آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 6
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

مزاياي استفاده از گچ پليمري:

استفاده از گچ پليمري در مقايسه با گچ سنتي داراي مزاياي زير است:

سرعت خشك شدن:

به سرعت خشك مي شود و زمان لازم براي خشك شدن آن كمتر است. اين امر باعث مي شود كه زمان اجراي پروژه كاهش يابد و كارگران بتوانند به سرعت از فضاهاي ساختماني استفاده كنند.

مقاومت بالا:

داراي مقاومت بالايي در برابر ضربه و خراش است. اين ويژگي باعث مي شود كه سطح هاي پوشش داده شده با گچ پليمري مقاومت بيشتري در برابر خرابي و آسيب هاي مكانيكي داشته باشند.

انعطاف پذيري:

انعطاف پذيري بالايي دارد و مي تواند به راحتي به شكل هاي مختلف تغيير شكل داده شود. اين ويژگي باعث مي شود كه گچ پليمري براي پوشش دادن به سطوح منحني و غيرمنظم مناسب باشد.

مقاومت در برابر رطوبت:

داراي مقاومت بالا در برابر رطوبت است و در مقابل جذب آب و تغيير ابعاد كمتري نسبت به گچ سنتي دارد.اين ويژگي باعث مي شود كه براي استفاده در مناطق با رطوبت بالا و سطوحي كه در معرض آب قرار دارند مانند شمال و جنوب كشور مناسب باشد.

وزن پايين:

سبك وزن است و باعث مي شود كه بار سازه را كاهش دهد. اين ويژگي باعث مي شود كه استفاده از گچ پليمري در ساختمان هايي كه نياز به وزن سبك دارند، مانند ساختمان هاي فلزي، مناسب باشد.

قابليت اجرا آسان:

به راحتي قابل اجرا است و نياز به تجهيزات و مواد خاصي ندارد. اين ويژگي باعث مي شود كه هر كسي با توجه به دستورالعمل هاي مناسب بتواند از گچ پليمري استفاده كند.

عايق صدا:

اين نوع گچ بعلت تركيبات پليمري كه دارد در برابر سرما، گرما و صدا عايق مناسبتري نسبت به گچ هاي معمولي است.

گچ پليمري پاششي:

اين گچ با  تركيبات متفاوتي كه نسبت به گچ هاي ساده و پليمري سنتي دارد، اين امكان را فراهم مي كند تا پاشش گچ بر روي سطوح مختلف به جاي روش هاي سنتي، توسط دستگاه گچ پاش انجام شود.

مزاياي گچ پليمري پاششي:

پودر گچ و آب در دستگاه گچ پاش با سرعت بالايي با هم تركيب مي شوند و در نتيجه تركيبي همگن و يكسان بدست مي آيد، و در زمان اجرا بروي سطوح شاهد سطحي يكدست خواهيم بود. به دليل فرآيند آماده سازي و اجرا توسط دستگاه در اين روش، روزانه تا 250 متر مربع امكان اجرا وجود دارد كه حداقل 5 برابر بيشتر از روش سنتي مي باشد.يكي ديگر از مزاياي اين گچ، پاشش مستقيم به سقف و ستون ها توسط دستگاه است كه سرعت را بسيار بالا مي برد و از لحاظ هزينه اجرا براي كارفرما مناسب تر است.

بعلت اجراي مستقيم اين گچ توسط دستگاه بروي كار، توليد نخاله هاي ساختمان به حداقل مي رسد و محيط كار تميز خواهد ماند، گچ پليمري پاششي با توجه به فرآيند ساخت و توليد به نسبت گچ سنتي قيمت بالاتري دارد، اما با توجه به ويژگي ها و مزاياي آن در مرحله اجرا و استحكام و دوام ساختمان مقرون به صرفه تر است. اين محصول در بسته بندي هاي 25 تا 30 كيلوگرمي عرضه مي شود، و شرايط نگهداري استاندارد( جاي خشك و خنك) با توجه به حساسيت محصول بايد رعايت شود.

سطوح قابل اجرا گچ پليمري:

اين فرآورده معدني مهندسي شده قابليت اجرا برروي هبلكس، آجر، بتن، سيمان، سفال، ستون هاي بتني، فوم و ديواره هاي برشي را دارا مي باشد.

خريد گچ پليمري پاششي:

در هنگام خريد گچ پليمري يكي از مواردي كه بايد به آن توجه كنيد خدمات اجرايي آن است، به دليل نو ظهور بودن آن در ايران يكي از معضلات پيش رو كمبود نيروي كار حرفه اي در اجراي پروژه مي باشد. بازرگاني عزيزي با سالها سابقه در اين زمينه و دارا بودن بزرگترين تيم اجرايي در كشور، اين امكان را براي كارفرمايان گرامي در سراسر كشور فراهم نموده است تا با خيالي آسوده پروژه هاي خود را با بالاترين استاندارد كيفي اجرا نمايند. براي مشاهده نمونه پروژه هاي گچ پليمري كليك كنيد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ مرداد ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۰۸:۳۵ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی