آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 6
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

با رعايت روتين پوستي مناسب و استفاده منظم از محصولات آرايشي شيگلم، پوست شفاف‌تر و صاف‌تري خواهيد داشت؛ بنابراين افرادي كه با مشكل پوست چرب و جوش مواجه هستند، مي‌توانند از اين سرم براي بهبود وضعيت پوست خوداستفاده كنند.

در ادامه چند نكته مهم در مورد اين سرم كاربردي و مفيد معرفي مي كنيم.

نكات لازم براي استفاده از سرم ضد جوش نياسيناميد

براي استفاده از سرم ضد جوش نياسيناميد، ابتدا پوست را با يك شوينده صورت ملايم بشوييد تا پاك شود و براي جذب محصول آماده گردد. سپس حدود 3 قطره از سرم را به نوبت روي گونه ها، بيني و يك قطره به پيشاني بزنيد و به كمك انگشت روي صورت به طور يكنواخت پخش كنيد. در صورت نياز مي توانيد به گردن بماليد تا به صورت كامل جذب پوست شود.

بهتر است اين كار را هفته اول يكبار، هفته دوم يك روز در ميان انجام دهيد تا از بروز حساسيت جلوگيري شود. سپس از هفته سوم مي تواند يك يا حداكثر دو نوبت (صبح و شب) در روز، استفاده كنيد تا بهترين نتايج را براي كنترل جوش‌ها و آكنه‌ها بدست آوريد. زماني كه پوست شما روشن و صاف باشد، طبيعتا آرايش زيباتر و جذاب‌تر به نظر مي‌رسد.

پوست سالم و درخشان، پايه‌اي استوار براي زيبايي است. با داشتن پوستي بهتر، مي‌توانيد از محصولات آرايشي مانند سايه چشم، رژلب، رژ گونه شيگلم و ... استفاده كنيد و جذابيت و زيبايي خود را به شكل چشمگيري افزايش دهيد. با رعايت اين نكات و استفاده صحيح از سرم ضد جوش نياسيناميد، مي‌توانيد بهبود قابل توجهي در وضعيت پوست خود مشاهده كنيد.

4 مرحله صحيح استفاده نياسيناميد اوردينري

هنگام استفاده از سرم نياسيناميد اوردينري، به نكات زير توجه كنيد:

  1. قبل از استفاده از سرم ضد جوش نياسيناميد، بهتر است پوست خود را با تونر اوردينري تميز كنيد. اين كار باعث مي‌شود كه مواد فعال سرم بهتر جذب شوند.
  2. پس از استفاده از سرم ضد جوش، آن را نشوييد و به پوست اجازه دهيد كه آن را جذب كند. با اين كار مي­توانيد بيشترين استفاده را از مواد فعال سرم داشته باشيد.
  3. نيم ساعت بعد از ضد جوش نياسيناميد، از آبرسان اوردينري يا مرطوب­كننده استفاده كنيد تا خشكي پوست از بين رفته و پوست مرطوب و آبرساني شود.
  4. مي توانيد براي نتيجه بهتر كه هم جوش ها از بين بروند، هم پوستي سالم و جوان داشته باشيد از قرص كوكونات كلاژن اصل استفاده كنيد.

توجه:

  • همزمان با استفاده از نياسيناميد اوردينري، از محصولات حاوي ويتامين C موضعي استفاده نكنيد. تركيب اين دو ممكن است باعث تحريك و حساسيت پوست شود.
  • سرم نياسيناميد اوردينري را به ناحيه زير چشم خود نزنيد. اين ناحيه از پوست صورت، بسيار حساس‌ بوده و تماس آن با اين سرم باعث ايجاد تحريك و حساسيت خواهد شد.
  • در صورت مشاهده هر گونه علائم حساسيت و آلرژيك مانند قرمزي، خارش يا تورم، مصرف سرم را قطع كنيد و در صورت لزوم با پزشك خود مشورت نماييد.

مزاياي اصلي سرم نياسيناميد اوردينري

سرم نياسيناميد اوردينري داراي مزاياي بسياري است. مهم­ترين آن­ها شامل موارد زير مي­شود:

  • كاهش التهابات: سرم ضد جوش نياسيناميد داراي تركيبات ضد التهابي است و به تسكين و آرامش پوست كمك مي‌كند.
  • كنترل توليد چربي: مواد تشكيل­دهنده اين سرم، به تنظيم چربي پوست، كاهش منافذ باز و درخشندگي آن كمك مي­كند و پوست شما را صاف­تر از هميشه مي­سازد.
  • درمان جوش و آكنه: اين سرم با كاهش باكتري‌هاي عامل جوش‌، به درمان آكنه و جلوگيري از ظهور مجدد آن‌ها كمك مي‌كند.
  • كاهش لك‌ها: يكي از مزيت­هاي مهم سرم ضد جوش نياسيناميد، ‌برطرف كردن لكه‌هاي تيره و ملاسما و حتي جلوگيري از ظهور آن‌ها در آينده است.
  • كاهش خطوط و چروك‌ها: اين محصول با تحريك توليد كلاژن و بهبود بافت پوست، به كاهش خطوط و چين‌هاي پوست كمك مي‌كند.
  • تاثير سريع: تاثير سريع يكي از مهم­ترين مزاياي استفاده از سرم ضد جوش اوردينري است كه در مدت زمان كوتاهي، نتايج قابل ملاحظه‌اي در پوست ايجاد مي‌كند.

زيبايي پوست با روتين مناسب و سرم آبرسان هيالورونيك اسيد

روتين پوستي مناسب در كنار استفاده از سرم نياسيناميد اوردينري مي‌تواند به بهبود وضعيت پوست شما كمك كند. به عنوان مثال، علاوه بر استفاده از سرم، مراقبت از طراوت لب‌ها نيز مهم است. براي اين منظور، استفاده از بالم لب با كيفيت مثل بالم لب شيگلم نيز توصيه مي‌شود. اين محصول با تركيبات مناسب خود، به تازگي و روشنايي لب‌ها كمك كرده و موجب زيبايي كلي پوست صورت شما خواهد شد.

جمع بندي

سرم ضد جوش نياسيناميد يكي از محصولات كاربردي و جذابي است كه امروزه اكثر خانم­هاي جوان براي حفاظت و زيبايي بيشتر پوست خود از آن استفاده مي­كنند. فروشگاه ميناژ به عنوان يكي از بزرگ­ترين مراكز فروش لوازم آرايشي و بهداشتي،‌ انواع مواد آرايشي مورد نياز براي تازگي و طراوت پوست شما را ارائه مي­دهد. از پرفروش ترين محصولات اين فروشگاه مي­توان به بالم لب شيگلم و سرم ضد جوش نياسيناميد اشاره كرد. با تهيه اين محصولات به راحتي مي­توانيد پوستي زيبا و جوان داشته باشيد و از زيبايي خود لذت ببريد. براي خريد محصولات آرايشي شيگلم پيشنهاد مي­كنيم همين حالا به سايت ميناژ مراجعه كنيد و از ساير محصولات آن نيز ديدن نماييد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۰۶:۲۷:۱۴ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی