آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

پروپوزال,پروپوزال آماده سئو,پروپوزال سئو

اگر سئو را فرا گرفته ايد و به فكر ورود به بازار كار هستيد، اولين كاري بايد براي ورود به اين عرصه انجام دهيد تنظيم پروپوزال سئو است.

شما بايد بتوانيد توانايي هاي خودتان در زمينه سئو سايت را به خوبي ارائه دهيد و خودتان را به نحوي به كارفرما معرفي كنيد كه او به كار كردن با شما ترغيب شود. براي اين كار ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه اين مقاله را تا انتها مطالعه كنيد تا به جزئيات پروپوزال نويسي مسلط شويد.

پروپوزال سئو چيست؟

پيش از عقد قرارداد تيم سئو سايت با كارفرما، لازم است سئوكار، اهداف و برنامه هايي كه براي بهينه سازي سايت دارد، را در قالب يك فايل متني به كارفرما ارائه كند. به اين ترتيب نقشه ذهني كارشناس سئو و جزئيات فعاليت هايي كه قصد دارد انجام دهد، براي هر دو طرف مشخص خواهد شد.

پروپوزال سئو سايت به تيم سئو كمك مي كند تا يك چارچوب كلي و از پيش تعيين شده براي معرفي خدمات خود داشته باشد و آن را براي مشتريان بالقوه ارسال كند.

اين كار در زمان شما به طرز قابل توجهي صرفه جويي مي كند و نيازي نيست فعاليت هاي خود را براي هر يك از مشتريان به طور جداگانه تشريح كنيد. همچنين با استفاده از پروپوزال آماده سئو نگران اين نخواهيد بود كه برخي نكات راجع به خدمات خود را فراموش كنيد و در ادامه همكاري با سايت به مشكل بربخوريد. بنابراين پيشنهاد ما اين است كه يك پروپوزال قدرتمند با رعايت استانداردهاي مربوط به نگارش پروپوزال سئو تهيه كرده و از آن براي جذب مشتريان كمك بگيريد.

چرا بايد از پروپوزال سئو استفاده كنيم؟

پروپوزال سئو براي سئوكارها اهميت بسيار زيادي دارد، زيرا درصورتي كه اين افراد نتوانند به درستي خدمات و شيوه كار خود را به مشتريان بالقوه معرفي كنند، موفق به دريافت پروژه از كارفرما نخواهند شد.

در حقيقت پروپوزال سئو نوعي پيشنهاد است كه از سوي كارشناس سئو و تيم بهينه سازي سايت، به كارفرمايان ارائه مي شود و از آن ها براي عقد قرارداد و سفارش خدمات سئو دعوت مي كند. در نتيجه هرچه پروپوزال كامل تر و دقيق تر باشد، احتمال اينكه كارفرما شرايط سئوكار را پذيرفته و پروژه هاي سايت خود را به او واگذار كند، بيشتر است.

يك راهكار موثر براي نوشتن پروپوزال قوي مشاهده چند نمونه پروپوزال سئو است كه به شما كمك مي كند با ساير افراد فعال در عرصه ارائه خدمات سئو رقابت كنيد.

پروپوزال سئو بايد شامل چه چيزهايي باشد؟

داشتن يك پروپوزال سئو كه با رعايت اصول پروپوزال نويسي و مطابق با نياز مشتريان نوشته شده باشد، مي تواند شانس موفقيت شما را در گرفتن پروژه از كارفرما بيشتر كند. پروپوزال سئو زمينه فروش خدمات شما را فراهم مي كند، بنابراين بايد در تنظيم آن دقت و ظرافت فراواني به خرج دهيد؛ اما سوال اساسي اين است كه پروپوزال سئو بايد شامل چه چيزهايي باشد و يك پروپوزال خوب چه ويژگي هايي دارد؟

در زير تمام مواردي كه بايد در پروپوزال سئو خود بگنجانيد قيد شده است:

تعريف مشكلات مشتري و ارائه راهكار براي آن

در ابتداي پروپوزال از مشتري بابت زماني كه صرف كرده است تا با شما تماس بگيرد تشكر كنيد. سپس بايد به او ثابت كنيد كه به خوبي مشكلات او را درك كرده و خواسته هاي او را فهميده ايد. ممكن است مشتري نگران افت ترافيك سايت خود باشد يا از بي فايده بودن تلاش هاي خود براي ارتقا رتبه سايتش ناراحت باشد. شما به عنوان متخصص سئو موظف هستيد در گام اول با مشتري ابراز همدردي كرده و به او بگوييد كه مشكل او را درك مي كنيد.

به عنوان شروع مهم است كه به مشتريان خود اطمينان دهيد كه به اندازه كافي آموزش سئو ديده ايد و توانايي كمك كردن به آن ها براي حل مشكل سايتشان را داريد.

شرح استراتژي سئو اختصاصي

در اين مرحله از تهيه پروپوزال سئو سايت لازم است ليستي از خدماتي كه تيم سئو شما ارائه مي كند، تنظيم كنيد. اين خدمات ممكن است سئو فني، سئو محتوا، سئو داخلي يا سئو خارج از سايت باشد. همچنين مي توانيد اهداف خود را به صورت كلي و در سه گام اصلي ارزيابي سئو، راه اندازي سئو و خدمات سئو ماهانه معرفي كنيد. توصيه مي كنيم در انتها شاخص هايي را كه تيم شما را منحصر به فرد مي كند، ياداوري كنيد تا بتوانيد اعتماد مشتري را جلب كرده و او را براي ادامه همكاري مشتاق كنيد.

به خاطر داشته باشيد كه در تنظيم پروپوزال سئو صرفا واقعيت ها و روند كار خود را بيان كنيد و از مطرح كردن اهداف غيرواقعي و ناممكن مثل دوبرابر كردن ترافيك سايت در مدت زمان كوتاه، بپرهيزيد. به اين دليل كه اصولا سئو تا حد زيادي غيرقابل پيشبيني است و مدام به سوي رشد و تكامل حركت مي كند. بنابراين با وعده هاي غيرقابل دسترسي احتمال دارد به اعتبار خود ضربه بزنيد.

تعريف محدوده خدمات

قسمتي از پروپوزال سئو خود را به توضيح محدوده خدمات پيشنهادي خود اختصاص دهيد. همچنين مي توانيد چند بسته سئو را پيشنهاد كنيد و جزئيات و مزاياي آن را شرح دهيد. تمام خدمات سئوي خود از قبيل ارزيابي سئو، برنامه ريزي استراتژيك، تحقيق كلمات كليدي، تجزيه و تحليل رقبا، خدمات سئو ماهانه و… را با اطلاعات كامل در پروپوزال سئو قيد كنيد. مشتريان معمولا خواهان مزايا و تغييرات ملموس در سئو سايت خود هستند پس مطمئن شويد كه بسته هاي پيشنهادي شما نيازهاي آنان را پوشش مي دهد.

قيمت گذاري و جدول زماني را مشخص كنيد.

در نهايت قيمت هاي پيشنهادي خود را براي مشتري ارائه كنيد و مبلغ معين براي هر يك از خدمات را بيان كنيد. براي اطلاع از قيمت ها مي توانيد در اينترنت جستجو كرده و از تعرفه رايج سئوكاران مطلع شويد. همچنين زمان موردنياز براي هر پروژه را تخمين زده و در پروپوزال سئو آن را به اطلاع مشتريان برسانيد.

توافقنامه نهايي را تنظيم كنيد.

آخرين مرحله از پروپوزال سئو سايت كه موفقيت شما در فروش خدمات سئو را تعيين مي كند، توافق كاري است. سعي كنيد توافقنامه را مملو از عبارات حقوقي ننويسيد تا باعث خستگي مشتري نشويد. در عوض يك صفحه را براي ابراز قصد مشتري به واگذاري پروژه اختصاص دهيد و در آن شرايط قرارداد سئو و روند كاري و مبلغ توافقي را قيد كنيد.

ايجاد يك قرارداد ساده با ذكر جزئياتي كه از حقوق شما محافظت كند، مي تواند جديت شما در كار را نشان بدهد. چندين پروپوزال آماده سئو در اينترنت وجود دارند كه مي توانيد نمونه هايي از توافقنامه را در آن ها مشاهده كنيد؛ با اينحال توصيه مي كنيم در هنگام توافق براي گرفتن يك پروژه و عقد قرارداد، حتما با وكيل خود درباره بندهاي توافقنامه مشورت كنيد.

نتيجه گيري

بسياري از مديران وب سايت ها براي بهبود ترافيك يا افزايش بازديد سايت خود اقدام به همكاري با متخصصان سئو يا تيم هاي سئوكار مي كنند. اما در اين بين چه چيزي باعث مي شود مشتريان به عقد قرارداد با برخي از سئوكاران تمايل بيشتري داشته باشند؟ راز اين انتخاب در تهيه يك پروپوزال سئو حرفه اي و متقاعدكننده است.

اگر تيم شما هم خدمات سئو ارائه مي دهد، پيشنهاد مي كنيم به كمك نكاتي كه در بالا ذكر شد، اقدام به تنظيم پروپوزال سئو سايت كرده و ميزان فروش خدمات خود را بيشتر كنيد. همچنين براي داشتن پيش زمينه اي از طراحي پروپوزال سئو مي توانيد با جستجو در اينترنت نمونه هايي از پروپوزال آماده سئو را مشاهده كنيد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۴۹:۰۹ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی