آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

نتايج بالاتر از رنك يك گوگل

به‌روزرساني‌هاي الگوريتمي كه به‌طور قابل‌توجهي بر SERP تأثير مي‌گذارند و بيش از يك هفته پس از انتشار توسط Google نام مناسبي پيدا مي‌كنند. توصيف اين نام‌ها به‌عنوان نقل‌قول زمان زيادي مي‌برد، بنابراين به سادگي به عنوان نتايج بالاتر از رتبه يك گوگل يا نتايج جستجو در رتبه صفر ناميده مي‌شوند.

نتايج بالاي رتبه‌هاي Google آزمايش‌هايي توسط Google از 13 تا 20 مارس بود. هدف از اين آزمايش حذف بسياري از نتايج جستجوي غير ضروري بود. براي مثال، اگر از سفر خود به ساحل غربي بازمي‌گرديد و مي‌خواهيد وضعيت زماني در ساحل شرقي را بررسي كنيد، جستجوي عبارت "time est" نتايج زير را نشان مي‌دهد:

به عنوان مثال، اگر به دنبال يك گروه موسيقي دهه 90 به نام Time Est هستيد، نتايج نااميد كننده خواهد بود. در اين صورت گزينه "show all results" گزينه جديد و متفاوتي در نظر گرفته مي شود كه بايد روي آن كليك كنيد و گذر از آن چندان خوشايند نيست.

جستجوهاي ساده ديگر مانند جستجوهايي كه در مورد محاسبات رياضي و تبديل واحدها انجام مي‌ شوند، نتايج غير مرتبط مشابهي را نيز ارائه مي‌ كنند.

از آنجايي كه گوگل هيچ اعلاميه رسمي را منتشر نكرده است، بحث‌ هايي در مورد سئو وجود داشت؛ پرسش موجود اين بود كه هدف از انجام اين كارها چيست؟

نتايج عالي بود. راندمان با افزايش سرعت بارگذاري افزايش مي يابد. هيچ چيز جديدي ارائه نشده است اما مفهوم كار اميدواركننده است. نتايج بالاتر از رتبه گوگل مي تواند زمان بارگذاري را تا 0.5 ثانيه كاهش دهد. اين رقم ممكن است در ظاهر ناچيز به نظر برسد، اما در عمل اينطور نيست، به خصوص در شرايطي مانند سفر هوايي كه زمان بارگيري ذاتاً سريع است. نتايج اوليه آنقدر خوب به نظر مي رسيد كه گوگل احساس مي كرد به راحتي مي تواند نتايج بالاتر از رتبه يك گوگل در سراسر جهان را منتشر كند. اين شركت همچنين يك پنل بازخورد در پايين صفحه نتايج بالاي رتبه يك گوگل اضافه كرده است تا نتايج مربوط به تجربه كاربري ضعيف را جمع آوري كند.

نتايج آزمايش چه بودند؟

نتايج به همان سرعتي كه اتفاق افتاد در گوگل بالا رفت. گوگل چندين شكايت مرتبط با سئو دريافت كرد. به عنوان مثال، وقتي گوگل نتايج جستجو را با رتبه بندي صفر در جستجوهايي كه معمولاً ترافيك قابل توجهي براي تعداد زيادي از مارك ها ايجاد مي كنند، جزئيات مي دهد، چه اتفاقي مي افتد؟ يا مثلاً جستجوهايي كه فقط Google Flight Highlights را برمي‌گردانند. در نتيجه اين اقدام، برندهايي مانند Kayak و Expedia بخش زيادي از ترافيك و درآمد خود را از دست دادند.

آزمايش در اولين نسخه جهاني گوگل نيز باعث سردرگمي كاربران شد. بري شوارتز در پست ميزگرد موتور جستجوي خود به برخي از نتايج ناديده گرفته شده اين آزمايش اشاره كرد و گفت:

Google با گفتن اينكه اگر كاربران واقعاً به دنبال تاريخ هستند، از خود دفاع كرد، راه بهتري براي انجام آن وجود دارد.

در فضاي خالي SERP در بالا، تبليغات را مشاهده مي كنيد. اين نمونه‌ها و نمونه‌هاي ديگر از SERP‌هاي تبليغاتي توجه گوگل را به خود جلب كرده‌اند و بسياري معتقدند اين نتايج پتانسيل جستجوهاي پولي را دارند. چرا گوگل تبليغات را در صفحات نتايج گوگل بالاي شماره 1 به طور كامل غيرفعال نمي كند؟

يافته‌ها نشان داد كه SERPهايي مانند SERPهاي بالا ديگر به دقت محاسبه نمي‌شوند. ناتان جانز، يك تحليلگر كيفيت جستجو در گوگل، اين مشكل را به عنوان "حواس پرتي" توصيف كرد كه به معناي يك اشكال سيستم است:

در حالي كه گوگل سعي كرد بسياري از اين نگراني ها را برطرف كند (بيشتر با توييت هاي دني سوليكان) و به بسياري از ابهامات موجود در توييتر پاسخ دهد، يك چيز كاملاً واضح است. Google از نتايج بيش از يك رتبه خارج از زمان محلي، تبديل واحد و محاسبات رياضي استفاده نخواهد كرد. اين آزمايش مطمئناً در برابر حجم انتقادات كاربران دوام نياورده است. دني در 20 مارس شكست اين تست را اعلام كرد. يك هفته براي روشن شدن همه چيز كافي بود.

نتايج بيشتر از رتبه Google... 2.0؟

آيا شاهد ظهور مجدد نتايج بالاتر از رتبه يك گوگل خواهيم بود؟ پاسخ به اين سوال مثبت است. آيا مي خواهيم دوباره اين روند را طي كنيم؟ پاسخ به اين سوال آسان نيست. بدون شك نتايج جستجوي سريع و مرتبط براي كاربران خوب است. اگر Google بتواند از نتايج بالاتر از رتبه يك استفاده مجدد كند، بدون اينكه كيفيت را به خاطر هدف كاربر قرباني كند، اين روند ادامه خواهد داشت. سؤالات زيادي در مورد اينكه نتايج جستجوي رتبه صفر مناسب هستند وجود دارد و Google اطلاعات لازم براي يافتن پاسخ اين سؤالات را دارد.

هنوز سوالات زيادي وجود دارد. دني ساليوان گفت كه اين به روز رساني فقط براي بهبود سرعت است، اما اگر قطعه برجسته سريعتر بارگيري شود و دقيقاً همان چيزي باشد كه كاربران مي خواهند، هيچ سودي براي نتايج جستجو براي كاربران نخواهد داشت. آيا گوگل مي تواند يك الگوريتم دقيق و هوشمند طراحي كند كه بتواند هدف كاربر را با تمام پيچيدگي هايش درك كند؟ درك معناي پشت عبارت «تقسيم 52 بر 6» قطعا واضح است هدف انجام محاسبات رياضي است. اما اگر كسي بخواهد اين معني را با تايپ 6/52 منتقل كند چه؟

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۰۷:۱۲:۲۷ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی