آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 10
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

چون در علم جامعه شناسي و روانشناسي انسان ها اساساً از حركت و مسير فيزيكي و فكري برخوردارند، حتي بدوي ترين انسان ها هنگامي كه حركت مي كنند و به سويي رهنمون مي شوند، در حقيقت از هدفي برخوردار هستند، يعني كليت هدف هيچ گاه مورد ترديد قرار نمي گيرد، بلكه نوعيت آن مورد بحث واقع مي شود، چون چگونگي و چرايي آن در مباحثات و تحقيقات لحاظ مي شود، وگرنه انساني كه به شعور نسبي مي رسد و قدرت فكر، انتخاب، حركت و برآورد كردن را به دست مي آورد نمي تواند در تقسيم بندي آماري جزو كساني قرار گيرد كه داراي هدف نيستند، بلكه هدف هاي آنها مي تواند شكلي گذرا، آني، ساده و يا سطحي به خود بگيرد كه در نگاه عاقلان و هدفمندان جدي و واقعي و گاهي سبك جلوه مي كند. فرض كنيد كسي در مقطعي در حال درس خواندن است و هدف آن كسب درجه دكترا و يا بالاتر است، با كسي كه در صحرايي به دنبال چشمه اي براي سيراب كردن خود است، آيا هر دو داراي هدفي سخت، قابل احترام و مهم نيستند؟ و يا كسي بخواهد در نيمه هاي شب پشه مزاحمي را بكشد آيا او فاقد هدف است؟ و هدف او با دو فرد فوق الذكر تفاوت دارد و خنده دار مي نمايد؟ يقيناً هر سه فرد از هدف خود دفاع خواهند كرد و آن را مستدل و منطقي مي دانند. هدف در حقيقت رسيدن به نوعي آرامش و خواست قلبي است كه اين خواست و آرامش گاه براي لحظات و دقايقي مورد نظر است و گاه رسيدن به آن سخت است ولي پايه هاي خوشبختي و آسايش را براي زمان طولاني پي ريزي مي كند.

به شخصه در زندگي همواره موفقيت انسان هايي كه هدفمند كار و زندگي مي كنند را حس كرده ام. سعي كرده ام خودم هم هميشه براي رسيدن به يك هدف خاص و بزرگ گام بردارم. هدف كه نداشته باشيم يعني معلوم نيست قرار است به كجا برسيم و در نتيجه مسير مناسبي هم براي رسيدن وجود نخواهد داشت و وقتي مسير مناسبي وجود نداشته باشد زندگي و كار خسته كننده شده و روز به روز وجود انسان را مي بلعد.
خواهش مي كنم هدف خود را بسياااااار بزرگ در نظر بگيريد. قطعاً شنيده ايد كه مي گويند انسان ها حداكثر به آرزوهاي خود مي رسند كه اين يعني هر كسي براساس ميزان ادراك و تخيل خويش، زندگيش را خواهد ساخت.
وقتي هدف شما رسيدن به جايگاهي قابل دسترس باشيد مطمئن باشيد روزي خواهد رسيد كه به آن مي رسيد و از ـآن پس زندگي شما درخور اتفاقات يكنواخت خواهد شد و عملاً شما مرگ را در زنده بودن تجربه خواهيد كرد ...

رمز موفقيت، پايبندي به هدف در زندگي است. بنجامين ديزرائيلي

لطفا اهداف خود را بزرگ در نظر بگيريد.  انتخاب با شماست

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۱۰:۵۶ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی