آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 9
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در اينجا به بررسي بهترين زون فاز ۱۱ پرديس و مزايا و معايب آن مي‌پردازيم. (منبع املاك پرديس)+

واحدهاي مسكوني كه در فاز ۱۱ پرديس قرار گرفتند بوسيله شركت كوزو كه يك شركت تركيه‌اي است ساخته‌شده‌اند و مواد بكار رفته‌شده در اين ساختمان‌ها و نقشه و المان‌هاي ساختمان سازي نسبت به بقيه فازها بالاتر است. هر كدام از زون‌هاي اين فاز معايب و مزايايي دارد كه فرد با در نظرگرفتن شرايط خود يكي از اين زون‌ها را انتخاب مي‌كند و در آن سكونت و يا سرمايه‌گذاري انجام مي‌دهد. بهترين زون فاز ۱۱ پرديس زون ۴ است.

معرفي زون‌هاي فاز ۱۱

زون‌هاي فاز ۱۱ پرديس به ۵ زون تقسيم مي‌شوند. زون‌هاي ۱و۵ در قسمت شمالي، ۲ و ۳ در قسمت جنوبي، و زون ۴ به دو قسمت شمالي تقسيم مي‌شود. با نظرسنجي كه از ساكنين پرديس به‌عمل آمده‌است بهترين زون فاز ۱۱ پرديس همين زون ۴ است‌. زيرا امكانات رفاهي بيشتر دارد و دسترسي به اين امكانات راحت‌تر است.

زون ۱ فاز ۱۱ پرديس

در قسمت شمالي قرار گرفته‌است و از ۱۰۹ بلوك تشكيل مي‌شود.  داراي ۶۴۳۱ واحد است. اين زون هم مانند زون ۴ جزو بهترين زون فاز ۱۱ پرديس به حساب مي‌آيد و رضايت ساكنين را به خود جلب كرده‌است.

زون ۲

اين زون در قسمت جنوبي قرار مي‌گيرد و ۱۲۶ بلوك دارد و در كل از ۷۴۳۴ واحد بلوك‌ تشكيل‌شده است.

زون ۳

در قسمت جنوبي قرار دارد و از ۱۱۱ بلوك تشكيل مي‌شود. بلوك‌هاي آن شامل ۶۵۴۹ واحد هستند.

زون ۴

با نظرسنجي كه از ساكنين اين فاز به عمل آمده‌است بهترين زون فاز ۱۱ پرديس زون ۴ مي‌باشد. علت آن امكانات رفاهي بيشتري است كه نسبت به بقيه زون‌ها دارا است. اين زون امكاناتي مثل مدرسه، مركز بهداشت، سوپر ماركت و مراكز خريد دارد و متشكل از ۱۰۲ بلوك است كه ۵۵ بلوك در قسمت شمالي و ۵۵ بلوك در قسمت جنوبي قرار گرفته‌است و بهترين چشم انداز را دارد.  همچنين داراي نزديك‌ترين مسير به بلوار مركزي فاز ۱۱ و مركز شهر پرديس است. پيش بيني مي‌شود در آينده خط مترو نيز براي آن ساخته‌شود.

زون ۵

نام اين زون آرمانشهر مي‌باشد و در قسمت شمالي فاز ۱۱ پرديس قرار دارد و از ۱۰۸ بلوك تشكيل‌شده است. همچنين ۶۳۷۲ واحد در اين بلوك وجود دارد.

خريد مسكن در زون‌هاي فاز ۱۱ پرديس براي چه افرادي مناسب است؟

  1. اين مسكن براي افرادي مناسب است كه از شلوغي و سر و صدا خسته شدند و دنبال آب و هواي خوب مي‌گردند. زيرا آب و هواي اين فاز نزديك به كوهستان است.
  2. افرادي كه مي‌خواهند سرمايه‌گذاري انجام دهند فاز ۱۱ بهترين فاز پرديس براي سرمايه‌گذاري مي‌باشد.
  3. افرادي كه به دنبال محل سكونت مي‌باشند اين فاز يك فاز راحت براي زندگي است و امكانات رفاهي مناسبي در دسترس مي‌باشد.

مزاياي زندگي در فاز ۱۱ پرديس

  1. دسترسي آسان به آزادراه تهران پرديس عبور و مرور را به شهر پرديس راحت كرده است.
  2. ساختمان‌هاي واقع در اين فاز نسبت به فازهاي ديگر بلندتر مي‌باشند و چشم انداز كوهستاني دارند.
  3. پيمانكار اين فاز يك شركت تركيه‌اي مي‌باشد و به همين خاطر سازه‌ها از كيفيت، امنيت و مقاومت زيادي برخوردار هستند و در برابر زلزله مقاوم هستند.
  4. ساختمان‌ها در اين فاز به صورت پراكنده وجود دارند و ديوار مشتركي بين آنها قرار نگرفته‌است.
  5. نقشه واحدها بسيار خوب و ايده‌آل مي‌باشد و تقريباً همه آنها در حالت نورگير قرار مي‌گيرند. همچنين هر واحد داراي يك انباري ۴ متري است.
  6. به خاطر وجود مشاوران املاك در اين فاز خريد و فروش رونق زيادي دارد بهترين مكان براي سرمايه‌گذاري كوتاه مدت مي‌باشد.

معايب زندگي در فاز ۱۱ پرديس

  1. ساختمان‌هاي آن داراي دو آسانسور مي‌باشد و اين يكي از ضعف‌هاي اين فاز به‌شمار مي‌آيد.
  2. اين ساختمان‌ها لابي يا بخش مديريت ندارند و واحدهاي مسكوني از طبقه همكف آغاز مي‌گردد. همچنين به خاطر رفت و آمد زياد از جلوي در واحدهاي همكف قيمت طبقات نيز بسيار كمتر است.
  3. اشخاصي كه خودرو شخصي ندارند براي رفت و آمد به تهران و بين فازهاي پرديس دچار مشكل مي‌شوند.
  4. نبودن پاركينگ در ساختمان‌ها هم يكي ديگر از معايب اين فاز است و افراد مجبورند خودرو خود را در محوطه بيرون از ساختمان پارك كنند.

قيمت خريد مسكن در فاز ۱۱ پرديس

همانطور كه گفتيم فاز ۱۱ پرديس ۵ زون دارد و هر زون نسبت به بقيه زون‌ها ويژگي‌هاي منحصر به فردي دارد. مقدار تكميل بودن برج، سال ساخت ملك، زمان تحويل، تعداد افرادي كه در برج ساكن هستند، محوطه سازي، نوسانات ارزي و دلاري همه مي‌توانند در قيمت مسكن زون‌ها تاثيرگذار باشند.

بهترين منطقه فاز ۱۱ پرديس

با نظرسنجي‌هايي كه به عمل آمده  است برج آرا، برج ۴ B89 و برج ۴  B63 بهترين برج‌هاي فاز ۱۱ پرديس مي‌باشند دو بلوار پيمان و طراوت هم جزو مناطق خوب در اين فاز به شمار مي‌آيند.

آب و هواي فاز ۱۱ پرديس

آب و هوا در اين فاز سرد و خشك است و البته از فضاي پاك كوهستاني نيز برخوردار است.

دسترسي

اين فاز داراي اتوبوس هاي است كه باعث رفت و آمد آسان شما و دسترسي راحت به مترو و فرهنگسرا و تاكسي مي‌شود.

نتيجه‌گيري

فاز ۱۱ پرديس فازي رو به رشد مي‌باشد و و به خاطر قيمت مناسب واحدهاي آن افراد زيادي دوست دارند در آن سرمايه‌گذاري كنند. بهترين زون فاز ۱۱ پرديس با در نظر گرفتن امكانات رفاهي و ميزان دسترسي به مركز پرديس يا تهران و ديگر موارد مشخص مي‌شود. اين فاز به خاطر وجود آب و هواي كوهستاني و موقعيت جغرافيايي مناسب از مناطق پرطرفدار به شمار مي‌آيد.

 اگهي هاي واقعي و قيمت روز آپارتمان هاي پرديس

منبع : خريد ملك در پرديس

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۰۷:۱۹ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی