آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

احداث باغ

امروزه احداث باغ يكي از مشاغل محبوب و پر سود به شمار مي­رود و با توجه به اقليم چهار فصل كشور ايران و با توجه به تنوع شرايط آب و هوايي در جاي جاي ايران عزيز مي­توان باغ­هاي مختلف و وسيعي را در گوشه گوشه كشور ايران احداث نمود و از سود سرشار آن بهره مند گشت، فاكتورهاي متعددي مانند خاك مناسب، دسترسي به منابع آبي كافي، اقليم و آب و هواي مناسب، موقعيت جغرافيايي محل احداث باغ و موارد متعدد ديگري در هنگام احداث يك باغ بايد مد نظر قرار بگيرد در اين ميان خريد نهال يكي از مهم­ترين فاكتورهاي موثر بر ميزان موفقيت احداث باغ خواهد بود كه بايستي بسيار مورد توجه و دقت قرار بگيرد.

خريد نهال

پس از آنكه تصميم به احداث باغ گرفتيد و زميني مناسب براي احداث باغ در نظر گرفتيد خريد نهال مناسب مهم­ترين و تعيين كننده­ترين فاكتور در ابتداي امر براي احداث باغ خواهد بود كه دقت و توجه ويژه­اي را مي­طلبد، براي خريد نهال سالم بايد پارامترهاي مختلفي را در نظر بگيريد كه برخي از مهم­ترين پارامترها را در زير شرح خواهيم داد

  • سلامت نهال

يكي از اصلي­ترين و مهم­ترين فاكتورهايي كه هنگام خريد نهال بايد بسيار زياد به آن توجه نمود سلامت نهال است كه خود از چندين پارامتر متشكل شده است

  • روي تنه نهال آثار زخم و غيره وجود نداشته باشد و نهال ظاهري سالم داشته باشد، شاخ و برگ آن سالم فاقد شكستگي باشد، پوست نهال يكدست و صاف فاقد هر گونه آثار زخم و علايم مختلف بيماري باشد.
  • ريشه نهالي كه خريداري مي­كنيد بايد سالم و فاقد هر گونه شكستگي، پيچيدگي، قطع شدگي، زخم، تخم و يا لارو آفات و علايم وجود بيماري­هاي مختلف مانند پوسيدگي باشد.
  • نهال شاداب و سرحال باشد و علايم پژمردگي و رنگ پريدگي و غيره در نهال وجود نداشته باشد.
  • قطر و طول نهال مناسب باشد به اين معني كه نهال خيلي قطور و بلند و يا خيلي كوتاه و نازك نباشد.
  • نهال سالم داراي جوانه­هاي سالم و شاداب است كه بتواند پس از كاشت در زمين اصلي به خوبي رشد كند و شاخ و برگ توليد كند.
  • در ارتباط با نهال­هاي پيوندي محل پيوند كاملا سالم و فاقد هر گونه زخم و يا خراش باشد و محل پيوند به خوبي درمان شده باشد و پوست محل پيوند سالم باشد.
  • محل پيوند داراي ارتفاع مناسب از سطح خاك باشد
  • در نهال­هاي پيوندي دقت كنيد كه در محل پيوند فرو رفتگي و برآمدگي و يا زاويه وجود نداشته باشد و قامت نهال مستقيم و صاف باشد و پيوندك نسبت به پايه كج و زاويه دار نباشد.

  • شناسنامه دار بودن نهال

هنگام خريد نهال دقت كنيد تنها نهالي را خريداري كنيد كه داراي شناسنامه باشد و اطلاعاتي مانند نوع رقم، نوع پايه و پيوندك وغيره در آن درج شده باشد، زيرا آن نهالستان­ قادر است  كه نهال­هاي توليدي خود شناسنامه ارائه كند كه تحت نظارت سازمان جهاد كشاورزي فعاليت مي‌كنند و با توجه به مرجعيت سازمان جهاد كشاورزي براي تاييد كيفيت نهال، شناسنامه دار بود نهال به منزله تاييديه سازمان كشاورزي خواهد بود و با خيال آسود مي­توانيد نهال را خريداري و غرس نماييد.

  • روش توليد

از عوامل موثر بر كيفيت يك نهال روشي است كه نهال توليد شده است بنابراين هنگام خريد نهال به اين امر دقت نماييد.

  • قيمت نهال

يكي از عوامل بسيار مهم كه باغداران هنگام خريد نهال به آن توجه مي­كنند قيمت نهال است، لازم به ذكر است قيمت نهال در نهالستان برتر نهال به عنوان بزرگترين مركز توليد نهال در ايران با توجه به اينكه در زمينه توليد و عرضه نهال به طور مستقيم و بي واسطه عمل مي­كند و با توجه به توليد انبوه نهال در اين نهالستان بسيار مقرون به صرفه است.

  • نهال داراي ضمانت نامه باشد

يكي از مواردي كه هنگام خريد نهال بايد بسيار به آن دقت كنيد ضمانت نامه نهال است كه تنها نهالستان­هاي معتبري كه تحت نظارت سازمان جهاد كشاورزي فعاليت مي­كنند قادر هستند هنگام فروش نهال ضمانت نامه سلامت نهال را به خريداران ارايه كنند.

  • نهالستان محل توليد نهال

يكي از مهم­ترين فاكتورهاي موثر بر ميزان كيفيت يك نهال، نهالستاني است كه نهال در آنجا توليد شده است بنابراين توصيه مي­شود كه نهال­هاي مورد نياز خود را از نهالستان­هاي مجوز دار، بزرگ و معتبري تهيه كنيد كه در زمينه توليد نهال سابقه­اي طولاني دارند و در اين راه تجربه كافي كسب نموده­اند و بهترين و با كيفيت­ترين نهال را به باغداران عرضه مي­كنند.

با توجه به مطالب فوق مي­توان گفت كه براي خريد نهال گردو، نهال بادام و انواع ارقام نهال ميوه از بزرگترين نهالستان كشور، نهالستان برتر نهال مراجعه نماييد كه برخي از ويژگي­هاي منحصر به فرد اين نهالستان به شرح زير است:

  • بزرگترين نهالستان كشور در زمينه توليد انواع مختلف نهال مثمر و غير مثمر است.
  • داراي مجوز رسمي از سازمان جهاد كشاورزي در زمينه توليد و فروش نهال است.
  • داراي تجربه و سابقه­اي بسيار طولاني در زمينه توليد و فروش انواع مختلف نهال در كشور است به طوري كه اين نهالستان از سال 1310 تا به حال در زمينه توليد نهال فعال است.
  • تمامي نهال­هاي اين نهالستان داراي گواهي سلامت، شناسنامه هستند.
  • براي توليد نهال از بهترين و جديدترين متدهاي روز دنيا استفاده مي­كند.
  • سالانه بيش از يك ميليون نهال در اين نهالستان توليد و به خريداران عرضه مي­گردد.
  • اماكن خريد آنلاين در اين نهالستان جهت رفاه حال باغداران و خريداران در نقاط مختلف كشور وجود دارد.
  • اين نهالستان قادر است نهال­ها را با بهترين كيفيت بسته بندي و به نقاط مختلف كشور ارسال نمايد.

كلام آخر

با توجه به اهميت خريد نهال در تضمين موفقيت احداث يك باغ بهتر است براي تهيه نهال حتما به نهالستاني مراجعه كنيد كه بتواند بهترين و با كيفيت­ترين نهال را با مناسب­ترين قيمت به شما عرضه كند و بتوانيد در طول مسير احداث باغ از مشاورها و راهنمايي­هاي ارزنده و علمي كارشناسان نهالستان به صورت هميشگي و رايگان بهره مند شويد.

تماس با پاليز نهال:

09144501007

09144501008

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۴۳:۵۷ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی