آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 9
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

لطفا به دام رسانه‌هاي اجتماعي نيفتيد ..

و اما برويم سر هشت اشتباه مدنظرمون

اشتباه اول:

نداشتن هيچگونه استراتژي در رسانه‌ هاي اجتماعي

شركت‌ هاي فاقد استراتژي در رسانه‌ هاي اجتماعي نمي‌ توانند هرگز تاثير پيام به مخاطبانشان را دريافت نمايند. براي اجراي يك برنامه موفق بازاريابي شبكه‌هاي اجتماعي ، بايستي يك استراتژي مشخص تعريف شده باشد.

در واقع شما براي ارسال پيغام هايي حاوي مطالب گوناگون به مخاطبانتان كه مشتريان احتمالي شما هستند بايد يك برنامه از پيش تعيين شده داشته باشيد.

ارسال مطلب به صورت كوكورانه، برند شما را به بيراهه خواهد برد.هرچه سريعتر استراتژي بازاريابي مشخصي را تنظيم كنيد.

قطعا شما مي‌ توانيد با داشتن بهترين و جذاب‌ ترين محتوا براي وبسايت خود به موفقيت برسيد (كه البته اين از اصول اصلي سئو سايت است).

اشتباه دوم:

ساخت حساب كاربري خيلي سريع در بيشتر رسانه‌ هاي اجتماعي

اكثر افراد به صورت ناگهاني در چندين شبكه اجتماعي عضو مي شوند و به اينگونه به دليل عدم توانايي و مديريت صحيح نمي توانند همه ان ها را به درستي بروز كنند و در نتيجه فقط لحظاتي را براي فيسبوك ، توئيتر و اينستاگرام خود گذاشته و سبب كاهش اطمينان همان چند كاربر اوليه خود مي شوند.

تازه مورد مهم اين است كه بدانيد اين افراد از رسانه هايي كه در دسترس عموم نباشد اصلا استفاده نمي كنند!

هر حساب كاربري در شبكه هاي اجتماعي با تعدادي پست از ماه‌ ها يا سال‌ ها قبل روي ديدگاه كاربران تاثير منفي خواهد گذاشت و بي‌ نظم بودن سايت شما را نشان مي‌دهد.

تمركزتان را به استراتژي خود بر شبكه هاي اجتماعي محدود كنيد، سپس به سادگي آن قسمت را زماني كه مطمئن شديد مي‌توانيد محتواي با كيفيت و مرتبط براي هر كانال به طور منظم ارائه دهيد گسترده كنيد.

social-media-hand

اشتباه سوم:

هزينه كردن براي مخاطبين جعلي

در حالي كه ميليون‌ ها فالوور، لايك، و طرفداران ممكن است به قدرت يك كسب و كار، و ارزيابي ثبات اجتماعي آن كمك كنند، به افزايش نرخ بازگشت سرمايه و همينطور تعامل كاربر كمك نخواهند كرد و فقط شما در واقع خود و مشتريانتان را گول زديد.

اخيرا، اينستاگرام ميليون‌ ها حساب كاربري را حذف كرد تا از كاربراني كه با پرداخت پول فالوور بيشتري جذب مي‌كنند جلوگيري نمايد. كه اين عمل باعث شد بسياري از افراد مشهور و شخصيت‌ هاي برجسته عرصه كسب و كار، بسياري از فالوورهاي خود را از دست دادند.

نكته كليدي اين است كه هدف، ايجاد رابطه با مصرف كننده واقعي، به جاي تمركز بر روي تعداد افراد مي‌ باشد.

من بارها و بارها در جلسات آموزشي و مشاوراتم اشاره كرده ام كه شما اول خودتان را گول مي زنيد و سپس ديگران را و كسي كه خودش را گول بزند هرگز موفق نخواهد شد.

اشتباه چهارم:

بيش از حد براي نام تجاري صحبت كردن

اينكه شما در پيامهايتان بارها نام تجاري خود را اعلام كنيد اشتباهي است كه باعث خسته شدن مخاطبانتان خواهد شد.هر چيزي اندازه اي دارد ديگر !!!

بگذاريد آنها خودشان برند شمارا به خاطر بسپارد نه به زور! وقتي محتواي خوبي داشته باشيد قطعا به مرور زمان مخاطبان برند و دامنه شما را به خاطر خواهند سپرد.

اشتباه پنجم:

استفاده از هشتگ‌هاي فراوان و غيرمرتبط

هيچ شكي وجود ندارد كه استفاده از هشتگ در رسانه‌هاي اجتماعي مي‌تواند به شدت به مطرح شدن كسب و كار شما كمك كند.

هشتگ‌ هاي مفيد خود را، به هشتگ‌هاي قابل توجه و معقول، محدود نماييد. مطمئن شويد كه آنها با محتوا و كسب و كار شما مرتبط هستند.اينگونه با يك تير ده ها نشان زده ايد كه يكي از آن ها هم سئو است.

How-To-Be-Consistent-With-Y

اشتباه ششم:

ارسال مطالب فراوان در بازه زماني كوتاه

ارسال يك مطلب پس از مطلب ديگري در چند دقيقه يا حتي چند ساعت استراتژي بسيار خوبي است. اما هدف شما در اصل اين است كه از كاهش فالوور جلوگيري نماييد پس بايد مراقب باشيد كه آن ها از مطالب شما خسته نشوند.

تا حد امكان، براي انتشار مطالب بطور مداوم و منظم تلاش نماييد.

اشتباه هفتم:

ويرايش را فراموش نكنيد

آيا تا به حال متوجه يك توييت بدون يك يا دو علامت نشانه‌گذاري مانند "!?;(): " شده‌ايد؟

در پست‌هاي Facebook با چندين غلط املايي چطور؟

گاهي ممكن است كه اشتباهات كوچكي به نظر برسد اما دستور زبان و تلفظ به هم ريخته مي‌ تواند به حضور آنلاين شما صدمه بزند و اعتبار شما را خدشه‌ دار نمايد.

اگر يادتان باشد قبلا چندين بار عرض كرده بودم كه ويرايش پست ها براي گوگل هم بسيار مفيد است پس علاوه بر اينكه پست هايتان در شبكه هاي اجتماعي را بروز و ويرايش مي كنيد سايت را نيز فراموش نكنيد ...

اشتباه هشتم:

غفلت از جنبه‌ هاي اجتماعي يك رسانه اجتماعي

مردم در رسانه‌ هاي اجتماعي انتظار پاسخ از كارشناسان شركت‌ها را دارند، و مي‌خواهند به اين احساس كه با افراد حقيقي در تعامل هستند نه ربات شركت‌ ها دست پيدا كنند.

شما لزوما نيازي به پاسخ دادن تمامي نظرات را نداريد، اما پاسخ دادن به آنها سبب اعتماد سازي و دوستي ميان شما و مشتريان مي‌گردد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۵۸:۱۱ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی