آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 7
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

آشنايي با انواع روش هاي نقد كردن يوتيوب

احتمالاً اين سوال براي شما پيش آمد باشد كه چند روش نقد درآمد يوتيوب وجود دارد؟ در اصل راه هاي زيادي براي اين كار هست كه در ادامه به معرفي آنها خواهيم پرداخت.

1.    داشتن حساب بانكي در خارج از ايران

اگر حساب بانكي در خارج از ايران داشته باشيد و يك آدرس تاييد شده هم بتوانيد از خارج از ايران به يوتيوب بدهيد، مي توانيد اقدام به نقد درآمد يوتيوب خود نماييد. كه البته اين كار براي هر شخصي در ايران امكان پذير نيست. چرا كه بايد حتماً هم حساب بانكي داشته باشيد و هم آدرس تاييد شده اي كه داراي كد پستي باشد.

2.    داشتن آشنا در خارج از ايران

يكي ديگر از راه هاي نقد كردن درآمد يوتيوب اين است كه آشنا يا دوست قابل اعتمادي در خارج از ايران داشته باشيد كه آدرس و شماره حساب آن شخص را به يوتيوب بدهيد. اين كار هم دردسرهاي خاص خود را دارد و احتمال دارد شخصي كه در خارج از ايران زندگي مي كند در شهري باشد كه صرافي هاي آنجا تبادل مالي با صرافي هاي داخل ايران نداشته باشند.

3.    شركت هاي نقد درآمد يوتيوب

روش ديگر و آخري كه براي نقد درامد يوتيوب مي توانيد از آن استفاده كنيد، استفاده از شركت هاي واسطه اي است كه در ايران هم فعاليت مي كنند و مي توانند درآمد يوتيوب شما را با دريافت مقداري كارمزد نقد نمايند. اگر دو روش بالا براي شما مقدور نبود، مي توانيد اين روش را انتخاب نماييد. تنها بايد در نظر داشته باشيد كه شركت هاي زيادي در اين زمينه در ايران در حال فعاليت هستند كه بر اساس مقدار كارمزد و خدمات با هم تفاوت هايي دارند كه با بررسي هاي لازم و ميزان سابقه فعاليت بايد به سراغ بهترين ها در اين زمينه برويد.

تعرفه نقد درآمد از يوتيوب چقدر است؟؟

كسب درآمد از يوتيوب زماني آسان مي شود كه بتوانيد بهترين شركت نقد درآمد را پيدا كنيد. تيوبرز به عنوان يكي از بهترين شركت هاي نقد كننده درآمد يوتيوب، درباره تعرفه كسب درآمد از يوتيوب، نكات زير را بيان كرده است:

هرچند كه نمي‌توان در رابطه با تعرفه درآمد از يوتيوب عدد دقيقي را ارائه داد، اما به طور ميانگين بايد بگويم كه زماني كه بازديد  هر كانال يوتيوب از 1000 فراتر رود، كسب درآمد براي آن كانال شروع مي شود و به ازاي هر ۱۰۰۰ بازديد حداقل مبلغ 1 الي 2 دلار پول به حساب صاحب آن كانال واريز مي‌شود.

سريع ترين راه نقدكردن درآمد يوتيوب در ايران

در مباحث بالا ما راه هاي نقدكردن درآمد يوتيوب را به شما توضيح داديم. اما تمامي اين روش ها سريع و يا راحت نيستند. بطور مثال بسياري از يوتيوبرها امكان افتتاح حساب بانكي در خارج از ايران و ثبت يك آدرس تاييد شده در آنجا را ندارند. همچنين همگي ما در خارج از ايران دوست و آشناي قابل اعتمادي نداريم كه بتوانيم اكانت خود را به حساب او وصل نماييم. پس به نظر شما سريع ترين و بهترين روش نقد درآمد يوتيوب در ايران كدام روش است؟

استفاده از خدمات شركت هاي نقد درآمد يوتيوب سريع ترين راهي است كه مي توانيد از آن در ايران استفاده نماييد. در اين روش تنها كافي است يك شركت مطمئن را پيدا كنيد كه خدمات مناسب و كارمزد كمي دريافت نمايد. سپس تمام كارها و راهنمايي هاي لازم را از آنها دريافت خواهيد نمود. حتي اين شركت ها به شما در بهبود توليد محتوا و بالابردن درآمد از اين شبكه هم كمك خواهند كرد.

نتيجه گيري

در اين بخش ما به شما سريع ترين راه نقد كردن درامد يوتيوب را توضيح داديم كه استفاده از خدمات شركت هاي فعال در اين حوزه در ايران مي باشد. در اين زمينه آكادمي آموزش يوتيوب تيوبرز يكي از بهترين گزينه هايي است كه مي توانيد از خدمات آن استفاده نماييد.

توجه داشته باشيد كه در سه ماه اول اين آكادمي، هيچ كارمزدي از شما دريافت نخواهد كرد و تا شش ماه هم پشتيباني رايگان براي بهبود درآمد خود در يوتيوب دريافت مي كنيد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۲۹:۰۶ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی