آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 9
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

چرا بايد در اينستاگرام تبليغات كرد؟

اينستاگرام يكي از شبكه هاي اجتماعي محبوب در سراسر جهان است كه حدود 1 ميليارد كاربر فعال ماهانه دارد. در ايران نيز حدود 24 ميليون نفر از اينستاگرام استفاده مي كنند. اين شبكه اجتماعي به خاطر حضور قشر جوان، سلبريتي ها و افراد مشهور، به عنوان يك بستر مناسب براي تبليغات شناخته مي شود. بسياري از كسب و كارها فقط در اينستاگرام فعاليت مي كنند و درآمد بالايي نيز كسب مي كنند. بنابراين، آموزش تبليغات در اينستاگرام و همچنين سئو براي بهره گيري بهتر از اين دو بستر بسيار مهم است. اين موضوع نيز حائز اهميت است كه بايد همزمان با اينستاگرام، سايت خود را نيز فعال نگه داريد تا بتوانيد بهترين نتيجه را كسب كنيد.

نحوه شروع تبليغات اصولي در اينستاگرام

  • صفحه خود را كامل كنيد

آموزش تبليغات در اينستاگرام با بهبود پيج شروع مي‌شود. اولين گام مهم، بهبود صفحه است. اگر صفحه‌ي خوبي نداشته باشيد، حتي با تبليغ در پيج‌هاي با تعداد فالوئر زياد، نتوانيد بهره‌وري بالايي داشته باشيد. بايد ابتدا به صورت حرفه‌اي و هدفمند بر روي پيج كار كنيد و محتوا توليد كنيد. كاورهاي زيبا بسازيد و بيوگرافي عالي بنويسيد. پس از بهبود صفحه و افزايش تعداد محتواها، مي‌توانيد به طراحي تبليغات در اينستاگرام بپردازيد.

  • هدف خود را از تبليغات تعيين كنيد

بعد از اينكه صفحه تان را كامل كرديد، بايد هدف خود را از تبليغات مشخص كنيد. هدف شما از تبليغات مي تواند دلايل مختلفي داشته باشد. گاهي اوقات شما مي خواهيد بر روي مبحث برندينگ خود كار كنيد و مردم را با برند خود آشنا كنيد. گاهي اوقات نيز مي خواهيد كاربران را به سايت خود هدايت كنيد و ترافيك سايتتان را افزايش دهيد و يا فروش خود را در پيج و يا سايت افزايش دهيد. بنابراين بايد هدف خود را تعيين كنيد و سپس اقدام به ساخت استراتژي مناسب هدف خود كنيد.

  • مخاطب هدف خود را تعيين كنيد

بعد از تعيين هدف، لازم است مخاطب هدف خود را مشخص كنيد كه اين بخش از اهميت بسياري برخوردار است. بايد با توجه به هدف خود، مخاطبان مورد نياز خود را تعيين كنيد و به دنبال آنها بگرديد. به عنوان مثال، اگر شما يك فروشگاه فيزيكي داريد، بايد مخاطباني را كه در شهر شما زندگي مي‌كنند، هدف خود قرار دهيد. همچنين، اگر محصولات شما براي جوانان است، بايد مخاطبان خود را از جمله جوانان تعيين كنيد. گاهي اوقات نيز بايد با توجه به جنسيت، مخاطبان خود را تفكيك كنيد؛ زيرا برخي از موضوعات مربوط به خانم‌ها است و بايد مخاطب هدف خود را به عنوان خانم‌ها تعيين كنيد.

  • بودجه را تعيين كنيد

تعيين بودجه بسيار مهم است. شما نبايد بدون هيچ برنامه اي تبليغات كنيد. بايد اهداف خود را تعيين كنيد و براي بحث تبليغات بودجه مورد نياز را تعيين كنيد. در صورتي كه بودجه را تعيين نكنيد ممكن است با مشكلات جبران ناپذيري مواجه شويد. به جز بودجه، سعي كنيد در تمامي بخش هاي كسب و كار و تبليغ ها با برنامه جلو برويد و از بي برنامه بودن جدا خودداري كنيد.

  • به دنبال نمايش دهندگان بگرديد

يكي از مهم ترين نكات مورد بعدي از نكات آموزش تبليغات در اينستاگرام نمايش دهندگان خوب و پرطرفدار و البته با قيمت مناسب است. حال كه اهداف خود را تعيين كرده ايد، بايد به دنبال نمايش دهندگان و يا همان افراد و پيج هايي باشيد كه براي شما مناسب هستند و كار تبليغات انجام مي دهند. مي توانيد از اينفلوئنسرها نيز كمك بگيريد. با پيج هاي هدف ارتباط برقرار كنيد و تعرفه تبليغات را از آن ها بپرسيد. بعد از اطلاع از تعرفه ها، مي توانيد با توجه به بودجه خود، با پيج مورد نظر همكاري كنيد.

  • نوع تبليغات را تعيين كنيد

در تبليغات اينستاگرام، شما داراي چندين روش مختلف هستيد كه مي توانيد از آنها استفاده كنيد. طراحي تبليغات بستگي به نوع تبليغاتي دارد كه مي خواهيد انجام دهيد. مي توانيد تبليغات خود را به صورت تصويري يا ويدئويي ارائه دهيد. همچنين مي توانيد فيلم يا انيميشن خود را بسازيد يا از صاحب پيج بخواهيد درباره شما صحبت كند. هيچ فرمول دقيقي براي اين قسمت وجود ندارد و اين موضوع بستگي به مخاطب و صفحه مورد نظر دارد. اين موضوع در طراحي تبليغات اينستاگرام بسيار مهم و تاثيرگذار است. در اكثر موارد، تبليغاتي كه خود دارنده پيج درباره شما مي كند، بازدهي خوبي دارد و مي تواند مفيد تر باشد. با اين حال، اين مورد براي همه يكسان نيست و شما بايد با توجه به كسب و كار خود، نوع تبليغات را مشخص كنيد.

راهكارهايي براي افزايش بازدهي تبليغات

  • خارج نكردن كاربران از اينستاگرام

اين موضوع نه تنها در اينستاگرام، بلكه در تمامي شبكه‌هاي اجتماعي اهميت دارد. اولين راهكار پس از آموزش تبليغات در اينستاگرام، اين موضوع است. سعي كنيد در تبليغات خود، كاربران را از اينستاگرام خارج نكنيد. به عنوان مثال، نخواهيد مستقيما وارد سايت شما شوند. اگر هدف نهايي شما رسيدن به سايت است، بهتر است ابتدا كاربر را به پيج هدايت كنيد و بعد CTA را اجرا كنيد. اينكه كاربر را در همان اينستاگرام به صفحه خود منتقل كنيد، يكي از نكات مهم طراحي تبليغات اينستاگرام است.

  • از هشتگ استفاده كنيد

اگر به صورت پست تبليغات مي كنيد، حتما از هشنگ هاي مرتبط و درست استفاده كنيد. معمولا پست هاي اينفلوئنسرها به دليل محبوبيت زياد، در اكسپلور زياد نمايش داده مي شوند. در انتخاب هشتگ ها دقت كنيد و سعي كنيد هشتگ هاي درست و پرطرفدار را استفاده كنيد.

  • مسابقه بگذاريد

مسابقه يك راه تبليغ خوب است و مي تواند حس هيجان درباره برند شما در كاربران ايجاد كند. مردم عاشق چيزهاي رايگان هستند و شما مي توانيد مسابقه هاي مختلف برگزار كنيد و كارهاي مختلف از مخاطبان خود بخواهيد تا انجام بدهند.

  • ارسال در ساعت هاي مناسب

استفاده از اين روش مي تواند باعث افزايش ديده شدن پست ها و تبليغات شما شود. اگرچه نمي توان به طور دقيق گفت كه كدام ساعت براي ارسال پست و استوري مناسب است، اما برخي ساعت هاي خاص وجود دارند كه ممكن است مناسب باشند. اين ساعت ها معمولاً در Insight اينستاگرام قابل مشاهده هستند. در صورت تمايل به تبليغات، مي توانيد از پيج خود بخواهيد كه اينسايت اينستاگرام خود را بررسي كند و به شما بگويد كدام ساعت مناسب است. در ادامه، برخي از ساعت هاي مناسب را به همراه دليل آنها بيان مي كنيم. با اين حال، بايد توجه داشت كه دنبال كنندگان هر پيج ممكن است در ساعت هاي خاصي به آن پيج سر بزنند و اين بستگي به موضوع پيج دارد.

ساعت 7 تا 9 صبح: بسياري از افراد در مسير رفتن به محل كار و يا محل تحصيل خود وارد اينستاگرام مي شوند. اگر موضوع شما مي تواند مرتبط باشد با اين ساعت و افراد، حتما آن را امتحان كنيد.

ساعت 17 تا 19 عصر: معمولا بسياري از افراد در اين ساعات از محل كار يا تحصيل خود مي آيند و هنگام رفع خستگي وارد اينستاگرام مي شوند. اين ساعت را هم امتحان كنيد ممكن است نتايج Insight اينستاگرام شما را متحول كند!

ساعت 21 تا 24 شب: با اينكه اين ساعات بسيار شلوغ هستند و اكثر پيج ها در اين ساعات فعاليت مي كنند، اما براي بسياري از پيج ها نتيجه مثبت داشته است. در اين ساعات نيز معمولا كاربران بعد از شام و استراحت وارد اينستاگرام مي شوند.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ] [ ۰۲:۳۰:۴۲ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی