آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 10
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

آيا نقد منفي همه پول و زندگي شغل شما را مي گيرد و همه تلاشهايتان را بي فايده مي كند؟ نگران نباشيد دنيا به پايان نرسيده است؛ يك يا دو نقد منفي قدرت تخريب شغل شما را ندارند. همه ما به دنبال انتقاد هاي مثبت هستيم ولي نظرات منفي هم آنقدر كه فكر مي كنيد مضر نيستند.

  • نظرات منفي تعداد كلي نظرات انجام شده را افزايش مي دهند

زماني كه كاربران در جستجوي يك كسب و كار محلي هستند، گوگل نتايج متعددي را ارائه مي كند و نشان مي دهد كه هر نتيجه چند ستاره دارد. آيا توجه كرده ايد كه گوگل همچنين نشان مي دهد كه هر نظرات چند ستاره دارد؟ تعداد كلي نظرات، تاييد اجتماعي كسب و كار‌ شما را افزايش داده و باعث مي شود رنكينگ بهتري در جستجوي محلي به دست آوريد.

بدون شك هيچ كس نمي داند كه نقدها به طور دقيق چقدر بر روي سئو تاثير مي گذارند. نكنه كليدي اين است كه بايد طيفي از نظرات شامل چند نظر منفي را داشته باشيد تا موتورهاي جستجو واقعي بودن كسب و كار شما را تشخيص دهند.

مدرسه تجارت هاروارد تقاضاهاي مرتبط با يك رستوران را مطالعه كرده و نشان داده است كه مشتريان همه اطلاعات موجود در مورد كسب و كارهاي محلي را نمي خوانند. مهم تر اينكه، مطالعات نشان داده اند كل نظرات موجود بر روي عكس العمل مصرف كنندگان نسبت به نمره متوسط يك رستوران موثر است. به عبارت ديگر، مصرف كنندگان در زمان تصميم گيري به موارد منطقي تكيه مي كنند.

اگر كه سايت شما فرضا 25 يا 100 نقد داشته باشد، يك كاربر به ندرت همه اين نظرات را مي خواند. مشتري تنها مي خواهد بداند كه آيا كسب و كار شما يك پيگيري مستمر را دارد يا خير تا خريد خود را انجام دهد.  

اگر كه شغلتان در زمينه تجارت الكترونيكي باشد هم نظرات منفي احتمالا نمي توانند به سئو شما ضرر بزنند. افرادي كه موتورهاي جستجو را هدايت مي كنند، مي دانند كه هيچ فردي كامل نيست.

دستورالعمل هاي سئو داخلي گوگل نيز به وب سايت ها يادآوري مي كنند كه حتي برخي از بهترين سايت ها، نظرات منفي مي‌گيرند.

نقدهاي منفي نبايد ناديده گرفته شوند ولي مي توانيد اطمينان داشته باشيد كه تعداد محدودي از آن ها شهرت شما را نابود نمي كنند بلكه اين شهرت را افزايش مي دهند.

  • نظرات منفي اعتبار شما را افزايش مي دهند

زماني كه مشتري چيزي جز نقدهاي مثبت نبيند، به شما بدگمان مي شود.

مجله Vacation Marketing در يك بررسي نشان داد كه مشتري ها معتقدند كه نقدهاي منفي اعتبار بيشتري نسبت به نقدهاي مثبت دارند.

در يكي از تحقيقات انجام شده توسط مدرسه تجارت هاروارد نشان داده شد كه نظرات اغلب مثبت نسبت به نظرات هميشه مثبت متقاعد كننده تر هستند. اگر بخواهم به طريقي ديگر اين مسئله را توضيح دهم: مشتري هايي كه خيلي بيش از حد خوشحال هستند را كسي باور نمي كند و نظري كه مي دهند هم از بقيه نظرات دور است.

نتايج تحقيقات موجود بر اين امر دلالت دارند كه كاربران در هنگام تعيين اين كه كسب و كار اعتبار دارد يا خير به ديدن تركيبي از نظرات منفي، مثبت و متوسط علاقمند هستند. اين حقيقت در مورد هر شغلي صدق مي كند.

اگر نقدهاي گوناگون اعتبار بالايي را ايجاد كند، كاربران زمان بيشتري را به بازديد سايت شما اختصاص مي دهند و در نتيجه رتبه بندي سايت شما در بلند مدت افزايش مي يابد.

مدت زمان بازديد كردن يك صفحه (زماني كه براي بازديد از هر صفحه اختصاص مي يابد) و طول دوره (زمان كلي اختصاص يافته به بازديد از يك سايت) دو معيار مهم براي سئو و بهينه سازي سايت هستند.

  • نظرات منفي فرصت هايي براي ايجاد رابطه با مشتري هستند

مزيت ديگر داشتن نظرات منفي اين است كه نظر ديگران را نسبت به كسب و كار خود مي فهميد و مي توانيد مشكلات را رفع كنيد.

زماني كه در شغلتان به نظرات منفي به درستي واكنش دهيد، نشان مي دهيد كه براي بازخورد مشتري خود ارزش قائل هستيد و اقدامات اصلاح كننده لازم را انجام مي دهيد. مشتري شما زماني كه بفهمد در صورت بروز مشكلي نقدش مورد توجه قرار مي گيرد، با اطمينان بيشتري از شما خريد مي كند. 

صفحه پشتيباني براي google my business باعث مي شود مديران كسب و كار بتوانند به نظرات پاسخ داده و آنها را مديريت كنند.

گوگل اين واقعيت را پنهان نمي كند كه نظرات براي رنك گرفتن در جستجوي محلي مفيد هستند. پس ميتوانيم بگوييم در وبسايت كسب و كارهاي بزرگ تر نيز اين مسئله صدق مي كند.

نكته اصلي اينجاست: نظرات منفي به كسب و كارها فرصتي مي دهند براي آنكه نشان دهند مي توانند شهرت آنلاين خود را مديريت كرده و به خوبي با نظرات منفي برخورد كنند كه خود اين مسئله، فاكتور مهمي براي رنكينگ هاي جستجو است.

  • نظرات منفي تصوير كامل تري را از كسب و كارتان ارائه مي كنند

زماني كه انتظارات برآورده نمي شوند، مشتري تجربه دلسرد كننده اي را دريافت مي كند؛ اين امر يكي از دلايل اصلي شكايت كردن مصرف كنندگان است.

در يك مطالعه كه بر روي تعداد 1.3 ميليون نقد ارائه شده در مورد شركت Yotpo انجام شده است، لغاتي كه مفهوم "دلسرد كننده" را در خود داشتند 20,000 بار و لغاتي كه مفهوم "بد" را در بر داشتند، 7,500 بار تكرار شده اند.

دلسرد كننده بودن يك اقدام بي اهميت نيست ولي جنبه هاي مثبتي هم دارد. نظرات منفي كه ماهيتي دلسرد كننده دارند به مشتريان كمك مي كنند كه دامنه فعاليت شركت شما را بهتر درك كنند. اين مدل نظرات همچنين باعث مي شود كسب و كار شما نشان دهد با نااميدي مشتريان چگونه برخوردي دارد.

وجود نظرات منفي شما را مطمئن مي سازد كه وقتي مشتريان شما تصميم بر خريد مي گيرند، احتمالا مي‌ خواهند بدانند دقيقا چه چيزي نصيبشان خواهد شد. بدون شك افزايش تعداد مشتريان ناراضي در دراز مدت ميزان سود شما را كاهش مي دهد.

چند نقد منفي ظاهر متعادل تري را از خدمات و محصولات شما ارائه مي كند و علاوه بر اين اعتبار و ميزان اعتماد كسب و كار شما را نيز افزايش مي دهد.

وقتي مشتري به نظرات نگاه مي كند و مي بيند اين نظرات طيفي از خيلي مثبت تا نه خيلي خوب دارند، به اين باور مي‌رسند كه وب سايت شما جاي خوبي براي وقت گذراني است. همان طور كه گفته شد، طول زمان بازديد از يك سايت رتبه جستجوي آن را نيز ارتقاء مي دهد.

  • نظرات منفي محرك سئو و بازاريابي محتوايي شما هستند

اگر اطلاعات موجود در هر كامنت منفي را استخراج كنيد، مي توانيد استراتژي هاي سئو خود را بهبود بخشيد و هدايت كنيد. نقدهاي منفي به شما در درك بهتر مخاطبان تان كمك مي كنند. در هنگام خواندن اين نقدها بايد از خود بپرسيد:

  • اين مشتري چه كالايي را نياز داشته است كه ما ارائه نكرده ايم؟
  • به اين مشتري چه قولي داده شده كه برآورده نشده است؟
  • اين مشتري چه سوالاتي در مورد كالاها يا شركت ما دارد؟
  • چه نوع جستجوهايي يك مصرف كننده ديگر را به سايت ما جذب مي كند؟

بايد ليستي از پست ها را براي قرار دادن در بلاگ ها و شبكه هاي اجتماعي تهيه كنيد و به واسطه اين پست ها به همه موارد فوق پاسخ دهيد. براي مثال اگر شكايتي در مورد مدت زمان بين ارسال سفارش و دريافت غذا مطرح شده است، بايد پست هايي را در مورد راهكار خوبتان براي تحويل غذا بنويسيد و ذكر كنيد كه سفارشات در اسرع وقت تحويل داده مي شوند.

اين امر باعث مي شود كه مخاطب خود را بهتر درك نماييد و مخاطب جديدي را پيدا كنيد كه كمتر شكايت مي كند.

  • از نظرات منفي استقبال كنيد

حال مي دانيد كه نقدهاي منفي مزايايي هم دارند. اين نقدها مي توانند به شما در رسيدن به اهداف كاري تان و نشان دادن اين كه كسب و كار شما واقعي، پاسخگو و مطمئن است، كمك كنند. تا زماني كه اين نقدها را به درستي مديريت كنيد، ممكن است خريداري را پيدا كنيد كه براي هميشه با شما بماند.

هرچه تعداد مشتريان راضي شما بيشتر باشد به دليل داشتن مشكلات كمتر، سئو و بازاريابي ساده تري خواهيد داشت. به نقد منفي دريافت شده به چشم يك فرصت بزرگ براي ساختن برند و اعتبار خود نگاه كنيد زيرا تا جايي كه كسب و كار خوبي را داشته باشيد كه مردم از آن راضي باشند، نظرات مثبت نسبت به نظرات منفي اهميت بيشتري دارند.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۱۲:۴۱ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی