياد نخواهد بود.

البته دقت داشته باشيد كه نكته بالا به اين معني نيست كه شما به هيچ وجه نبايد شرو عبه توليد يك ايده يا محتوا جديد كنيد؛ شما از روش هاي مختلفي مي توانيد به بازديد مورد نياز خود دست پيدا كنيد. اما چيزي كه مهم مي باشد اين است كه اين دسته از وب سايت ها ترافيك طبيعي مناسبي براي بلند مدت دريافت نخواهند كرد. بنابريت اگر مي خواهيد ترافيك زيادي داشته باشيد، بايد مطالب سايت خود را بر اساس دست آوردهاي تحقيق كلمات كليدي توليد كنيد.

چگونگي پيدا كردن كلمات كليدي

براي دسترسي به عبارات كليدي مناسب، راه هاي بسيار زيادي وجود دارد. يكي از آن ها، استفاده از ابزارهاي مختلف است مثل Moz Keyword Explorer. با به كارگيري اين ابزار، دو راه براي پيدا كردن بهترين و بررسي بهترين كلمات كليدي وجود دارد. اولين راه اين است كه كلمه مورد نظر خود را در قالب يك عبارت تايپ كنيد تا به كلمات كليدي مرتبط دست پيدا كنيد. دومين راه اين است كه مي توانيد عبارات كليدي يك صفحه سايت را استخراج كنيد تا متوجه شويد كه رقباي شما از چه عباراتي براي جذب كاربرد به سايت استفاده مي كنند. ويژگي بسيار عالي ديگر اين ابزار، مشاهده عبارات جستجو افراد، به صورت پرسش مي باشد.

آموزش استراتژي محتوا,آموزش يافتن بهترين كلمات كليدي,استخراج عبارات كليدي

Keywords text on paper

چه كلمات كليدي را انتخاب كنيم؟

اگر مراحل ذكر شده در بالا را به خوبي طي كنيد، اكنون شما تعداد بسيار زيادي كلمات و عبارات كليدي داريد. نكته مهم اين است كه بدانيد از كدام يك از اين عبارات در متن محتوا سايت خود استفاده كنيد. با استفاده از نكات زير به راحتي مي توانيد در اين زمينه، واكنشي موفقيت آميز داشته باشيد.

انتخاب عبارت مرتبط با كاربران سايت

شناخت كامل مخاطبينتان يكي از فاكتورهاي اصلي تحقيق كلمات كليدي است؛ چراكه اين مورد به شما كمك مي كند تا عبارتتان از يك فيلتر رد شوند تا مهمترين، كاربردي ترين و مرتبط ترين آن ها براي توليد محتوا سايت شما باقي بمانند. اين يكي از مهمترني نكاتي است كه در اكثر كلاس هاي معتبر آموزش توليد محتوا به آن اشاره مي شود.

اگر تا كنون فعاليتي در زمينه شناخت بهتر مخطبين سايتتان انجام نداده ايد، بهتر است كه ايده آل ترين نوع كاربر را براي وب سايتتان در نظر بگيريد و بر اساس آن شروع به انتخاب كلمات كليدي كنيد. به عنوان مثال اگر محتوا سايت شما ورزشي است، بهتر است كه كلماتي را انتخاي كنيد كه براي علاقه مندان به ورزش باشد.

در اين زمينه مي توانيد كه دقيق تر نيز عمل كنيد. به اين صورت كه سن، علايش شخصي، نوع فرهنگ و موارد مهم ديگر را براي در نظر گرفتن بهترين مخاطب، به كار ببريد. شما هرچه بهتر و دقيق تر به اين موارد بپردازيد پروسه انتخاب كلمات كليدي نيز برايتان آسان تر مي شود.

به سختي كلمات كليدي از 1 تا 10 امتياز بدهيد

براي راحتي كار، بهتر است كه ليستي از سختي تمام عبارات كليدي كه داريد درست كنيد تا در روند انتخاب كلمات كليدي، بهتر عمل كنيد. منظور از سختي عبارات كليدي يعني اينكه براي رسيدن محتواي سايت به رتبه هاي برتر نتايج جستجو گوگل براي كلمه كليدي مدنظر، چه ميزاني بايد تلاش كرده و بر روي سئو سايت كار كرد.

اگر در ابتداي مسير توليد محتوا سايت خود هستيد، پيشنهاد مي كنيم از آن دسته از كلمات كليدي استفاده كنيد كه ميزان سخيت پاييني دارند. چراكه هنوز اعتبار سايت شما خيلي بالا نبوده و كسب رتبه هاي برتر نتايج جستجو براي شما كمي سخت خواهد بود.

بررسي ميزان جستجو كاربران براي كلمه كليدي خاص

با استفاده از اين نكته مي توانيد متوجه شويد كه چه تعدادي از كاربران موتورهاي جستجو، ماهانه براي كلمه كليدي انتخابي شما در اينترنت جستجو مي كنند. اينكه تعداد افراد بيشتري براي عبارات شما در گوگل جستجو كنند، نكته بسيار خوبي است؛ اما بايد دقت داشته باشيد كه كيفيت از كميت اهميت بيشتري دارد. در برخي از موارد شايد مجبور باشيد عباراتي را انتخاب كنيد كه تعداد زيادي كاربر براي آن در اينترنت جستجو نمي كنند؛ چراكه نياز داريد تا اين كلمه كليدي ارتباط بيشتري با محتوا سايت شما داشته باشد.

چگونگي كاربرد كلمات كليدي در صفحات سايت

در قديم، الگوريتم گوگل سخت گيري زيادي براي رتبه بندي هاي خود نمي كرد. اما اكنون شاهد هستيم كه فاكتورهاي بسيار زيادي براي كسب رنك بهتر وجود دارد. در سال هاي ابتدايي شكل گيري الگوريتم گوگل، به اين صورت بود كه براي بالا آمدن در صفحات نتايج جستجو گوگل، تنها با تكرار زياد كلمات كليدي در متن محتواي سايت خود، به راحتي مي توانستيد رتبه هاي برتر را از آن خود كنيد.

با توجه به اينكه هدف اصلي گوگل برطرف كردن نيازهاي كاربران خود مي باشد، با گذشت سال ها، اين موتور جستجو فاكتورهاي رتبه بندي سايت خود را به شدت بهبود داد تا بتواند به بهترين شكل رضايت كاربران را جلب كند. به اين صورت كه ديگر اهميتي نداشت تا يك عبارت كليدي براي دفعات بسيار زيادي در متن محتوا سايت تكرار شده باشند، بلكه نكته مهمي كه گوگل بع آن رسيد اين بود كه يك محتواي ارزشمند، بايد بتواند پاسخ پرسش هاي مخاطبين خود را به خوبي بدهد.

در ادامه چند نكته مهم براي حل مسئه كاربرد كلمات كليدي در محتوا را براي شما ارائه مي دهيم:

  • كلمات كليدي بايد ورودي هاي شما باشند: شما در ابتداي نوشتن محتوا بايد به جاي پرسيدن اينكه چگونه اين كلمات كليدي را در متن خود بگنجانم، از خود سوال كنيد كه آيا اين محتواي توليدي من، پاسخ پرسش هاي كاربران را خواهد داد؟
  • لازم نيست تا براي هر كلمه كليدي يك صفحه جداگانه داشته باشيد: اگر در حال نوشتن محتوا سايت باي يك عنوان خاصي هستيد، بهتر است در آن واحد علاوه نوشتن متن براي عنوان مورد نظر، باري موضوعات ديگر نيز توليد در همان صفحه، توليد محتوا كنيد.
  • بررسي عملكرد رقبا: صفحات سايت رقباي خود را تجزيه و تحليل كرده و بررسي كنيد كه آن ها چگونه از عبارات كليدي در متن محتوا سايت خود استفاده مي كنند.

در آخر پيشنهاد مي كنيم كه اگر به خوبي در اين زمينه مطالعه كرده و اطلاعات مناسبي كسب كرده ايد، هرچه سريعتر شروع به كاربرد اين نكات در استراتژي توليد محتوا خود كرده و رنك خود در نتايج جستجو گوگل را به بهترين شكل بهبود بخشيد.

امتياز:
بازديد:
[ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۹:۰۲ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی