آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 9
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

 

Top: جرياني از يك هشتگ كه بيشترين بازديد را داشته است. معمولا توييت هاي اين جريان متعلق به افراد يا برندهاي قدرتمندي  است كه فالوورهاي فراواني دارند.

Latest: جديدترين توييت هاي به اشتراك گذاري شده را نمايش مي دهد.

People: توييت هايي كه توسط افراد مختلف به اشتراك گذاشته اند نمايش مي دهد.

News: يك جريان زنده از توييت ها كه از هشتگ مورد نظر شما استفاده كرده است. اما با اين تفاوت كه توسط منابع خبري و منتشران رسمي انتشار پيدا كرده است.

Photos: شامل گروهي از عكس ها كه از هشتگ مورد نظر شما براي انتشار استفاده كرده است.

Videos: شامل ويدئوهايي است كه از هشتگ مورد نظر شما در آن استفاده شده است.

More: يك منوي پايين رونده است كه شامل گزينه هاي from people you follow (افرادي كه شما آنها را دنبال مي كنيد) و near you (افراد نزديك به شما از نظر منطقه جغرافيايي)

شما مي توانيد با استفاده از گزينه save this search جست و جوي خود را ذخيره كنيد تا بتوانيد بعدا خيلي سريع به آن دسترسي داشته باشيد.

روش استفاده از هشتگ در توييتر

مي خواهيد رويداد و يا كمپيني را شروع كنيد؟ مشكلي نيست. اين كار بسيار ساده است.

كافي است به مثال زير دقت كنيد تا به سادگي بتوانيد از هشتگ ها در پست خود استفاده كنيد. براي مثال:

نيوسئو برگزار مي كند. اولين همايش #بازاريابي_اينترنتي با حضور برترين متخصصان #بازاريابي و #كسب_و_كار_اينترنتي درمشهد. براي كسب اطلاعات به وب سايت نيوسئو مراجعه كنيد.

تنها كافي است كه توييت خود را به صورت عمومي منتشر كنيد تا هر كاربري كه هشتگ هاي مورد استفاده شما را در توييتر جست و جو كرد، پست شما را نيز به عنوان يكي از نتايج به كاربران نشان دهد.

چگونه هشتگ ها را در توييتر پيدا كنيد

چندين روش براي پيدا كردن هشتگ ها در توييتر وجود دارد. اگر شما مي دانيد كه دنبال چه هشتگي هستيد، مي توانيد از اين چند راه آنها را جست و جو كنيد:

جست و جوي ساده (simple search): كه به صورت ساده فقط عبارت مورد جست و جو را در نوار جست و جو وارد مي كنيم.

 جست و جوي پيشرفته(advanced search): از اين روش زماني استفاده مي كنيم كه مي خواهيم به دنبال نتايج خاصي از يك جريان بگرديم. به عنوان مثال، من به دنبال مطالبي هستم كه در آن دو كلمه بازاريابي اينترنتي و ايميل ماركتينگ وجود داشته باشد.

advanced search در زير منوي more قرار دارد.

استفاده از ابزارهاي كمكي يا شخص ثالث: با استفاده از ابزارهاي شخص ثالث (مانند Hub spot’s social inbox) مي توانيد اطلاعات بسيار با ارزشي را بدست آوريد:

مانند اينكه رقباي شما از چه هشتگ هايي براي انتشار توييت هاي خود بهره مي برند.

آخرين روش جست و جوي هشتگ، تايپ كردن در قسمت url است. مانند مثال زير:

Twitter.com/#كسب و كار اينترنتي

به صورت پيش فرض، توييتر موضوعاتي را نمايش مي دهد كه در منطقه جغرافيايي شما رايج است و مردم آنها را دنبال مي كنند. اگر مي خواهيد آن را تغيير دهيد، بر روي دكمه change در سمت راست trends كليك كنيد. در پنجره ظاهر شده دوباره بر روي change كليك كنيد و در آخر اطلاعات مكاني را كه مورد نظر شما است را آن وارد كنيد.

هشتگ ها در چت توييتر

كاربرد هشتگ در توييتر براي آگاهي در مورد رخدادها، كمپين ها و تبليغات است. توييتر يك بخش بي نظير دارد به نام twitter chat كه كاربرد آنها براي برگزاري جلسات زنده پرسش و پاسخ برنامه ريزي شده در مورد يك هشتگ هستند.

شما كافي است كه يك رويداد تجاري را تصور كنيد كه كاربران در آن درخواست هاي خود را مطرح مي كنند. اين بهترين راه است تا در آن بتوانيد با افراد جديد كه علايق يكساني با شما دارند آشنا شويد و با آنها به بحث و تبادل نظر بپردازيد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۵۷:۰۹ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی