آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 4
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

تاثير آلودگي هوا بر بهداشت مبل و فرش

آلودگي هوا مي تواند باعث جمع شدن گرد و غبار، ذرات معلق و ساير آلاينده ها روي مبل ها و فرش ها شود. اين آلاينده ها باعث ايجاد مشكلات تنفسي، آلرژي و برخي مشكلات ديگر در سلامتي افراد مي شوند.

همچنين، آلودگي هوا مي تواند باعث از بين رفتن رنگ و بافت مبل ها و فرش ها شود. بنابراين، اگر در منطقه‌اي با آلودگي هوا بالا زندگي مي كنيد، مهم است كه مبل ها و فرش هاي خود را به طور منظم تميز كنيد. در ادامه كمي بيشتر تاثيرات منفي آلودگي هوا را بر مبل و فرش بررسي خواهيم كرد.

  • كثيف شدن سطح مبل و فرش: ذرات معلق در هوا و آلودگي ها با گذر زمان مي توانند به سطح مبل و فرش ها چسبيده و آن ها را كثيف كنند.
  • ايجاد بوي نامطبوع: آلودگي هاي شيميايي موجود در هوا، باعث ايجاد بوي ناخوشايند در محيط مي شوند كه ممكن است به مبل و فرش نيز منتقل شود.
  • آسيب به بافت و رنگ: ذرات ريز آلاينده مي توانند به بافت مبل و فرش نفوذ كرده و با گذر زمان، آسيب هايي را ايجاد كنند. همچنين، آلودگي‌هاي شيميايي نيز مي‌توانند بافت پارچه مبل ها و فرش را فرسايش داده و رنگ آن ها را تغيير دهند.
  • ايجاد آلرژي: وجود ذرات معلق، گرد و غبار و آلودگي ها در هوا، مي‌تواند سبب عود كردن آلرژي در افراد داراي حساسيت شود.

بنابراين توصيه مي شود اگر در شهرهايي با شاخص آلودگي هوا بالا زندگي مي كنيد، حتما براي نظافت وسايل منزل از جمله مبلمان و فرش ها اهميت ويژه‌اي قائل شويد.

همچنين اگر در مناطق اسلامشهر، بهارستان، واوان و چهاردونگه سكونت داريد، ما به شما قاليشويي ايرانيان، كه يك قاليشويي و مبل شويي در اسلامشهر مي باشد را پيشنهاد مي كنيم. براي ثبت سفارش در قاليشويي ايرانيان اسلامشهر، مي توانيد به وب سايت ghalishoei-iranian.com مراجعه نماييد. اين قاليشويي در اسلامشهر، تمامي ويژگي ها و معيارهاي يك قاليشويي حرفه‌اي و استاندارد را كه در ادامه به آن ها خواهيم پرداخت، دارا مي باشد.

ويژگي هاي يك قاليشويي خوب چيست؟

 حال كه با اهميت شستشوي مبل ها و قالي ها در شهرهايي با آلودگي زياد آشنا شديد، بهتر است جهت انتخاب يك قاليشويي خوب نكاتي را نيز بدانيد كه در ادامه آن ها را بيان خواهيم كرد.

  1. تجربه و تخصص كاركنان

يك قاليشويي مناسب بايد داراي تيمي مجرب و ماهر باشد كه با تجهيزات و روش هاي حرفه‌اي كار كنند. تجربه و تخصص در شستشوي انواع فرش‌ها و قالي‌ها مي‌تواند تضمين كننده كيفيت خدمات باشد.

2. استفاده از تجهيزات مدرن

يك قاليشويي استاندارد بايد از تجهيزات مدرن و به روز براي شستشوي فرش ها استفاده كند. اين تجهيزات شامل ماشين هاي قدرتمند شستشوي فرش، خشك كن ها و تجهيزات پاك كننده مورد نياز مي باشند. در صورت استفاده از دستگاه هاي قديمي ممكن است فرش شما دچار آسيب ديدگي شود.

براي مثال دستگاه خشك كن ديگي دستگاهي است كه استفاده از منسوخ شده است. نحوه كار اين خشك كن فرش به گونه‌اي است كه فرش تا شده و در ديگ خشك كن قرار مي گيرد و سپس اين ديگ با سرعت زياد شروع به چرخش مي كند تا فرش خشك شود. تا شدن فرش در اين دستگاه سبب شكستگي فرش شده كه اين نوع شكستگي ها قابل برگشت و ترميم نيستند.

به همين دليل بايد دقت كنيد كه قاليشويي مدنظر شما بجاي دستگاه ديگي از خشك كن هاي لوله‌اي استفاده كند. در اين دستگاه ها فرش ها در حالت لوله شده با سرعت زياد مي چرخند و خشك مي شوند كه هيچگونه آسيبي نيز به آن ها وارد نخواهد شد.

3. محيط پاك و بهداشتي

يك قاليشويي حرفه‌اي بايد محيطي پاك، بهداشتي و مرتب داشته باشد. اين امر براي جلوگيري از انتقال آلودگي هاي گوناگون از قاليشويي به قالي ها، امري ضروري است.

4. محافظت از رنگ و بافت

برخي از فرش ها بخصوص فرش هاي دستباف، ممكن است به شستشو حساس باشند و در صورت استفاده از مواد شوينده نامناسب، احتمال اين كه رنگ آن ها تغيير كند يا بافتشان آسيب ببيند وجود دارد. يك قاليشويي حرفه‌اي بايد با بررسي نوع و جنس قالي ها، مواد مناسب براي شستشوي آن ها را انتخاب و مورد استفاده قرار دهد.

5. قيمت منصفانه و تحويل به موقع

معمولا قيمت شستشوي فرش ها بر اساس متراژ و نوع فرش تعيين مي شود، اما يك قاليشويي خوب بايد قيمتي منصفانه و معقول براي خدمات خود ارائه دهد و همچنين بايد داراي زمان بندي مناسب جهت تحويل فرش ها به مشتريان خود باشد.

مبل شويي در اسلامشهر

مبل شويي در اسلامشهر يكي از مهمترين خدمات قاليشويي ايرانيان است كه با سرويس رايگان براي كليه مناطق اسلامشهر و حومه انجام مي گيرد. بدون شك مبل به يك بخش جدا نشدني از دكوراسيون منازل ايراني تبديل شده است. در جهت حفظ زيبايي و سلامت اين كالا يكي از اقدامات مهم شستشوي مبل در خانه به روش درست و اصولي است. قاليشويي ايرانيان بهترين و باكيفيت ترين نوع شستشوي مبل در خانه را به شما ارائه مي دهد.

قيمت مبل شويي در اسلام شهر

قيمت مبل شويي در اسلامشهر به تعداد و نوع نشيمن آن ها وابسته است. برخي از مبل ها داراي نشيمن يك تكه و برخي نيز دوبل مي باشد. قيمت مبل شويي براي نشيمن دوبل در مقايسه با نوع يك تكه كمي بيشتر است. زيرا بايد تمام سطح تشك جدا شونده مورد شستشو قرار گيرد كه اين امر هم زمان و هم مواد شوينده بيشتري را مي طلبد.

قاليشويي ايرانيان، بهترين قاليشويي و مبل شويي در اسلامشهر است كه تمامي ويژگي ها و استاندارد هاي ذكر شده را دارا مي باشد و با كادري مجرب و منظم، به بهترين شكل ممكن مبلمان و قالي هاي شما را شسته و در زمان تعيين شده تحويل مي دهد. اگر به دنبال يك قاليشويي در اسلامشهر هستيد و مي خواهيد با خيالي آسوده و بدون نگراني از آسيب ديدن فرش ها و مبل هايتان آن ها را تميز كنيد، مي توانيد از وب سايت قاليشويي ايرانيان اسلامشهر با آدرس ghalishoei-iranian.com بازديد كرده و سفارش خود را ثبت نماييد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۰۱:۱۶ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی