آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 7
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

لينك سازي طبيعي يكي از اركان اصلي بهينه سازي سايت به شما مي روند. در هر كسي در سئو سايت خود به آن نياز پيدا خواهد كرد. اهميت لينك هاي ارزشمند در SEO بر هيچكس پوشيده نيست. با اين حال آنچه بيشتر مورد بحث مي باشد اين است كه چگونه لينك هاي ورودي را به شكلي صحيح ايجاد كنيم.

همه ي سئوكاران حرفه اي موافق هستند كه راه هاي طبيعي جذب لينك خيلي بيشتر از يكي دوتاست. بنابراين بهتر است تا از روش هاي خلاقانه براي ايجاد لينك هاي ارزشمند استفاده كنيد.

لينك سازي طبيعي چيست؟

لينك سازي طبيعي به روندي گفته مي شود كه خودتان در توليد كردن آن ها دخالتي داشته باشيد؛ مثل استفاده از روش هاي پست مهمان، ابزار outreach و خريداري لينك ها. Natural Link Building (لينك سازي طبيعي)، اين موضوع را بيان مي كند كه شما بايد به شكلي فعاليت داشته باشيد تا صاحبان وب سايت هاي ديگر اصرار به لينك دادن به وب سايت شما داشته باشند.

⭐️ نكته مهم: ما به شما پيشنهاد مي كنيم تا استراتژي لينك سازي را با يكديگر تركيب كرده و آن ها را بر روي لينك هاي موجود بر وب سايت خود اعمال كنيد تا به يك روش كلي برسيد.

جذب لينك از سايت هاي معتبر

اگر لينك سازي راهي براي توسعه يافتن باشد، آيا تنها بايد منتظر ماند تا لينك ها به سمت سايت شما سرازير شوند؟ متاسفانه پاسخ منفي است.

در دوره هاي آموزش سئو مي آموزيم كه چندين راه مختلف وجود دارد كه بايد انجام دهيد تا سايت شما جايگاه بالاتري پيدا كند. اين عمل نيازمند تلاش جدي براي به وقوع پيوستن مي باشد. كليد اصلي براي انجام اين كار توليد محتواي ارزشمند و افزايش مراحل بازاريابي سايت خود به چندين مرحله مي باشد.

اگر برند شما شناخته شده نباشد، احتمال لينك دادن به شما كاهش پيدا مي كند. شما بايد وب سايت، محتوا و برند خودتان را بيشتر در معرض ديده شدن قرار بدهيد. خوشبختانه هر كدام از روش هاي زير بر اساس بودجه و پهناي باند شما تغيير پيدا مي كند.

در ادامه 12 مثال براي بهبود لينك سازي را مورد بررسي قرار خواهيم داد:

  1. بازاريابي محتوا

هر استراتژي لينك سازي بيان مي كند كه توليد محتواي ارزشمند بهترين راه براي ايجاد لينك هاي ارزشمند است در روش قديمي لينك سازي، شما بايد سايت ها را به سمت لينك دادن به شما در عوض پست مهمان يا لايك، ترغيب مي كرديد. اما در لينك سازي طبيعي به اين صورت نيست.

توليد محتواي هميشه سبز برگ برنده شما براي جذب لينك از سمت سايت هاي معتبر است. مخصوصا اگر مراحل سئو توليد محتوا سايت خود را به خوبي انجام بدهيد. هنگامي كه محتواي شما در اكثر مواقع در صدر SERP قرار داشته باشد و به عنوان يك محتواي با ارزش شناخته بشود، در آن زمان احتمال انتخاب سايت شما براي لينك دادن افزايش پيدا خواهد كرد.

بازاريابي محتوا به صورت فعالانه ميزان ديده شدن وب سايت شما را افزايش مي دهد. با استفاده از دستورالعمل زير مي توانيد يك استراتژي بازاريابي محتوا مناسب داشته باشيد و با استفاده از آن اعتبار خود را به شدت افزايش دهيد:

  1. تحقيق كلمات كليدي
  2. استفاده از عنوان هاي قدرتمند در جذب كاربر
  3. شروع به توليد محتوا
  4. بروز رساني و تقويت محتوا سايت
  5. بررسي نتايج به دست آمده

حالا وقتشه!   اينو بخون: روش هاي معرفي برند – تبليغات شبكه هاي اجتماعيپيشنهاد نويسنده اين است كه اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه اين مقاله را بخوانيد.

  1. شبكه هاي اجتماعي

حساب كاربري شما در شبكه هاي اجتماعي مثل توييتر، فيسبوك و لينكدين، چندين فرصت مناسب براي جذب لينك را به وجود مي آورد.

به عنوان مثال، توييتر دو زمينه را براي شما به وجود مي آورد؛ Web و Bio. اين ها ممكن است براي اعتبار سايت شما كاري انجام ندهند اما باعث مي شوند تا ترافيك سايت افزايش پيدا كنند. لينكدين هم به همين صورت سه لينك در حساب كاربري به شما مي دهد. حتي مي توانيد ويدئو و محتواي خود را نيز اضافه كنيد. بازاريابي شبكه هاي اجتماعي باعث مي شود تا كاربران بيشتري با محتواي شما آشنا شوند.

  1. لينك هاي Editirial

لينك Editorial به لينكي گفته مي شود كه به صورت طبيعي به دست مي آيد و بر اثر محتوا و بازاريابي قدرتمند شكل مي گيرد. بهترين راه براي جذب اين گونه لينك ها ارائه كردن محتواهايي است كه در مورد رويدادهاي تازه و علايق جديد باشند. علت اين كار اين است كه سايت هاي معتبر مثل Forbes و Entrepreneur، ترجيح مي دهند تا به محتواي تازه و با ارزش رجوع كنند.

شما مي توانيد از ابزارهاي زير براي كسب اطلاعات جديد درباره علايق كاربران استفاده كنيد:

Google Trends

Bing Trending Topics

Twitter Trending Topics

Google News Stories

آموزس ساخت بك لينك,آموزش لينك بيلدينگ,آموزش لينك سازي

  1. صفحات منبع

صفحات منبع در واقع صفحاتي هستند كه داراي محتوا هميشه سبز مي باشند. اين صفحات در واقع منابع با ارزش مثل PDF، ويدئو، راهنما، ابزار و مصاحبه ها كه كمك كننده بسياري از كاربران است را فهرست مي كنند. اين يك جعبه ابزار براي مخاطب هدفتان مي باشد.

بسياري از سايت ها منابع خود را به تعداد پست هاي خاص محدود مي كنند و ممكن است از نظر سئو سايت دچار مشكل شوند. در حالي كه مي شود تعداد بيشتر صفحه منبع قدرتمند ايجاد كرد تا انگيزه سايت هاي ديگر براي لينك دادن افزايش پيدا كند. چراكه از وب سايت شما متوجه خواهند شد كه كاربرشان همه مطالبي كه نياز دارد را در يك مرحله دريافت خواهد كرد.

Resource Pages يا صفحات منبع، براي هدف قرار دادن عبارات كليدي نيز عالي هستند. كاربراني كه به دنبال يك پاسخ براي پرسش خود و يا يك راهنما براي حل يك مشكل مي گردند، مي توانند از اين صفحات اطلاعات مفيدي را كسب كنند.

  1. سايت Quora

Quora.com يك سايت پرسش و پاسخ است. در اين سايت كاربران دانش و اطلاعات خود را به اشتراك مي گذارند و براي پرسش هاي خود پاسخ هاي مناسبي را پيدا مي كنند. Quora بيشتر از 200,000 بازديدكننده در ماه دارد.

كليد اصلي براي جذب لينك در Quora، تمركز بر روي ارائه محتواي ارزشمند است. بسيار از افراد از اين سايت براي لينك سازي استفاده مي كنند؛ لذا اگر به سادگي لينك خود را ارائه دهيد، بقيه كاربران متوجه آن خواهند شد.

سوالات مربوط به حرفه خود را پيدا كرده و به آن ها به درستي پاسخ دهيد. تجربه و تخصص خود را پيشنهاد كنيد. اين پيشنهاد بايد به صورتي باشد كه به يك منبع ارزشمند لينك دهد. اگر پاسخي كه داده ايد براي يك كاربر كامل و با ارزش باشد، ممكن است كه به بازيد از سايت شما و لينك دادن به آن، اشتياق پيدا كند.

  1. HARO

Help a Reporter) HARO) سايتي است كه خبرنگاران و ناشران، اطلاعات و نظرات منبع را به دست مي آورند تا از آن ها در مقاله هاي خود استفاده كنند. وقتي در HARO ثبت نام مي كنيد، روزانه ايميل هايي دريافت مي كنيد كه اين ايميل ها موقعيت هاي پاسخ دهي به خبرنگاران را به شما يادآور مي شود.

اگر شما اطلاعات با ارزشي را ارائه دهيد، خبرنگاران به عنوان يك منبع به شما رجوع خواهند كرد. در اين سايت هدف ارائه محتواي ارزشمند است؛ اگر خبرنگاري متوجه شود كه قصد شما تنها لينك سازي براي سئو سايت مي باشد، بعيد است كه با شما ارتباطي برقرار كنند.

شما مي توانيد به صورت رايگان وارد سايت HARO شده و به پرس و جوهاي مطرح شده پاسخ دهيد تا شانس خود براي جذب لينك طبيعي را افزايش دهيد.

  1. ابزارهاي وب سايت

در اين روش مشابه با صفحات منبع عمل خواهيم كرد. شما مي توانيد يك ابزار با ارزش درست كرده و در وب سايت خود قرار دهيد. حال چنانچه اين ابزار در نوع خود بهترين باشد، بقيه صاحبان وب سايت آن را ارزشمند محسوب كرده و از آن استفاده خواهند كرد.

مثال هايي از ابزارهاي كاربردي:

  • Free SEO audit tools
  • Budget calculators
  • Formulas
  • Blog topic generators
  • Meta title counter tools

به ابزاري فكر كنيد كه براي مخاطبين مفيد باشد؛ ترجيحا ابزاري را انتخاب كنيد كه در حال حاضر وجود نداشته باشد. سپس مي توانيد از يك توسعه دهنده بخواهيد تا اين ابزار را براي وب سايت شما بسازد.

  1. Ebooks

آموزش لينك سازي خارجي,استراتژي لينك سازي,سئو سايت

امروزه اكثر مردم بيشتر از دستگاه هاي الكترونيكي استفاده مي كنند. به همين جهت فرصت مراجعه به كتاب هاي چاپي را ندارند. شما مي توانيد از اين فرصت بهره ببريد. اگر يك نويسنده فوق العاده در تيم خود داريد، نوشتن يك Ebook (كتاب الكترونيكي) براي لينك سازي طبيعي، بسيار با ارزش خواهد بود. ebook مي ‌تواند يك محتوا معتبر باشد كه شما را در حوزه كاريتان متمايز مي‌كند.

  1. Reddit

سايت Reddit تنها براي سياست نيست. بسياري از كاربران به اين سايت به عنوان يك منبع خبري نگاه مي كنند تا براي پرسش هاي خود پاسخ هاي صحيح به دست آورده و دانش خود را به اشتراك بگذارند.

اين يعني كه يك فرصت مناسب براي شما وجود دارد تا با پاسخ دادن به آن ها براي خود اعتبار ايجاد كنيد. پيشنهاد مي كنيم كه براي خود يك حساب كاربري ايجاد كرده و فعاليت لينك سازي طبيعي خود را شروع كنيد.

  1. Ego Bait Content

محتواي Ego bait بر اساس ضرب المثل “I scratch your back, you scratch mine” شكل گرفته است (به اين معني كه من هواي تو را دارم؛ تو هم هواي من را داشته باش). در اين نوع محتوا بايد به معرفي يك يا چند متخصص برجسته كسب و كار اينترنتي بپردازيد و او را تمجديد و تشويق كنيد. سپس به احتمال زياد حداقل يكي از اين متخصصين براي تشكر، به شما لينك خواهد داد.

  1. Networking

بسياري از افراد Networking را با بازاريابي شبكه اي اشتباه مي گيرند. نتوركينگ در واقع به معناي برقراري ارتباطي سالم و مفيد با كاربران خود است. با ايجاد كردن ارتباط قوي با افراد حوزه كاري خود، مي توانيد فرصت هاي ارزشمندي را براي همكاري به وجود بياوريد. اگر مردم از شما خوششان بيايد، طبيعتا محتوا سايت شما را پخش خواهند كرد.

اگر  شما محتوايشان را در سايت خود قرار دهيد و يا به آن ها لينك بدهيد، ممكن است همين كارها را براي شما انجام دهند. به ياد داشته باشيد تمامي موارد ذكر شده را بايد با دلايل منطقي و درست انجام دهيد. در صورتي كه هدف شما تنها سودآوري براي برندتان باشد، مخاطبين متوجه شده و در نهايت نتيجه مثبتي نخواهيد گرفت.

  1. Video Marketing

Video Marketing يا بازاريابي ويدئويي براي سئو سايت اهميت بالايي دارد. امروزه نيز در كلاس هاي آموزش سئو به اين موضوع توجه بيشتري مي شود. با گذشت زمان، سئو ويدئو در بين سئوكاران محبوب تر شده و محتواي ويدئويي براي كاربران قابل قبول تر. با اين حال همه افراد زمان و بودجه لازم براي توليد ويدئوهاي مخصوص خودشان را ندارند.

شما مي توانيد محتواي ويدئويي خود را در YouTube به اشتراك گذاشته و افراد را براي بازديد از وب سايت خود ترغيب كنيد. جذب لينك ارزشمند و افزايش ترافيك سايت از ويژگي هاي اصلي اين روش است. به عنوان مثال، اگر ديديد سايتي از ويدئو شما در محتواي خود به عنوان يك منبع استفاد كرده است، مي توانيد درخواست بدهيد تا به شما لينك بدهند.

درنتيجه پيشنهاد مي كنيم تا روش هاي ذكر شده را با استراتژِي خود تركيب كنيد تا همه جوانب در نظر گرفته شود. سپس مي ‌توانيد لينك‌ ها را از چند منبع مختلف جذب كرده و شانس خود به دست آوردن محتواي ارزشمند را افزايش دهيد.

امتياز:
بازديد:
[ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۵۱:۰۲ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی