آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 5
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

مهارت نرم چيست؟

مهارت‌هاي نرم، توانايي‌هايي هستند كه به فرد امكان مي‌دهند با ديگران ارتباط برقرار كرده و به طور مؤثر كار كنند.

چه يك سئوكار محتوا يا فني، داخلي يا آژانس باشيد، مهارت‌هاي نرم شما به شما كمك مي‌كند تا در هر محيط كاري و فرآيندي پيمايش كنيد. دليلش اين است كه در هر نقشي، حتي نقش هاي فني، ما همچنان با انسان هاي ديگر كار مي كنيم. نيازي به گفتن نيست، سئو يك تلاش تيمي بسيار كاربردي است، به اين معني كه شما بايد در تعامل با سهامداران خود راحت باشيد.

و اگر در سطح مديريت سئو هستيد، متوجه خواهيد شد كه تعامل پيچيده تري با رهبري داريد. به خصوص اگر مسئوليت دستيابي به استراتژي و پروژه ارگانيك خود را بر عهده بگيريد.

امروز، پنج مهارت نرم را به اشتراك مي‌گذارم كه مي‌توانيد بر روي آنها تمركز كنيد تا نحوه تعامل با اعضاي تيم، سهامداران و رهبري خود را بهبود بخشيد، و به شما كمك مي‌كند تا در حرفه خود پيشرفت كنيد و به موفقيت شما كمك مي‌كند.

مهمترين مهارت هايي كه سئوكاران بايد بدانند

  • همدلي

همدلي توانايي درك احساسات ديگران است، همراه با توانايي تصور اينكه شخص ديگري ممكن است چه فكر يا احساسي داشته باشد. بر اساس تحقيقات اخير، همدلي مهمترين مهارت در رهبري است. اما چرا براي سئوكاران مهم است؟

خوب، دليل اينكه همدلي مهارت شماره يك براي رهبري است اين است كه به شما كمك مي كند روابط بهتر و معني داري با افرادي كه با آنها كار مي كنيد ايجاد كنيد و درك خوبي از افرادي كه با آنها كار مي كنيد داشته باشيد. اين براي سئوكاراني كه در چندين عملكرد مختلف كار مي كنند و روزانه با ذينفعان مختلفي درگير هستند ضروري است. همدلي به مشاركت موفقيت‌آميز و حل تعارض كمك مي‌كند، كه باعث بهبود بهره‌وري، همكاري و نتايج بهتر مي‌شود.

بهترين راه براي بهبود همدلي اين است كه تعصبات خود را بررسي كنيد و نحوه تعامل خود را با افراد اطراف خود مشاهده كنيد. بر نحوه تعامل و تعامل با افرادي كه ديدگاه متفاوتي با شما دارند تمركز كنيد. اين در مورد استدلال منطقي پشت نظر هر كسي نيست، بلكه بيشتر براي اين است كه ببينيد آيا مي‌توانيد احساسات و عواطف پشت چرايي تفكر ديگران را درك كنيد. براي همدلي نيازي به توافق با كسي نداريد، بلكه بايد بر درك، پذيرش و اعتبار بخشيدن به تجربيات ديگران تمركز كنيد.

  • قصه گويي

داستان گويي عمل به اشتراك گذاري يك داستان است. ساده به نظر مي رسد، درست است؟ همه ما داستان مي گوييم. ما داستان هاي شخصي خود مانند رويدادهاي به ياد ماندني از زندگي خود را به اشتراك مي گذاريم. چيزي كه ديده ايم، شنيده ايم يا تجربه كرده ايم. ما همچنين داستان هايي در مورد آنچه كه آرزوي دستيابي به آن را داريم يا در مورد چيزي كه از آن مي ترسيم به اشتراك مي گذاريم. داستان ها به ما كمك مي كنند تا دنيا را درك كنيم و به ما امكان مي دهد اطلاعات را به گونه اي به اشتراك بگذاريم كه ارتباطات عاطفي ايجاد كند.

اما چرا من داستان سرايي را در اين ليست گنجانده ام، اگر همه ما مي دانيم چگونه اين كار را انجام دهيم؟ خوب، به اين دليل است كه ما همچنين بايد ياد بگيريم كه چگونه از آن در محل كار استفاده كنيم تا به موفقيت برسيم.

بياييد اين را تجزيه كنيم. داستان‌ها به ما كمك مي‌كنند تا دنيا را درك كنيم، به اين معني كه يك داستان مي‌تواند به انتقال پيامي واضح حتي در مورد پيچيده‌ترين موضوع كمك كند. بنابراين، اگر مي‌خواهيد مخاطبان غيرسئوي شما تفاوت بين خزيدن و نمايه‌سازي را درك كنند، مي‌توانيد يك قياس در مورد اينكه چگونه موتورهاي جستجو مانند كتابداران هستند و پايگاه داده پشت موتور جستجو مانند يك كتابخانه است، بگوييد. قياس ها شكلي عالي از داستان سرايي براي كمك به توضيح چيزهاي ناآشنا با چيزهاي آشنا هستند.

داستان‌ها همچنين به ايجاد ارتباطات عاطفي كمك مي‌كنند، بنابراين استفاده از آنها در تجارت مي‌تواند به شما در ايجاد اعتماد با ذينفعان و رهبري كمك كند، كه براي جلب رضايت و دستيابي به موفقيت ضروري است.

براي يافتن اينكه چه روايتي براي مخاطب شما خوب است و سبك داستان سرايي خود را توسعه دهيد، بايد تمرين كنيد. نكته خوب اين است كه هر يك از اين مهارت ها بر روي يكديگر ساخته مي شوند و شما مي توانيد به طور همزمان روي توسعه آنها تمركز كنيد.

  • گوش دادن 

گوش دادن به اين معني است كه شما با دقت به هر كسي كه با شما صحبت مي كند گوش دهيد. اين امر مستلزم آن است كه آنچه گفته مي‌شود را جذب كنيد و با هدف گوش دادن به آنچه كه گوينده با شما ارتباط برقرار مي‌كند كاملاً درك كنيد.

حالا، شايد حدس زده باشيد، اما گوش دادن فعال در واقع بخش اساسي همدلي و تفكر انتقادي است. و مهم است كه گوش دادن به يك نفر را با شنيدن آنچه كه كسي به شما مي گويد اشتباه نگيريد. به خصوص به اين دليل كه وقتي در مورد گوش دادن فعال صحبت مي كنيم، به معناي چيزي فراتر از جذب كلمات گفته شده است. اين فقط در مورد آنچه در ارتباط است نيست، بلكه نحوه انجام آن نيز اهميت دارد. براي درك كامل طرف مقابل به زبان بدن و لحن صدا توجه كنيد.

شما مي توانيد اين مهارت را اول از همه با هوشياري بيشتر و حضور بيشتر در زماني كه كسي با شما صحبت مي كند، تقويت كنيد. يادداشت هاي ذهني مكالمه ايجاد كنيد. مي توانيد تصور كنيد كه از برچسب ها براي درك بهتر احساس طرف مقابل استفاده كنيد. آيا آنها هيجان زده، نگران يا بي تفاوت هستند؟ گوش دادن فعال به شما كمك مي كند تا ذينفعان، اعضاي تيم و رهبري خود را بهتر درك كنيد و پايه و اساس مهارت نرم بعدي ما را تنظيم كنيد.

  • ارتباط شفاف

ارتباط واضح استفاده موثر از ارتباطات كلامي و غيركلامي به منظور تبادل و تفسير موفق ايده ها و افكار است. هدف ارتباط دهنده اين است كه اطمينان حاصل كند كه محتواي ارسالي به طور كامل توسط مخاطبانش قابل درك است.

ارتباط واضح به معناي متقاعد كردن كسي به حقيقت آنها نيست. اين براي كمك به ديگران براي درك پيام مورد نظر است. دليل تأكيد بر اين موضوع اين است كه اغلب احساس مي‌كنيم اگر كسي ايده‌هاي ما را رد كند، پيشنهاد خود را به اندازه كافي روشن نكرده‌ايم. اگرچه اين يك احتمال است، اما يك همبستگي نيست. ارتباط مبهم مي تواند به همان اندازه ارتباط صريح و صريح منجر به رد شدن شود و بالعكس.

وقتي مي‌خواهيد اين مهارت را بهبود ببخشيد، روي بهبود درك مخاطبان از پيام خود تمركز كنيد. بنابراين ارتباط شفاف ضروري است. درك خوب مخاطب و نيازهاي او، استفاده از زبان و مثال هاي مناسب و پيام هاي روشن. مي‌توانيد با جستجوي فعالانه و گوش دادن به بازخورد مخاطبان خود و بهبود مهارت‌هاي ارتباطي‌تان بر اين اساس، اين را بيشتر بهبود بخشيد.

  • تفكر انتقادي

تفكر انتقادي، تحليل و ارزيابي عيني و عيني حقايق موجود در مسير عدالت است. اين امر به ويژه در فضاهايي مانند سئو و بازاريابي ديجيتال بسيار مهم است، زيرا سئو مملو از نظرات و واقعيت هاي گاه به گاه است و عيني بودن و آگاهي از تعصبات شما مي تواند چالش برانگيز باشد.

پرسيدن سوالات (بهتر) بخش بزرگي از توسعه تفكر انتقادي است. براي انجام اين كار، به مقدار كافي كنجكاوي و شك و ترديد نياز داريد. بدبيني به شما كمك مي كند تا عادت به زير سوال بردن مفروضات را در خود ايجاد كنيد و تمرين استدلال از طريق منطق را بهبود مي بخشد، در حالي كه كنجكاوي شما را تشويق مي كند تا ايده هاي مختلفي را كشف كنيد. همچنين ممكن است بخواهيد مهارت هاي تحقيقي خود را با نگاه كردن به اعتبار منابع خود و جستجوي فعالانه نظرات متفاوت با نظرات خود بهبود بخشيد.

اين به هيچ وجه كار آساني نيست. استفاده از تلاش‌هاي خود براي تحقيق، پرسيدن سؤال و تعامل محترمانه با ديدگاه‌ها و تجربيات متفاوت از خودتان، زمان و انرژي مي‌گيرد.

اين مهارت هنگام بررسي نظرات سئو، تجزيه و تحليل داده‌ها، بررسي دستورالعمل‌ها و الگوريتم‌هاي موتور جستجو مفيد است. آنها همچنين مي توانند هنگام ارائه به سهامداران يا تصميم گيرندگان بسيار مفيد باشند. تفكر انتقادي مي تواند به شما كمك كند سوگيري تاييد خود را كنترل كنيد و براي مقابله با اضطراب و اعتراض آماده شويد. براي نكات بيشتر در مورد بهبود تفكر انتقادي خود، اين مقاله را از Harvard Business Review بررسي كنيد.

نتيجه گيري

وقتي صحبت از سئو به ميان مي آيد، توسعه اين پنج مهارت نرم به شما كمك مي كند در موارد زير موفق تر باشيد:

  • ايجاد روابط بهتر با انواع ذينفعان و همچنين تيم هايي با عملكرد بهتر.
  • ارائه موفقيت آميز به رهبري و دريافت رضايت از آن.
  • بهبود بهره وري در پروژه هاي چند كاركردي.
  • درك عميق تر و واقعي تر از الگوريتم هاي گوگل براي افراد غير سئو.
  • بهبود درك شما از "تصوير بزرگ" و ارتباطات سطح بالا بين SEO و ساير عملكردهاي تجاري.

ايجاد مهارت هاي نرم شما مي تواند سخت باشد، و هيچ گواهي ملموسي وجود ندارد كه بگويد شما بر آنها تسلط داريد. اين نياز به تمرين و ثبات دارد و - درست مانند SEO - هرگز به طور كامل تمام نمي شود. اين طرز فكري است كه الهام بخش انجام كار روزانه است و انگيزه مي دهد تا به طور مداوم مجموعه مهارت هاي خود را توسعه دهيد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۰۶:۲۶:۱۹ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی