آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

مديران اين فروشگاه دريافتند كه قبلا، با افزايش قيمت محصولات و بعد ارائه تخفيف بر روي آنها، فروش بيشتري داشتند. به اين روش، "فروش لحظه آخري" گفته مي شود. مردم زماني كه احساس مي كنند تخفيف زيادي شامل محصولات مي شود، بيشتر به خريد تشويق مي شوند. در صورتي كه چنين وضعيتي در روش "تخفيف همه روزه" پيش نمي آيد.

با اينكه مثال فروشگاه J.C Penny كمي عجيب به نظر مي رسد، براي افرادي مانند Ms. Fobes، وبلاگ نويس و صاحب فروشگاه Penny Pinchin’ Mom، اصلا عجيب نيست. Ms. Fobes در مصاحبه اي با مجله نيويورك تايمز گفته است كه وقتي تخفيف فروشگاه J.C. Penney تمام شد، ديگر از آن خريد نكردم. به اين دليل كه "براي كسي مثل من، كه هميشه به دنبال تخفيف است، ديدن تخفيف 20 درصدي معني اين را مي دهد كه مي توانم پولم را ذخيره كنم. چنين چيزي واقعا من را تشويق به خريد مي كند."

اگر شما هم با نظر Ms. Fobes درباره تخفيف موافق هستيد، بايد بگويم كه تنها نيستيد. خريداران اغلب وقتي متوجه تخفيف اجناس مي شوند، تشويق مي شوند كه بيشتر خريد كنند. خوشبختانه، مسئله رواني كه پشت تخفيف وجود دارد فقط براي مغازه هاي فيزيكي نيست. بلكه درباره فروشگاه هاي اينترنتي نيز صدق مي كند.

Flash sale چيست؟

تخفيف فروشگاه اينترنتي (Flash sale)، تخفيف كوتاه مدتي است كه فروشگاه اينترنتي آن را بر روي محصولات خود اعمال مي كند. اين تخفيف معمولا براي كمتر از 24 ساعت قابل استفاده است. هدف تخفيف ويژه فروشگاه اينترنتي، ترغيب خريداران آنلاين به خريد بيشتر، افزايش آگاهي نسبت به برند (Bran Awareness)، افزايش وفاداري مشتريان و ترغيب مشتريان براي بررسي محصولات بدون تخفيف موجود در سايت است.

تخفيف فروشگاه اينترنتي مي تواند به طور متوسط، معاملات را تا 35% افزايش دهد. علاوه بر افزايش درآمد، جشنواره فروش تخفيف دار مي تواند به كسب و كار اينترنتي شما كمك كند تا از شر كالاهايي كه تعداد زيادي از آنها را در انبار داريد راحت شويد و موجودي انبار خود را تثبيت كنيد. مهم تر از همه اينكه، تخفيف خريد اينترنتي معمولا مخاطبين زيادي را به سايت شما مي آورد و بازديدكنندگان را تشويق مي كند محصولات بدون تخفيف را نيز خريداري نمايند.

به منظور اينكه ارتباط بهتري با مخاطبين خود داشته باشيد و بهتر در دنياي آنلاين حضور داشته باشيد، ليستي از هفت گام ساده براي اعمال تخفيف در فروشگاه اينترنتي، به همراه مثال هايي از تخفيف هاي موفق فروشگاه هاي اينترنتي تهيه كرده ايم.

چطور با هفت گام ساده، براي فروشگاه اينترنتي خود تخفيف در نظر بگيريم؟

  1. هدف فروش تخفيف دار خود را بشناسيد:

تخفيف فروشگاه اينترنتي به شما كمك مي كنند چندين كار را به موازات هم انجام دهيد. تمركز بر روي يك هدف نيز به شما كمك مي كند ميزان موفقيت خود را بسنجيد. بياييد كمي مسئله را ساده تر كنيم: آيا مقدار اضافي از يك محصول را در انبار داريد كه فروش خوبي ندارد؟ آيا مي خواهيد مردم را روي چند محصول مختلف متمركز كرده و به اين ترتيب موجودي كالاهاي خود را تثبيت كنيد؟ آيا مي خواهيد با اعمال تخفيف بر روي محصولات باكيفيت، ترافيك سايت خود را افزايش دهيد؟ تمركز بر روي هدف مي تواند به شما كمك كند كالاهاي مناسبي را براي Flash sale انتخاب كنيد.

  1. محصول مناسبي را براي بازار ايده آل خود انتخاب كنيد:

با اينكه كمي با گام اول تناقض دارد، اما بايد توجه كنيد "هر" محصولي كه بخواهيد را نمي توانيد انتخاب كنيد. محصولي كه انتخاب مي كنيد بايد با مخاطب هدف شما همخواني داشته باشد. اگر به دنبال مشتريان هميشگي هستيد، بايد تخفيف را بر روي محصولاتي بگذاريد كه اين محصولات افراد مورد نظر شما را تشويق مي كنند روي سايت شما كليك كنند.

  1. زمان آغاز تخفيف فروشگاه اينترنتي را از پيش اعلام كنيد:

مردم دوست دارند پيش از خريد، درباره محصول مورد نظر خود تحقيق كرده و نظر ديگر كاربران را بخوانند. بنابراين بهتر است از قبل، درباره زمان شروع تخفيف ويژه فروشگاه اينترنتي به مشتريان خود اطلاع دهيد. به اين ترتيب مي توانيد با ساخت ايميل ها و پست هاي جالب شبكه هاي اجتماعي، در شبكه هاي اجتماعي و سرويس هاي ايميل، ارتباط بهتري با كاربران برقرار كنيد.

  1. تخفيفي كه ارائه مي دهيد را به درستي بيان و تفهيم كنيد:

بايد تخفيفي كه مي دهيد كاملا واضح و ملموس باشد: ذخيره 5$ در هر 100$ احتمالا به اندازه اي كه مي خواهيد، توجه مردم را جلب نخواهد كرد. پس نحوه عنوان پيشنهاد خود را درست كنيد. شما مي توانيد پيشنهاد خود را به دو روش مختلف مطرح كنيد: "X$ تخفيف بگيريد"، كه بيشتر بر روي به دست آوردن چيزي تاكيد مي كند. " X$ ذخيره كنيد" كه بيشتر بر روي جلوگيري از هزينه تاكيد مي كند. با اينكه انتخاب روش مناسب به مخاطب مورد نظر شما بستگي دارد، اما به طور كلي، مردم بيشتر مي خواهند چيزي را از دست ندهند! براي همين هم از دست دادن تخفيف، براي آنها درست مثل يك درد است.

  1. مدت زمان كوتاهي براي تخفيف فروشگاه اينترنتي در نظر بگيريد:

دليل موثر بودن تخفيف فروشگاه اينترنتي، تحميل كردن فشار به مخاطب براي خريد است. بايد كاربران، فشار را حس كنند: تخفيف 3 ساعته فروشگاه اينترنتي، با نرخ فروش 14% بيشترين نرخ فروش را دارد. بهتر است فروش تخفيف دار شما 24 ساعت به طول نيانجامد.

  1. فهرست انبار خود را چك كنيد:

براي آنكه تخفيف فروشگاه اينترنتي شما بيشترين بازدهي را داشته باشد، بايد حتما ميزان كافي از محصولات را در انبار خود داشته باشيد. از كمپاني لجستيك استفاده كنيد تا آمار محصولات خود را دقيق داشته باشيد. قطعا نمي خواهيد قبل از موعد، تخفيف ويژه فروشگاه اينترنتي خود را پايان دهيد و تجربه منفي از برند خود به مردم بدهيد.

  1. براي ارسال و تحويل كالا آماده باشيد:

اگر مشتريان شما مجبور باشند يك ماه براي تحويل كالاهايي كه سفارش داده اند صبر كنند، قطعا به شما وفادار نخواهند ماند. در دنياي تجارت الكترونيك امروز كه انتظار تحويل كالا در همان روز يا روز بعد وجود دارد، بايد از قبل براي ارسال كالاهاي زيادي آمادگي داشته باشيد تا بتوانيد از ابتدا تا پايان، بهترين تجربه را براي مشتريان خود رقم بزنيد.

6 مثال از بهترين و موفق ترين تخفيف هاي فروشگاه هاي اينترنتي دنيا

  1. Crew

اين تخفيف فروشگاه اينترنتي به اين جهت موثر و موفق است كه J. Crew آن را فقط براي مخاطبين خاصي در نظر گرفته است:

افرادي كه با كشتي سفر مي كنند. اگر شما هم با كشتي سفر مي كنيد، اين تخفيف ويژه خريد اينترنتي شما را ترغيب مي كند سري به تخفيف لباس هاي J. Crew بزنيد. او مخاطبين كمتري دارد، اما احتمال اينكه آنها از او خريد كنند زياد است.

  1. Loft

اين تخفيف فروشگاه اينترنتي به خاطر بخش هاي سحرآميزش موفق است. دكمه فراخوان بنفش روشن آن، مردم را ترغيب مي كند كليك كنند تا متوجه شوند چقدر تخفيف شامل شان مي شود. علاوه بر اين، وقتي مردم مي بينند چه مقدار تخفيف گرفته اند، محصولات Loft را چك مي كنند تا از كد تخفيف فروشگاه اينترنتي خود استفاده كنند.

  1. Hype

در تخفيف هاي پله اي، هرچه زودتر براي گرفتن تخفيف اقدام كنيد، پول بيشتري ذخيره خواهيد كرد. Hype به شما احساس فوريت و ضرورت مي دهد (اوه! آيا من هم يكي از اولين ها خواهم بود؟ بگذار امتحان كنم!). تبديل تخفيف فروشگاه اينترنتي به يك بازي پررقابت، مي تواند خيلي تاثيرگذار باشد.

  1. Auchan Retail

Auchan Retail، كمپاني بين المللي فرانسوي، چند كودك را در تبليغ تخفيف فروشگاه اينترنتي خود نشان مي دهد. اين تخفيف ويژه فروشگاه اينترنتي خريداران آنلاين را تشويق مي كند نگاهي به محصولاتي كه شامل تخفيف هستند بياندازد.

  1. Pottery Barn

اين تخفيف فروشگاه اينترنتي از عبارت "كمد لباس خودت را انتخاب كن" استفاده مي كند. به اين ترتيب احساس كنجكاوي مردم برانگيخته شده و بر روي لينك كليك مي كنند تا كمدهاي لباس را ببينند (مردم با خودشان مي گويند بگذار ببينم منظورش كدام كمدها است؟! شايد يكي از آنها را دوست داشته باشم!). در اين تبليغ همچنين پسري نشان داده مي شود كه بر روي كمد لباسي نشسته است. با ديدن اين تصوير، بيننده تصور مي كند پسر خودش، روي كمد نشسته است!

  1. JetBlue

وقتي من اين پيشنهاد را مي بينم، آنقدر از قيمت پايين آن تعجب مي كنم كه اصلا به اين فكر نمي كنم كه اين بليط كجاست! مسلما، بليط 15 دلاري، بليط پاريس نيست! اما توجه بيننده را جلب مي كند و آنقدر او را متعجب مي كند كه با خود مي گويد: بگذار ببينم! با كمتر از 20$ به كجا مي توانم سفر كنم؟ من عاشق سفر هستم! بهتر است اين مورد را بررسي كنم. 

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۰۹:۴۲ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی