آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 5
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

صافكاريpdr چيست؟

صافكاري pdr به معني تعمير فرورفتگي‌هاي بدنه خودرو بدون نقاشي مي‌باشد. زماني از اين روش براي ترميم فرورفتگي‌هاي خودرو استفاده مي‌شود كه خودرو دچار ضربات و خسارت‌هاي شديدي نشده باشد. با توجه به اينكه هر خسارت كوچكي كه به خودرو وارد شود باعث مي‌شود از ارزش خودرو كاسته شود. پيدا كردن روش‌هايي برا تعمير خودرو بدون آنكه اثري از آن به جاي گذاشته شود بسيار اهميت دارد. صافكاري pdr در تهران يكي از روش‌هايي است كه با استفاده از ابزار مخصوص براي فرورفتگي‌هاي خودرو از آن استفاده مي‌شود.

صافكاري pdr بيشتر در كدام قسمت‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد؟

برخي از قسمت‌هاي خودرو كه قابليت جدا شدن از خودرو را دارند خيلي راحت مي‌توان از طريق صافكاري pdr ترميم كرد. اما به اين مسئله بايد توجه داشت كه صافكاري pdr زماني قابل اجرا مي‌باشد كه رنگ بدنه خودرو دچار خراشيدگي و يا ترك نشده باشد. از صافكاري pdr بيشتر در قسمت گلگيرها، سق خودرو، كاپوت خودرو و درب‌هاي خودرو استفاده مي‌شود.

كاربرد صافكاري pdr

همانگونه كه گفتيم از صافكاري pdr  براي آسيب‌ها جزئي تر و همچنين فرورفتگي‌هاي كوچك استفاده مي‌شود. در ادامه به برخي از كاربرد‌هاي pdr در صافكاري pdr در تهران مي‌پردازيم.

  • ترميم فرورفتگي‌هايي كه در اثر برخورد تگرگ با بدنه خودرو ايجاد شده است.
  • از بين بردن محل ضربات فيزيكي كم در بدنه خودرو.
  • برطرف سازي فرورفتگي‌هايي كه در اثر تصادفات كوچك ايجاد شده است.

چگونگي صافكاري pdr

در صافكاري pdr در تهران ، قبل از هر اقدامي براي انجام صافكاري ابتدا بايد فرورفتگي‌هاي خودرو شناسايي و مورد بررسي قرار گيرند. بعد از شناسايي و تحليل محل فرورفتگي در مرحله‌ي اول بايد محل فرورفتگي در خودرو را به حالت اوليه برگرداند. براي اين عمل صافكار با استفاده از ميله‌هاي pdr از طريق قسمت‌هاي زيرين ورق فلزي فرورفتگي‌ها را به سمت بالا فشار مي‌دهد. اين كار با توجه به عمق بيشتر فرورفتگي‌ها ممكن است دفعات بيشتري براي برگرداندن بدنه خودرو به حالت اوليه تكرار شود.

همچنين بايد توجه داشت كه دقت و ظرافت در تمامي مراحل صافكاري pdr بسيار اهميت دارد. بعد از صاف كردن اطراف محل فرورفته در خودرو، صافكار با زدن ضربه‌هاي آرام با استفاده از ابزار مخصوص مابقي قسمت‌هاي اطراف محل فرورفتگيكه دچار آسيب شده است را با بقيه قسمت‌ها هم‌تراز مي‌كند. بعد از اين مرحله گاه ممكن است ناهمواري‌هايي در محل آسيب‌ديده قابل مشاهده باشد كه با استفاده از سنباده مرطوب با سرعت محل آسيب ديده را صيقل داده تا ان قسمت‌ها هموار و بدنه خودرو كاملا صاف شود.

ابزار مورد استفاده در صافكاري pdr  در تهران

1.ميله هاي pdr

يكي از اصلي ترين ابزار در صافكاري pdr در تهران ميله pdr است. ميله هاي pdr جزو اصلي از صافكاري به حساب مي آيند. ميله pdr در واقع يك اهرم مي‌باشد كه قسمت تكيه گاه آن فرورفتگي هاي موجود بر روي بدنه ماشين را مي تواند ترميم كند. بدين منظور صافكار ابتدا بايد بخش داخلي منطقه اي كه ميخواهد صافكاري كند را حرارت  دهد. پس از آنكه منطقه گرم شد با استفاده از ميله ناهمواري ها را برطرف كند. گاه صافكار بدون نياز به گرم كردن بدنه ‌هاي اتومبيل فرورفتگي ها را را مانند روز اول برمي گرداند كه اين نيز قابل انجام است.

ميله هاي pdr در چند مدل نيز هستند:

  • ميله چرخشي: اين نوع ميله براي قسمت هايي از خودرو استفاده مي شود كه امكان چرخش ميله نيست.
  • ميله اهرمي: ميله اهرمي براي قسمت هاي جدا شونده مانند كاپوت است.
  • ميله دم ماهي: ميله دم ماهي براي قسمت هايي از خودرو استفاده مي شود كه فضا براي صافكاري كم است.

2.تفنگ هاي نيش گير

تفنگ هاي نيش گير ازديگر اجزاي اصلي صافكاري هستند. كار كردن با اين دستگاه نياز به مهارت دارد. جنس اين دستگاه معمولا از پلي اتيلن ساخته ميشود و كار با آن ها بسيار تخصصي است. از اين ابزار براي صافكاري بدون رنگ، نيش گيري و موج گيري بدنه خودرو استفاده مي‌شود.

3.انبر هاي قري كش

ابزار قُري كشي مخصوص براي بر طرف كردن قُري هاي خودرو است. جنس اين ابزار فولادي است و كار با آن بسيار تخصصي است.

هزينه صافكاري pdr در تهران

صافكاري pdr در تهران معمولا بسيار مقرون به صرفه مي‌باشد اما براي تعيين اين هزينه‌ها عوامل بسيار مهمي تاثيرگذار است. كه در ادامه به آن مي‌پردازيم.

1.ميزان خسارت وارد شده :

در برآورد هزينه‌هاي صافكاري pdr در تهران مقدار خساراتي كه در قسمت‌هاي مختلف خودرو وارد شده و همچنين تعداد فرورفتگي‌ها موجود در آن نواحي بسيار تاثير گذار است . در نتيجه هرچقدر اين ميزان آسيب‌ها و فرورفتگي بيشتر باشد در تعيين هزينه‌ها نقش دارد.

2.عمق و اندازه‌ي فرورفتگي:

از ديگر مولفه‌هاي برآورد هزينه در صافكاري pdr در تهران شدت مقدار آسيبي است كه به هر بخش وارد شده است. يعني هرچقدر عمق فرورفتگي‌ها بيشتر مقدار زمان و كار و انرژي كه بايد صرف كرد براي تعمير بيشتر در نتيجه هزينه‌ي بيشتري در نظر گرفته مي‌شود.

3.محل آسيب:

علاوه بر مواردي كه در بالا به آن پرداخته شد ناحيه آسيب ديده ، در صافكاري pdr در تهران بسيار مورد مورد اهميت است. صافكاري برخي از نواحي در سخت تر و مشكل تر مي‌باشد . براي مثال : لبه‌هاي خودرو نسبت به ديگر بخش‌ها از سختي كار بيشتر و زمان بيشتر براي ترميم برخوردار هستند به همين منظور هزينه بيشتري براي ترميم دريافت مي‌شود.

مزاياي صافكاري pdr در تهران

  • جلوگيري از كاهش قيمت خودرو
  • صرفه جويي در زمان
  • محافظت از تغيير رنگ خودرو

معايب خدمات صافكاري pdr در تهران

  • امكان اجراي صافكاري pdr بر روي قسمت هايي كه از قبل رنگ شده‌ است وجود ندارد.
  • امكان استفاده از ابزار صافكاري pdr در برخي از نواحي خودرو نمي‌باشد.

تفاوت صافكاري سنتي با صافكاري pdr در تهران

  • برخلاف صافكاري سنتي، در روش صافكاريpdr رنگ فابريك خودرو حفظ مي‌شود.
  • در روش PDR انجام صافكاري با سرعت بالايي انجام مي‌شود اما در صافكاري سنتي وقت بيشتري از صافكار براي انجام كار گرفته مي‌شود.
  • از آنجايي كه در صافكاري PDR نيازي به رنگ‌آميزي مجدد خودرو نيست، چيزي حدود نصف هزينه‌ها كاهش مي‌يابد. اما در صافكاري pdr نياز به رنگ مي‌‌باشد به همين جهت از ارزش ماشين هم كاسته مي‌شود.
  • صافكاري PDR به دليل استفاده از ابزار با تكنولوژي‌هاي پيشرفته به طريق ساده‌تري نسبت به صافكاري سنتي انجام مي‌شود.
  • در صافكاري PDR خو‌درو دچار دو رنگي نمي‌شود اما در صافكاري سنتي منجر به دو رنگ شدن خودرو مي‌شود.

صافكاري pdr در تهران

عزيزاني كه نياز به صافكاري pdr در تهران براي ترميم فرورفتگي‌هاي بدنه خودرو دارند مي‌توانند با مراجعه به مجموعه خدمات خودرو استارلوكس از اين خدمات بهره‌مند شوند. استارلوكس با سالها تجربه در زمينه‌ي صافكاري pdr در تهران و انواع تعميرات خودرو در اين عرصه پيشتاز رقباي خود در تهران بوده‌اند. همچنين اين مجموعه با ارائه خدمات با كيفيت و مقرون به صرفه و بهره‌گيري از تكنولوزي‌هاي روز دنيا و كارشناسان متخصص در اين حوزه همواره سعي بر جلب رضايت مشتريان خود داشته است. مجمموعه استارلوكس همه روزه آماده خدمت رساني به مشتريان عزيز خود مي‌باشد.

منبع: تعميرگاه خودرو استارلوكس تهران

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۰۶:۱۶:۳۰ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی