آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 5
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

الگوريتم كافئين Google به قدري عالي بود كه Google به چندين متخصص پيشنهاد داد كه اين به‌روزرساني را بررسي كنند و در صورت بروز هرگونه مشكلي ارائه كنند. اين موتور جستجو را قرار دهيد.

احتمالاً تا به حال از شما پرسيده شده است كه اين به روز رساني چه ويژگي هايي دارد كه آن را براي Google و متخصصان SEO مهم مي كند. به همين دليل، در اين مقاله، قصد دارم يك معرفي كامل از الگوريتم كافئين Google ارائه كنم تا بتوانيد اهميت آن را درك كنيد.

الگوريتم كافئين گوگل چيست و دقيقا چه ماهيتي دارد؟

درك الگوريتم كافئين Google به شما كمك مي كند تا وضعيت موتور جستجو را بهتر درك كنيد. الگوريتم كافئين در واقع يك سيستم شاخص جديد است. اين سيستم جديد شرايطي را براي Google فراهم مي كند تا اطلاعات را به روشي خاص تر بخزد و ذخيره كند.

در واقع، به دليل اين به روز رساني، موتور جستجوي گوگل نه تنها توانست به طور قابل توجهي روند نمايه سازي صفحات سايت ها را بهبود بخشد، بلكه توانست اين كار را جديد و بهتر انجام دهد. نتايج ايجاد كنيد. در SERP هاي شما نمايش داده شود.

حال مسئله اينجا است كه اين الگوريتم كافئين گوگل، چگونه اين كارها را انجام مي دهد؟

در سيستم نمايه سازي قديمي گوگل، وقتي يك كلمه كليدي را جستجو مي كرديد، صفحات و محتوا را در دسته اي به نام آخرين صفحات ضروري پيدا مي كرديد. بنابراين، موتور جستجوي گوگل به چندين خزنده نياز داشت. برخي براي بررسي آخرين تغييرات وب سايت و برخي براي فهرست مجدد تغييرات ايجاد شده در اين صفحات.

اگر سايتي جزو موارد جديد بود، محتواي آن به سرعت براي نمايه سازي توسط روبات هاي Google در اولويت قرار مي گرفت. اما محتواي بسياري از وب‌سايت‌ها هر چند هفته يكبار فهرست‌بندي مجدد مي‌شد.

دليل اين فرآيندها اين است كه محتواي جديد نمي تواند تأثيري بر روند رتبه بندي كلي سايت داشته باشد.

در نتيجه، گوگل به فكر يك به روز رساني اساسي براي فرآيند كاري خود افتاد تا بتواند نتايج مختلف را به بهترين شكل ممكن در SERP نمايش دهد.

الگوريتم كافئين Google به طور كامل نحوه ايندكس كردن وب سايت ها توسط موتورهاي جستجو را تغيير داد. با الگوريتم كافئين، موتور جستجوي Google توانست محتواي يك صفحه را در چند ثانيه بازيابي كند و صفحات نتايج جستجوي خود را بر اساس بهترين و جديدترين مطالب در همان دسته رتبه بندي كند.

چرا گوگل از بروز رساني كافئين استفاده كرد؟

ممكن است كمي عجيب به نظر برسد، اما كافئين به‌روزرساني الگوريتم رتبه‌بندي Google نيست!

در واقع، كافئين به طور كلي ربطي به سيستم هاي رتبه بندي وب سايت ندارد. كافئين به‌روزرساني‌اي بود كه گوگل براي سيستم فهرست محتواي سايت‌ها استفاده كرد. به عبارت ديگر، گوگل فرآيند خزيدن و نمايه سازي را به طور كامل بازسازي كرد.

براي درك بهتر اين موضوع، بهتر است فهرست نتايج جستجو در دهه 2000 را بررسي كنيد. قبل از سال 2009، تقريباً 2.4 ميليون وب سايت و 188 ميليون كاربر در دنياي مجازي فعال بودند.

اين رقم پس از الگوريتم كافئين گوگل به طرز چشمگيري افزايش يافت. در سال 2009، تعداد وب سايت ها به 240 ميليون و تعداد كاربران نزديك به 2 ميليارد رسيد.

طبيعي است كه سيستم الگوريتم كافئين قديمي نمي تواند اين كارها را به خوبي انجام دهد. در اينجا شما به اهميت الگوريتم كافئين گوگل پي برده ايد و چرا اين به روز رساني تغييرات بسيار مهمي در روند فعاليت موتور جستجوي گوگل ايجاد مي كند.

تصور كنيد صاحب خانه هستيد و تنها زندگي مي كنيد. حالا طبيعي است كه هر چيزي را كه نياز داريد در آشپزخانه خود قرار دهيد كه بتوانيد آن را پيدا كنيد و به راحتي از آن استفاده كنيد. اما اگر افراد ديگري به زندگي شما اضافه شوند چه؟ طبيعتاً آنها سليقه هاي متفاوتي دارند و شما بايد اقلامي را براي هر كدام بنا به ميل آنها متفاوت قرار دهيد.

اين مورد فقط مربوط به 5 يا 10 نفر است. حالا به گوگل و سيستم نمايه سازي آن فكر كنيد. اگر كافئين نبود، گوگل در جايي كه امروز است نبود.

چه سايت هايي تحت تاثير كافئين قرار گرفتند؟

الگوريتم كافئين، برخلاف ساير به‌روزرساني‌هاي Google، تأثير منفي بر دسته‌هاي خاصي از وب‌سايت‌ها نداشت. برخي ادعا مي‌كنند كه پس از اجراي الگوريتم كافئين توسط گوگل و از دست دادن بخشي از ورودي‌هايشان، صفحات آنها دچار افت رتبه شدند.

لازم است بگوييم كه اين مقاله هرگز مورد تاييد گوگل قرار نگرفته است و اين موتور جستجو نبايد دلايل افت رتبه آن وب سايت ها را مرتبط با اصول سئو.< /p>

يكي از كارهايي كه مي توانيد در اين زمينه انجام دهيد، استفاده از آخرين مطالب به بهترين شكل ممكن است. با افزايش چشمگير سرعت نمايه سازي سايت ها، بسياري از وب سايت ها از اين موقعيت نهايت استفاده را بردند و كسب و كار خود را به نحو مطلوبي رونق دادند.

نتيجه گيري

در نهايت، اكنون كه متوجه شديد الگوريتم كافئين گوگل چيست و دقيقاً چه معني و اهميتي دارد، بايد بگوييم كه با تأثيرات كوچك اين به‌روزرساني بر روي سيستم رتبه‌بندي سايت، اصول سئوي سايت شما تغيير نمي‌كند. اين به روز رساني عملكرد نمايه سازي گوگل را بهبود بخشيد. اگر قصد داريد سئوي سايت خود را بهبود ببخشيد، پيشنهاد مي‌كنم تا جايي كه مي‌توانيد درباره الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي گوگل و به‌روزرساني‌هاي آن‌ها بياموزيد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۱۸:۱۶ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی