آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

نكات مهم در خريد فرش ۷۰۰ شانه كاشان

براي خريد فرش ۷۰۰ شانه بايد نكاتي را در نظر بگيريد؛ در اين صورت انتخاب بهتري را تجربه خواهيد كرد. مهم‌ترين اين نكات به شرح ذيل هستند:

قيمت فرش

قيمت از مهم‌ترين فاكتورهايي است كه توسط خريداران مورد بررسي قرار مي‌گيرد. قيمت فرش ۷۰۰ شانه كاشان به عوامل مختلفي بستگي دارد كه از جمله آن مي‌توان به توليد كننده، فروشنده، كيفيت، ضخامت و ... اشاره كرد. بهتر است قبل از تهيه آن فرش مناسبي را انتخاب كرده و با توجه به بودجه‌اي كه داريد، اقدام‌ كنيد.

فرشينه به عنوان يكي از برترين برندهاي ارائه دهنده فرش 700 شانه كاشان، درباره قيمت فرش، نكات زير را گفته است:

" فرش ۷۰۰ شانه همانطور كه با تراكم هاي مختلف بافت ميشود قيمت هاي متفاوتي هم دارند . با بالا رفتن تراكم قيمت فرش ۷۰۰ شانه نيز افزايش پيدا ميكند . فرش ۷۰۰ شانه از محصولات خاصي در فرش هست كه با تراكم هاي مختلف توليد ميشود بخاطر همين قيمت هاي مختلفي در بازار بابت اين نوع محصول ارائه ميشود"

 شانه و تراكم فرش

به تعداد گره يا ريشه در طول فرش تراكم گفته شده و شانه نيز همان تعداد گره‌هاي عرض فرش است. هر چه شانه و تراكم فرش بيشتر باشد، كيفيت آن بيشتر شده و طبيعتا وزن آن هم افزايش مي‌يابد.‌ با كم و زياد شدن شانه و تراكم فرش ظريف و يا ضخيم مي‌شود كه هر كدام مناسب استفاده در فضاهاي مختلفي هستند.

فرش‌هاي ظريف براي فضاهايي كه رفت و آمد كم است، مناسب بوده و بيشتر در پذيرايي استفاده مي‌شود، اما در مقابل فرش‌هايي با ضخامت بالا چون دوام و ماندگاري بيشتري دارند، بهتر است در فضاهاي پر رفت و آمد استفاده شوند.‌

نخ فرش

در زمان خريد فرش ۷۰۰ شانه ارزان قيمت كاشان بايد به نخ آن نيز توجه كرده و بهترين نخ را انتخاب كنيد. اليافي كه در فرش‌هاي ماشيني استفاده مي‌شود، چند نوع هستند كه پرمصرف‌ترين آن‌ها شامل پلي پروپلين، پلي استر، اكريليت هيت ست و بي سي اف مي‌شود. از بين اين نخ‌هاي ذكر شده، اكريليت هيت ست بهترين نخ ماشيني است كه پرزدهي خيلي كمي داشته و مقاومت خوبي در برابر گرما دارد.

ضخامت فرش

ضخامت فرش 700 شانه معمولا ۱۰ ميلي متر است. اين فرش‌ها ضخامت مناسبي دارند و ميتوان با لمس نخ خاب فرش آن را سنجيد. ضخامت مناسب سبب شده علاوه بر آنكه براي نشستن مناسب باشند، جا به جايي آن نيز راحت‌تر انجام شود.

توجه به متراژ فضا

 از ديگر نكات مهم در زمان خريد فرش ۷۰۰ شانه كاشان توجه به متراژ فضا است.‌ اگر خانه شما كوچك است و با پهن كردن فرش مي‌خواهيد، بزرگتر به نظر برسد، بايد دقت بيشتري داشته باشيد. براي اين كار توصيه مي‌شود فرش‌هاي رنگ روشن انتخاب كنيد. اگر نور اتاق كم است، بهتر است فرش رنگ روشن بخريد تا اتاق نور بيشتري داشته باشد و زيبايي آن بيشتر شود؛ همچنين اگر فضاي خانه بزرگ است و مي‌خواهيد جمع و جور به نظر برسد، بهترين انتخاب فرش‌هايي با زمينه تيره هستند.

طرح و رنگ

 فرش‌ها در طرح و رنگ مختلف و متنوعي موجود هستند كه در زمان خريد بايد به آن توجه كرد. با توجه به دكوراسيون فضاي خود رنگ و طرح مناسبي را انتخاب كنيد تا با يكديگر همخواني داشته باشند.

انتخاب طرح و رنگ مناسب

با انتخاب طرح و رنگ مناسب فرش 700 شانه كاشان بدون شك با محيط و دكوراسيون شما سازگار بوده و زيبايي بيشتري را به محيط مي‌دهد. برخي از موارد مورد توجه در انتخاب طرح و رنگ مناسب عبارتند از:

گرد و غبار محيط: اگر فضايي كه مي‌خواهيد فرش را در آن پهن كنيد، گرد و غبار زيادي دارد، از فرش‌هاي با كيفيت و با طرح تيره انتخاب كنيد.

مكان پهن كردن فرش: در زمان انتخاب طرح و رنگ فرش مشخص كنيد كه فرش را براي كجا مي‌خواهيد. به طور مثال اتاق خواب چون رفت و آمد كمتري دارد، فرش‌هاي كوچك با طرح ملايم انتخاب كنيد. براي پذيرايي نيز چون رفت و آمد بيشتر است، بايد يك فرش بزرگ و دوام و كيفيت بيشتر تهيه كرد؛ همجنين رنگ‌بندي آن بايد با ديگر وسايلي كه در پذيرايي قرار داديد، همخواني داشته باشد.

توجه به سبك زندگي: با توجه به مدل زندگي خود بايد طرح و رنگ فرش را انتخاب كنيد. اگر بچه كوچك در منزل داشته و يا از حيوان نگهداري مي‌كنيد، احتمال زود كثيف شدن آن بالاست. در اين مواقع بهتر است رنگ‌هاي تيره با طرح‌هاي شلوغ انتخاب كنيد تا كثيفي كمتر مشخص شود.

به طور كلي اين نكات به شما كمك مي كند كه بهترين فرش 700 شانه را تهيه كنيد. برند فرشينه كاشان يكي از بهترين فروشگاه ها براي خريد فرش به صورت حضوري و اينترنتي است. شما در اين وب سايت مي توانيد مشخصات انواع فرش را با هم به راحتي، مقايسه و بهترين محصول را انتخاب و با شرايط و قيمت عالي، خريداري كنيد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۶:۰۸:۱۴ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی