آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 6
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

كاربردهاي گرانيت مشكي در ساخت و ساز

استفاده از گرانيت مشكي در فضاهاي داخلي و يا خارجي ساختمان مي تواند باعث تمايز فضا شود. گرانيت ميزان توليد كمتري نسبت به ديگر سنگ ها دارد؛ چرا كه مي خواهد يك استايل لوكس، مدرن و يونيك را به نمايش بگذارد و مشتريان خاص خود را داشته باشد.

بسياري از صاحبان خانه هاي لوكس تمايل دارند كه در بخشي از آشپزخانه و يا حمام از اين سنگ استفاده كنند. اين كار جلوه اي قابل توجه به فضاي خانه مي دهد. وقتي سطح گرانيت سياه، نور خورشيد را منعكس مي كند جلوه اي بسيار جذاب دارد.

دليل بسيار مهم ديگر براي استفاده از سنگ گرانيت در آشپزخانه اين است كه اين سنگ مي تواند مكمل خوبي براي ساير المان هاي آشپزخانه مثل كابينت،كف و سينك باشد. اگر قصد بازسازي آشپزخانه اي را داريد، حتي رنگ و بافت المان هاي ديگر چندان مهم نيست؛ چرا كه مشكي با هر رنگي به خوبي هماهنگ مي شود. اين رنگ مي تواند هر رنگي را در كنار خود برجسته كند، اما اگر در حال ساخت آشپزخانه اي تازه هستيد، گرانيت سياه كنتراست خوبي با كابينت هاي رنگ روشن ايجاد مي كند.

علت محبوبيت گرانيت مشكي

گرانيت هاي مشكي علاوه بر خاصيت تطبيق پذيري شگفت انگيزشان، از نظر پرداخت نيز بسيار گوناگون هستند. سنگ گرانيت مشكي بسيار خوب ساب مي خورد و با انواع فينيشينگ ها،تعداد گزينه هاي شما را براي استفاده در فضا بيشتر مي كند.

سنگ گرانيت مشكي با زيبايي ذاتي و كدورت و تيرگي طبيعي خود، يك انتخاب مطمئن براي سبك كلاسيك و مدرن در معماري است سنگ گرانيت مشكي  به دليل استحكام، دوام و ظاهري كه در دنياي سنگ­هاي طبيعي منحصر به فرد باقي مانده است، شناخته مي­شود­. سطح صيقلي اين سنگ باعث مي­شود با نصب گرانيت در فضايي كه بر روي آن نور خورشيد مي­تابد، درخشندگي را انعكاس داده و حس تجمل را در ذهن مخاطب تداعي ­كند.

زيبايي كه با افزودن گرانيت مشكي به دكوراسيون منزل يا نماي بيروني شما ايجاد مي­شود، به سادگي در ميان مجموعه­اي از ساختمان­ها خودنمايي مي­كند. دامنه الگوها و چرخش­هاي مشكي و سفيد روي گرانيت به اندازه ساير سنگ­هاي طبيعي نيست اما ظاهري مدرن، منحصر به فرد و مجلل ايجاد مي­كند. يكي ديگر از دلايل مهم استفاده از گرانيت مشكي در بازسازي خانه اين است كه مي­تواند با عناصر طراحي از جمله كف، كابينت يا سينك بدون در نظر گرفتن رنگ و بافت آنها به خوبي هماهنگ شود

موارد استفاده از گرانيت

سنگ گرانيت مشكي به اندازه كافي سخت است كه در برابر سايش مقاومت كند. به اندازه كافي قوي است كه وزن قابل توجهي را تحمل كند. به اندازه كافي تاثيرناپذير است تا در برابر آب و هوا مقاومت كند. اين ويژگي­ها آن را به يك سنگ در ابعاد بسيار مطلوب و مفيد تبديل مي­كند. گرانيت هزاران سال است كه در كاربردهاي داخلي و خارجي استفاده مي­شود. گرانيت برش­خورده و صيقلي در ساختمان­ها، پل­ها، سنگفرش­ها، بناهاي تاريخي و بسياري از پروژه­هاي خارجي ديگر استفاده مي­شود. در داخل ساختمان، اسلب­ها و كاشي­هاي گرانيت صيقلي به عنوان ميز، كاشي كف، پله­ها و بسياري از ويژگي­هاي كاربردي و تزئيني ديگر استفاده مي­شود.

قيمت بالا اغلب محبوبيت برخي از مصالح ساختماني را كاهش مي­دهد. با اين حال، گرانيت اغلب انتخاب شماره يك ماست زيرا يك سنگ امتحان پس­داده است كه در پروژه­ها براي ايجاد جلوه­هايي از ظرافت، دوام و كيفيت ماندگار استفاده مي­شود. گرانيت همچنين به عنوان سنگ خرد شده يا سنگدانه استفاده مي­شود. در اين شكل به عنوان ماده پايه در كارگاه هاي ساختماني، به عنوان سنگدانه در راه­سازي، بالاست يا پارسنگ راه­آهن، فونداسيون­ها و هر جايي كه سنگ خرد شده به عنوان پركننده استفاده مي­شود، مورد توجه است.

قيمت سنگ گرانيت مشكي

زيبايي اين سنگ مشكي دركنار قيمت مناسب ، موجب استقبال بي نظيري از آن شده است . از جمله فاكتور هايي كه بر قيمت سنگ گرانيت مشكي اثرگذار است :

  • سورت هاي اين سنگ باهم تفاوت قيمتي دارند .
  • نوع پرداخت سطح
  • ضخامت و ابعاد سنگ
  • پاك و يكدست بودن و عاري از غده بودن
  • فرآوري هاي صورت گرفته بروي سنگ و انواع پرداخت
  • نوع ماشين برش
  • فاصله تا معدن

مزايا

  1. تراكم بالا
  2. مقاوم در شرايط آب و هوايي مختلف بويژه سردسير
  3. جذب آب ناچيز
  4. صيقل پذيري بالا

معايب

  1. وزن زياد
  2. نصب سخت

جمع ­بندي

با انتخاب سنگ گرانيت مشكي علاوه بر اينكه نماي ارائه شده شما در هر فضاي تجاري يا مسكوني از نظر رنگ و بافت زيباترين نماي ممكن است، خيال­تان از بابت ماندگاري و صرفه هزينه انجام شده در برابر ارزشي كه به بنا و ساختمان شما اضافه مي­شود، راحت است. براي اطلاعات بيشتر درباره سنگ گرانيت مشكي و خريد آن از سايت مجموعه فيدار استون  ديدن فرمائيد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۵۶:۵۴ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی