آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

مشكلي كه افراد در اين راه دارند اين است كه به دليل تحريم هاي بين المللي كشور ما امكان نقد كردن درآمد بدست آمده به طور مستقيم در ايران وجود ندارد. بنابراين دغدغه خيلي از افراد قبل از شروع فعاليت يا در حين كار در يوتيوب اين است كه چطور به نقد كردن درآمد يوتيوب بپردازند. اگر شما هم اين چالش را داريد و نمي دانيد بهترين راه كدام است، ما به شما كمك خواهيم كرد.

چالش هاي مانيتايز كانال يوتيوب كه بايد بدانيد!

 كسب درآمد از يوتيوب چالش هايي دارد و نقد كردن درآمد آن هم مشكلات و چالش هايي دارد كه خيلي از افراد درگير آن هستند. در ادامه برخي از مهم ترين چالش هاي نقد درآمد يوتيوب را به شما توضيح خواهيم داد.

1. ساخت حساب گوگل ادسنس

اولين چالشي كه در راه نقد كردن درآمد يوتيوب با آن مواجه خواهيد شد، ساخت حساب گوگل ادسنس خواهد بود. در حقيقت گوگل ادسنس قسمتي از گوگل مي باشد كه مخصوص انتشار ويديوهاي تبليغاتي بر روي محتواي يوتيوب مي باشد. ساخت اين حساب در وب سايت گوگل ادسنس انجام خواهد شد، اما نيازمند يك آدرس در خارج از ايران خواهد بود كه بايد تاييد شده باشد. چرا كه گوگل يك كد تاييديه براي اين آدرس براي تاييد هويت شما ارسال خواهد كرد. اين مورد براي بسياري از يوتيوبرهاي ايراني امكان پذير نيست.

2. داشتن حساب بانكي در خارج از ايران

چالش بعدي اين است كه بايد يك حساب بانكي در يكي از بانك هاي كشورهاي خارجي مانند تركيه و غيره را داشته باشيد. چرا كه در ابتدا گفتيم امكان واريز مستقيم درآمد يوتيوب به حساب هاي بانك هاي ايراني وجود ندارد. اين مورد هم جزو چالش هايي است كه خيلي از يوتيوبرها به آن دسترسي ندارند و يا آشنا و فاميل مطمئني در خارج از كشور هم ندارند كه بخواهند از آدرس و حساب بانكي آنها استفاده كنند. پس چاره چيست؟

بهترين راه حل گذر از چالش مانيتايز كانال يوتيوب و نقد درآمد

در بالا چالش هاي پيش روي يوتيوبرهاي ايراني براي نقد كردن درآمد يوتيوب را توضيح داديم. اما چاره چيست و در چنين شرايطي بايد چكار كرد؟ پاسخ اين اين است كه بايد در ايران از يك واسطه مطمئن يا شركت هاي نقدر درآمد يوتيوب استفاده نماييد. همانطور كه مي دانيد شركت هاي فعال زيادي در ايران وجود دارند كه مي توانند كار نقدكردن درآمد يوتيوب كانال شما را انجام دهند. تنها مشكل كار در اين زمينه اين است كه بايد حتماً از يك شركت معتبر و با سابقه درخشان فعاليت در اين زمينه استفاده كنيد تا در مسير به مشكل خاصي برنخوريد.

اين شركت ها با گرفتن كارمزد اين كار را براي شما انجام خواهند داد و به شما در بالا رفتن درآمد و توليد بهتر محتوا براي يوتيوب كمك خواهند كرد. آكادمي آموزش يوتيوب تيوبرز در ايران سالهاست كه در حال ارائه خدمات مختلف به يوتيوبرها مي باشد و داراي كارنامه درخشاني در اين زمينه است كه مي توانيد از خدمات آن استفاده نماييد.

تيوبرز به عنوان يكي از برترين شركت هاي ارائه دهنده خدمات مانيتايز يوتيوب و رفع مشكلات مانيتايز يوتيوب، درباره رفع مشكلات و چالش هاي مانيتايز نكات زير را گفته است:

"خدمت رفع مشكلات يوتيوب باعث مي‌شود كه شما قادر به بهره‌برداري كامل از امكانات يوتيوب و ادامه فعاليت‌هاي خود با سطح كيفيت بالا و درآمدزايي شويد. با رفع مشكلات و تطابق با سياست‌ها، شما اعتماد كاربران خود را به دست مي‌آوريد و با توليد محتواي مناسب و با كيفيت، جامعه‌ي كاربري‌تان را گسترش مي‌دهيد. همچنين، امكان فعالسازي درآمدزايي و بهره‌برداري از ابزارهاي تبليغاتي يوتيوب را به دست مي‌آوريد كه اين به شما كمك مي‌كند تا درآمد قابل توجهي از كانال خود به دست آوريد و به عنوان يك منبع درآمد پايدار به آزادي عمل برسيد."

نتيجه گيري

اگر شما هم جزو يوتيوبرهايي هستيد كه از چالش هاي نقد كردن درآمد يوتيوب خسته شديد؟ ما در آكادمي آموزش يوتيوب تيوبرز در كنار شما هستيم تا بتوانيد اين مشكل را به راحتي حل نماييد. در حقيقت اين آكادمي با داشتن سال ها تجربه و كار كردن با هزاران كانال مانيتايز شده يوتيوب بدون دريافت كارمزد در 3 ماه اول تمامي درآمد كسب شده از يوتيوب را رايگان براي شما نقد خواهد كرد. همچنين تمامي مشكلات مانيتايز كانال يوتيوب را به بهترين شكل در فرآيندي كاملا استاندارد، براي شما رفع خواهد كرد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۵۶:۳۱ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی