آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

چرا داكت اسپليت؟

در اين بين، داكت اسپليت يكي از به روزترين و كاربردي ترين دستگاه هاي تهويه مطبوع محسوب مي شود كه قابليت سرمايش و گرمايش محيط هاي مختلف را به طور يكنواخت دارد. عملكرد اين دستگاه به گونه اي است كه سيستم سرمايشي آن در تابستان و سيستم گرمايشي آن در زمستان دماي محيط مورد نظر را تنظيم مي كند. از فوايد دستگاه داكت اسپليت مي توان به كاهش ۳۵ درصدي مصرف انرژي، كاهش مصرف برق، كاهش هزينه ها، داكت بندي شدن ساختمان، جلوه بصري زيبا و ... اشاره كرد.

اين دستگاه نسبت به ديگر دستگاه‌ هاي مشابه بسيار مناسب تر و مقرون به صرفه تر مي باشد، به همين دليل به عنوان يك سيستم سرمايش و گرمايش كم نظير در دنيا مطرح است و در بين مخاطبين طرفداران زيادي را پيدا كرده است. داكت اسپليت هم مانند ديگر دستگاه ها خالي از عيب و نقص نيست اما با يكسري اقدامات جبراني و كمكي مي توان به راحتي آنها را برطرف كرد.

برخي از مهمترين مزاياي دستگاه داكت اسپليت

مزاياي داكت اسپليت آنقدر اساسي و كاربردي است كه هر فردي را براي خريد اين سيستم سرمايش و گرمايش مجاب مي كند. به همين منظور در اين بخش سعي شده تا بررسي مهمترين مزاياي داكت اسپليت را در دستور كار قرار دهيم تا تمايز اين دستگاه با ديگر دستگاه هاي موجود و مشابه به خوبي نمايان شود.

  • سرمايش كم نظير و پر قدرت

داكت اسپليت با استفاده از كمپرسور و گاز مبرد، هواي مطبوع را از طريق كانال ها به طور متوازن در تمام فضاي محيط پخش مي كند. بر همين اساس اين دستگاه از كمپرسورهاي اسكرال و روتاري بسيار قدرتمندي بهره مي برد كه هم طول عمر بيشتري دارد و هم سرمايش و گرمايش قوي تري توليد مي كند.

  • توزيع متوازن و يكپارچه هوا

يكي از ايده هاي مؤثر و منحصر به فرد براي سرمايش يا گرمايش كل محيط پيراموني به كمك يك دستگاه، استفاده از همين دستگاه داكت اسپليت مي باشد كه تمام فضا را به طور يكنواخت خنك يا گرم مي كند. اين دستگاه قابليت پخش يكپارچه سرما يا گرما را با استفاده از كانال كشي دارد كه اين قابليت به هيچ وجه در كولرهاي گازي وجود ندارد.

  • قابليت تبديل به سيستم گرمايشي

همانطور كه اشاره شد تنها دستگاهي كه هم در گرما كاربرد دارد و هم در سرما، همين دستگاه داكت اسپليت مي باشد كه سيكل گرمايشي آن به كمك جريان برق و يكسري تنظيمات و فرآيند خاصي شروع به كار مي كند. بر اين اساس در يونيت داخلي اسپليت يك كويل آبگرم تعبيه شده كه به آب گرم ارسالي از طرف پكيج گازسوز موتورخانه متصل مي ‌شود و در نتيجه توليد هواي گرم مي كند.

  • فيلترهاي قابل شستشو و تعويض

داكت اسپليت برخلاف برخي تجهيزات ديگر، از فيلترهاي قابل شستشو و تعويض برخوردار است كه اين قابليت به هواي پاك‌ و عاري از گرد و غبار در فضاي داخلي ساختمان كمك شاياني مي كند؛ و همچنين ميزان اثر بخشي، راندمان كار و عمر دستگاه را به شدت بالا مي برد.

  • سازگاري فوق العاده با معماري داخلي

يكي از ايرادات عمده كولر گازي، اشغال فضاي داخلي خانه و بهم ريختن دكوراسيون منزل مي باشد كه اين مشكل مخصوصاً براي خانم هاي خانه بسيار آزاردهنده است. اما عناصر و يونيت خارجي داكت اسپليت در بيرون از ساختمان و در پشت بام يا تراس قرار مي گيرد، و همچنين يونيت داخلي آن در داخل سقف كاذب كاملاً مخفي مي باشد كه در نهايت يك خانه داكت كشي شده با نمايي زيبا تحويل كاربر مي دهد.

  • جداسازي هزينه‌ ها براي هر واحد آپارتماني

سيستم داكت اسپليت بر خلاف ديگر سيستم ‌هاي مركزي نظير چيلر، هزينه‌ هاي مصرف انرژي را به صورت مستقل براي هر يك از واحدهاي ساختمان برآورد مي كند كه با اين كار هر واحد به راحتي مي ‌تواند مقدار مصرف انرژي خود را كنترل كند و در پرداخت مبلغ قبض مشكل نداشته باشند.

راه اندازي و كنترل دستكاه از راه دور

اين دستگاه با دارا بودن ترموستات لمسي و ريموت كنترل، و همچنين استفاده از يك سيستم مركزي كنترل هوشمند، قابليت اتصال به واي فاي را دارد كه شما مي توانيد به راحتي حتي با گوشي همراه خود از راه دور يا قبل از اينكه به خانه برسيد، سيستم سرمايشي يا گرماشي را راه اندازي كرده و دماي محيط را با سليقه خود كنترل كنيد.

  • كاهش هزينه هاي انرژي

هنگام استفاده از دستگاه داكت اسپليت راهكارهايي براي كاهش ميزان مصرف انرژي و برق وجود دارد كه يكي از آنها نصب ترموستات و استفاده از دمپبرها (دريچه ‌هاي ترموستاتيكي) است كه باعث تنظيم و كنترل مقدار هواي ورودي به هر اتاق مي شود. بنابراين با بستن دريچه ‌هايي كه به آن نياز نداريم مي توان از ورود هواي سرد يا گرم به قسمتي كه نيازي به تهويه آن نداريم جلوگيري كرد كه در نتيجه كاهش مصرف برق و انرژي را به همراه خواهد داشت. البته با استفاده از كنترل هوشمند و متناسب با نياز كمپرسور، در كنار اسپليت اينورتر نيز مي توان دور كمپرسور را تغيير داد كه اين كار باعث كاهش مصرف انرژي خواهد شد.

  • كاهش هزينه هاي سرويس و تعمير

با تهيه داكت اسپليت مي توان تا حد زيادي از هزينه هاي تعمير و سرويس سالانه خلاص شد چراكه علاوه بر بكارگيري بهترين و پيشرفته ترين قطعات در ساخت آن، از خدمات پس‌ از فروش و گارانتي 36 ماهه نيز برخودار است.

  • كنترل آسان دماي محيط

همانطور كه اشاره شد براي كنترل مقدار هواي ورودي مي توان از دريچه‌ هاي موتوردار يا ترموستاتيكي، به جاي دريچه‌ هاي ثابت استفاده كرد؛ به اين صورت كه با نصب يك ترموستات براي هر دريچه، مي توان مقدار هواي سرد يا گرم ورودي را كنترل كرد.

  • قيمت مقرون به صرفه و مناسب

با خريد داكت اسپليت شما ديگر نيازي به نصب چندين كولر گازي و شوفاژ براي سرد و گرم كردن تمام محيط ساختمان نخواهيد داشت. همچنين هزينه‌ هاي اوليه اين دستگاه كه شامل نصب و راه‌اندازي داكت اسپليت‌ مي شود، پايين تر از ديگر سيستم هاي تهويه مطبوع مثل ميني چيلر و فن كويل مي باشد.

بهترين برند داكت اسپليت

اگر به دنبال برندي هستيد كه جامع و كامل بوده و مزاياي ذكر شده در آن به خوبي پياده سازي شده باشد، داكت اسپليت پارادايس  بهترين گزينه مي تواند باشد. كافيست با متخصصان اين مجموعه تماس بگيريد و سوالات تخصصي خود در مورد داكت اسپليت را از آنها بپرسيد و آگاهانه دستگاه خود را انتخاب نمائيد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ مرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۴۲:۰۸ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی