آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

  1. يك تايمر به وب سايتتان اضافه كنيد

اين ترفند كوچك مي تواند تغييرات شگفت انگيزي در فروش هاي شما ايجاد كند. همه ما آنها را ديده ايم؛ شمارش معكوس براي پايان فروش ها و كد تخفيف براي خريد در 5 دقيقه آينده و غيره.

اين تايمرها بي دليل بر روي سايت قرار نگرفته اند. دليل آن ايجاد احساس فوريت و اضطرار است. تايمر به مردم مي گويد زمان بسيار محدودي براي خريد دارند و آن ها را به خريد كردن زودتر از زماني كه مي خواستند مجبور مي كند.

ايجاد اضطرار يك روش امتحان شده براي افزايش فروش در بازار رقابتي است. در اينجا به عنوان مثال، تست A/B انجام شده در سايت conversionxl را با هم بررسي مي كنيم.

آنها يك تست A/B بين دو صفحه فرود انجام دادند؛ تنها تفاوت اين دو صفحه اين بود كه صفحه دوم تعداد خريدهاي صورت گرفته را نشان مي داد و يك تايمر شمارش معكوس نيز داشت. 

نتيجه آزمايش چه شد؟ نرخ تبديل صفحه دوم تقريبا 3 برابر بيشتر از صفحه اول بود و از 3.5% به 10% رسيده بود.

به خاطر داشته باشيد، انجام اين تاكتيك به سادگي گذاشتن يك تايمر در گوشه صفحه نيست. براي اينكه از اين قاعده اصلي جواب بگيريد، بايد آن را با ديگر تاكتيك ها و قواعد تركيب كنيد.

براي مثال مي توانيد به مدل LIFT رجوع كنيد. اين مدل 6 فاكتور تبديل را نشان مي دهد كه بايد با هم كار كنند:

  1. ارزش
  2. مرتبط بودن
  3. وضوح
  4. اضطرار
  5. نگراني
  6. حواس پرتي

استراتژي هاي بازاريابي اينترنتي - از ويژگي Login در فيسبوك استفاده كنيد

فيسبوك كارهاي زيادي براي بازاريابي آنلاين انجام داده است. حالا، مي توانيد از فيسبوك حتي در وب سايت خودتان نيز بهره ببريد.

اگر وب سايت يا اپليكيشني داريد كه نياز به ورود (Login) دارد، يكپارچه سازي ورود با فيسبوك (Login with Facebook) را در نظر بگيريد.

دكمه جايگزين به كاربران اجازه مي دهد بدون ثبت اطلاعات وارد شوند و شما نيز مي توانيد اطلاعات آن ها مثل لايك ها، علاقه مندي ها، اطلاعات تصويري و غيره را بر اساس پروفايل فيسبوك شان جمع آوري كنيد. 

سپس، بسته به اطلاعاتي كه جمع آوري مي كنيد، مي توانيد صفحه فرود خاصي را به هر كاربر بفرستيد، كه مي دانيد به آن علاقه دارد.

فيسبوك به شما اجازه مي دهد 50 مدل از اطلاعات مختلف را درخواست كنيد. از موسيقي مورد علاقه افراد گرفته تا فعاليت هايي كه در مدرسه داشته اند. به گرفتن اطلاعات بيش از حد وسوسه نشويد؛ فقط بر روي اطلاعات ضروري كسب و كارتان تمركز كنيد.

براي آن كه ويژگي ورود با فيسبوك را به سايت خود اضافه كنيد، بايد درخواست خود را در فيسبوك ثبت كرده و منتظر تاييد آن باشيد. بايد هدف خود را از كاربرد اطلاعات كاربران نيز ذكر كنيد.

وقتي درخواست شما تاييد شد و دكمه ورود با فيسبوك را اضافه كرديد، مي توانيد پيشنهادات شخصي سازي شده به كاربران خود بدهيد.

  1. استراتژي هاي بازاريابي اينترنتي - براي ارسال سفارشات موقعيت شخص را تشخيص دهيد

از اين استراتژي خلاقانه بازيابي اينترنتي مي توانيد به همراه استراتژي بالا استفاده كنيد، مخصوصا اگر از ورود فيسبوك استفاده كرده و بتوانيد اطلاعات مكاني كاربران را بدست آوريد.

اين كار را مي توانيد با روشي قديمي نيز انجام دهيد. مي توانيد بخش "موقعيت" را به فرم ثبت نام وب سايت خود اضافه كنيد. وقتي موقعيت مكاني افراد را داشته باشيد، خيلي كارها مي توانيد انجام دهيد.

البته، ساده ترين راه براي استفاده از موقعيت مكاني افراد، اين است كه به آنها پيشنهاد خريد از مغازه ها و فروشگاه هاي واقعي را بدهيم.

اما اين روزها، همه كسب و كارها، فروشگاه واقعي و فيزيكي ندارند. البته اين بدين معنا نيست كه داشتن اطلاعات مكاني افراد كاربردي نيست.

براي مثال، اگر به صورت اينترنتي لوازم آرايشي مي فروشيد و متوجه شويد كه يكي از مشتريان شما صاحب يك سالن آرايشي است، مي توانيد از اين موقعيت استفاده كرده و تخفيفاتي را براي لوازم آرايش مو، شامپوها و نرم كننده ها در نظر بگيريد.

ما به اين كار مي گوييم تعيين محدوده جغرافيايي يا بازاريابي بر اساس موقعيت (Geofencing)، كه از تكنولوژي GPS استفاده مي كند تا متوجه شود چه زماني كاربر به مرز مجازي نزديك مي شود.

  1. استراتژي هاي بازاريابي اينترنتي - كاري كنيد شما را به دوستانشان پيشنهاد دهند

بهترين راه براي بازاريابي چيست؟ پاسخ اين سوال اين است : استفاده از مشتريان خوشحال براي بازاريابي.

يكي از روش هاي نوين بازاريابي و فروش، استفاده از روش refer a friend است.

دوستان عزيزم، خوب فكر كنيد. بيشتر امكان دارد شما بخاطر تبليغات به يك فروشگاه برويد، يا بخاطر پيشنهاد دوستانتان؟

من حدس مي زنم به خاطر پيشنهاد دوستان!

در واقع، مطالعاتي كه Harris Poll انجام داد نشان مي دهد كه 82% از آمريكايي ها مي گويند وقتي مي خواهند خريدي را انجام بدهند، به دنبال پيشنهادات خانواده و دوستان خود هستند.

كار شما بايد اين باشد كه در پيشنهادات افراد به اطرافيانشان حضور داشته باشيد!

همين مطالعات نشان مي دهند كه 88% از آمريكايي ها گفته اند كه براي پيشنهاد و اشتراك گذاري محصول از طريق شبكه هاي اجتماعي يا ايميل به يك مشوق (پول، محصول يا خدمات، اشتراك ويژه مشتريان وفادار، دسترسي سريعتر، هديه) نياز دارند.

معمولا چنين چيزي را در اپليكيشن هاي حمل ونقل مسافر مشاهده مي كنيد. براي مثال اپليكيشن Uber را در نظر بگيريد. وقتي ثبت نام مي كنيد، به صورت خودكار كد پيشنهاد به دوست را دريافت مي كنيد.

در آينده، هر وقت يكي از دوستان شما با اين كد ثبت نام كند، 5 دلار تخفيف براي خدماتشان دريافت خواهند كرد. در عوض، شما نيز يك سفر رايگان هديه خواهيد گرفت.

البته دوستان شما نيز كد پيشنهاد به دوست مخصوص به خودشان را دريافت خواهند كرد، بنابراين اين پروسه ادامه خواهد داشت.

وقتي استراتژي پيشنهاد به دوست را برنامه ريزي مي كنيد، تمركز خود را بر روي مشوق هاي قوي و مرتبط به كسب و كارتان بگذاريد و به صورت مداوم مشتريان خود را به مشاركت و همكاري دعوت كنيد.

  1. استراتژي هاي بازاريابي اينترنتي - پيشنهادهاي هدف دار را به مشتريان برتر خود ارسال كنيد

يك واقعيت جالب درباره بازاريابي اين است كه به دست آوردن و جلب يك مشتري جديد، هزينه اي 6 الي 7 بار بيشتر از حفظ مشتري موجود دارد.

مشتريان قبلي شما تا به حال از شما خريد كرده اند، بنابراين بهتر مي توانيد عادت هاي خريد كردن آنها را بفهميد. علاوه بر اين، تا به حال توانسته ايد آنها را به مشتري هدايت شونده تبديل كنيد.

يعني اگر تمام زمان خود را صرف بازاريابي مشتري هاي هدايت شونده جديد بكنيد، موقعيت ارزشمند خود را براي جذب خريداران قبلي از دست خواهيد داد.

با استفاده از استراتژي هاي حفظ مشتري، اين افراد را براي خود نگه داريد. براي مثال، به برترين خريداران خود در پنج سال گذشته نگاهي بيندازيد. عادت هاي خريد و چرخه هاي خريد آنها را ارزيابي كرده و پيشنهادات هدف دار برايشان ارسال كنيد.

علم روانشناسي مي گويد: مردم دوست دارند به آنها پاداش داده شود. پيشنهادات خاص، راهي براي نشان دادن احساس قدرداني شماست.

  1. استراتژي هاي بازاريابي اينترنتي - به منظور به دست آوردن لينك، در صفحه هاي فرود خود از شيرين كاري تبليغاتي استفاده كنيد.

شيرين كاري تبليغاتي (PR Stunt) شباهت زيادي به بازاريابي ويروسي (viral marketing) دارد. گاهي اوقات هدف دار بوده و گاهي اوقات نه.

اين تكنيك براي اين طراحي شده است كه شركت شما را، شگفت انگيز، جذاب، تاثيرگذار، خبرساز و غيره معرفي كند.

براي شركت هاي كوچك، اين يك راه عالي براي جلب توجه و خبرساز شدن است.

بگذاريد چند مثال بزنم:

  • لاك ناخن خوردني KFC: طعم مرغ سوخاري، شما نمي خواين؟!
  • روز جمعه سياه، بيرون رو انتخاب كن، از طرف شركت REI: اين شركت در روز معروف جمعه سياه تعطيل كرده و به تمام كاركنان خود مبلغي را براي بيرون رفتن پرداخت كرد
  • Airbnb: يك كلبه اسكيمويي را به اجاره گذاشت.

با اينكه برخي از شركت ها نياز به كار بيشتري دارند (و نياز به بودجه و نيروي انساني بيشتري دارند)، با داشتن خلاقيت به اندازه كافي، هر كسي مي تواند شيرين كاري تبليغاتي بكند.

به منظور افزايش مشتري هاي هدايت شونده و فروش ها، بر روي عبارات اصلي كه مي خواهيد براي آنها رنك بگيريد كار كنيد و صفحه فرودي را به صورت ويژه براي شيرين كاري تبليغاتي در نظر بگيريد.

بنابراين، اگر يكي از اصلي ترين كلمات كليدي شما "باغباني" است، بايد حول و حوش همين عبارت هم، شروع به شيرين كاري تبليغاتي بكنيد.

در زمان اجراي اين استراتژي، خواهيد ديد كه براي كلمات كليدي مورد نظرتان رنك بالاتري گرفته ايد و افراد بيشتري به صفحات فرود شما مي آيند و اگر واقعا ايده خوبي را اجرايي كرده باشيد، احتمالا اين افراد شما را لينك مي كنند.

مي دانم! ساخت شيرين كاري تبليغاتي مي تواند سخت باشد. بنابراين به ياد داشته باشيد:

  • چيزي كه مي سازيد را بايد بتوان به خاطر سپرد
  • شيرين كاري هاي تبليغاتي موفق معمولا با رويدادهاي اخير بازي مي كنند
  • اين كه چگونه مي توانيد اين شيرين كاري تبليغاتي را بر روي رسانه ها قرار دهيد، را در نظر بگيريد.
  1. استراتژي هاي بازاريابي اينترنتي - براي تعطيلات، بسته محصولات تخفيف دار بسازيد.

براي بسته هاي پيشنهادي تخفيف دار، هيچ زماني بهتر از تعطيلات نيست.

مردم در اين زمان، تصميم براي خرج كردن هاي سنگين دارند. به تازگي Adobe گزارشي را منتشر كرد كه در آن پيش بيني مي شود فروش هاي آنلاين در زمان تعطيلات به ركورد 107.4 ميليارد دلاري خواهد رسيد.

براي آنكه كسب و كار شما هم در زمان تعطيلات فروش بالايي داشته باشد، بايد از استراتژي خاصي استفاده كنيد.

اين استراتژي را امتحان كنيد: هر روز براي كل ماه، يك پيشنهاد بزرگ ارائه دهيد.

در اين استراتژي، ابتدا به ليست كالاهاي خود نگاه كنيد. كدام محصول را به تعداد زياد داريد و مي خواهيد آن ها را رد كنيد؟!

بعد، يك سري پيشنهادات را تنظيم كنيد. براي مثال، يكي بخر دو تا ببر، تخفيف، پيشنهاد به دوست و... .

پيشنهاد مورد تاييد خود را از طريق بلاگ، شبكه هاي اجتماعي و ايميل ماركتينگ، به مشتريانتان ارسال كنيد. سعي كنيد با ايجاد هيجان در بين كاربران، آنها را به خريد تشويق نماييد.

به خاطر داشته باشيد، فراگير شدن پيشنهادات شما، عنصر كليدي است. پس به خوبي براي پيشنهادات خود تبليغات انجام دهيد و محصولات خوب و جالبي را پيشنهاد دهيد.

هفت استراتژي خلاقانه بازاريابي اينترنتي در اينجا به پايان رسيد. اميدواريم به كمك اين تكنيك ها، شاهد افزايش فروش در كسب و كار خود باشيد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۱۰:۵۱ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی