آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 9
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

صافكاري چيست؟

وقتي خودرو شما در صورت برخورد با خودرو ديگر و يا ضربات ناشي از عوامل بيروني دچار آسيب ديدگي مي‌شود صافكاري بهترين روش براي حل مشكل است. امروزه صافكاري pdr در تهران يكي از پر تقاضا ترين روش‌ها براي حل مشكل است. البته كه صافكاري به دو روش سنتي ومدرن انجام مي‌شود. اما امروزه صافكاري pdr يكي از مدرن ترين روش‌هاي صافكاري به شمار مي‌رود كه تقاضا براي آن بيشتر است.

صافكاري pdr چيست؟

همانطور كه از نام اين فرآيند معلوم است pdr در واقع نوعي از صافكاري خودرو مي‌باشد كه در آن بدون نياز به رنگ و نقاشي آسيب‌هاي بدنه خودرو رفع مي‌شود. در واقع به عملي كه باعث از بين بردن فرورفتگي و خسارات ناشي از عوامل بيروني مي‌شود صافكاري مي‌گويند. در صافكاري pdr با استفاده از وسايل مخصوص در كمترين زمان اين عمل را انجام مي‌دهند.

بيشترين استفاده pdr  در كجا مي‌باشد؟

حتما براي شما هم اين سوال پيش آمده است كه از صافكاري pdr بيشتر در كدام قسمت‌هاي خودرو مي‌شود استفاده كرد. بايد گفت كه گلگير خودرو، درب و كاپوت و سقف خودرو از جمله قسمت‌هايي مي‌باشد كه با صافكاري pdr قابل تعمير است. استارلوكس يكي از بهترين صافكاري pdr در تهران مي‌باشد كه به وسيله مدرن ترين و با بهترين تكنولوژي‌ها عمل صافكاري را انجام مي‌دهد. اگر شما به دنبال صافكاري در تهران مي‌باشيد استارلوكس مي‌توانيد بهترين انتخاب شما باشد.

چه قسمت‌هايي از بدنه خودرو را نمي‌توان با صافكاري pdr تعمير كرد؟

بيشتر نقاط بدنه خودرو را در صورتي كه آسيب جدي نديده باشد مي‌توان از طريق صافكاري pdr تعمير كرد. اما در صورتي كه بدنه خودرو شما دچار آسيب جدي تري شده باشد بايد اين روش به صورت سنتي انجام شود. همچنين بعضي از قسمت‌هاي خودرو به دليل جنس بدنه نيز نمي‌توان با صافكاري بدون رنگ ترميم كرد. قسمت‌هايي از بدنه مانند سپرهاي پلاستيكي و يا حتي گلگيرهاي فايبرگلاس و كاپوت‌هاي فيبركربن نيز با صافكاري pdr قابل تعميرنيست. در صورتي كه اين قسمت‌ها آسيب ببيند معمولا بايد براي تعويض اين بخش از بدنه خودرو اقدام كرد.

عمل صافكاري pdr به چه صورت است؟

صافكاري pdr يا همان صافكاري بدون رنگ در واقع نياز به دستگاه‌هاي بسياري دارد. در اين روش برعكس روش سنتي بدنه خودرو شما بدون رنگ تعمير مي‌شود. اين روش به دليل اينكه به بدنه خوردرو شما هيچ آسيبي وارد نمي‌شود بسيار مورد استقبال قرار گرفته است. در اين روش از دستگاه‌هايي چون تگرگ كش، دستگاه مكنده، دستگاه هات باك، دستگاه بادگير بي رنگ، دستگاه نقطه زن و صافكاري ميله اي pdr استفاده مي‌شود. اما بايد اشاره كرد كه مهم ترين ابزار براي صافكاري pdr استفاده از ميله  pdr مي‌باشد.

در صافكاري pdr معمولا قسمت فرو رفته را با استفاده از وسايل گرم كننده حرارت مي‌دهند. پس از گرم كردن با استفاده از ميله pdr ناهمواري‌ها و فرورفتگي‌ها را ترميم مي‌كنند.

ديگر تجهيزات مورد استفاده در صافكاري pdr

در صافكاري pdr دستگاه‌ها و تجهيزات بسياري مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اما تجهيزاتي كه بيشتر افراد متخصص براي صافكاريpdr از آن استفاده مي‌كنند به شرح ذيل مي‌باشد:

  • سشوار‌هاي صنعتي جهت گرم كردن قطعات خودرو
  • انواع چكش‌ها مورد نياز براي روش pdr
  • انواع ميله‌هاي pdr

كاربرد صافكاري pdr

بالاتر اشاره كرديم كه از صافكاري pdr براي آسيب‌هاي جزئي تري استفاده مي‌شود. و مي‌توان بدون رنگ قسمت‌هايي از بدنه خودرو را كه دچار آسيب شده است تعمير كرد. اما براي اطلاع بيشتر شما از انواع آسيب‌هايي كه مي‌توان به روش صافكاري pdr تعمير را انجام داد در زير ذكر شده است:

  • فرورفتگي بدنه خودرو در اثر برخورد تگرگ
  • آسيب بدنه خودرو از طريق ضربات فيزيكي اما با شدت كمتر
  • از بين بردن آسيب‌هاي كوچكي كه به علت تصادفات خفيف شكل گرفته

انواع ميله pdr

ميله‌هاي pdr به صورت يك اهرم قابل استفاده قرار مي‌گيرد. درواقع دسته اهرم به عنوان محلي براي اعمال نيرو و قسمت تكيه گاه براي برخورد با محل فرورفتگي استفاده مي‌شود. استفاده از ميله pdr  مهارت بسياري مي‌خواد در واقع متخصصين pdr با گرم كردن سطح مورد نظر با استفاده از ميله pdr مورد نياز محل آسيب ديده را تعمير مي‌كنند. ميله‌هاي pdr در انواع مختلف است كه در زير به آن اشاره شده است:

  1. ميله چرخشي: از اين نوع ميله در نقاطي كه امكان چرخش ميله وجود دارد استفاده مي‌شود.
  2. ميله اهرمي: از اين مدل براي قسمت‌هاي جداشونده مانند كاپوت استفاده مي‌شود.
  3. ميله دم ماهي: جهت استفاده در بخش‌هايي كه فضاي كمي دارند مورد استفاده است.

مزاياي استفاده از صافكاري pdr

صافكاري pdr با توجه به كارآمدي كه دارد مزاياي زيادي براي افرادي كه از آن استفاده مي‌كنند دارد. به همين منظور در ادامه به برخي از مزاياي استفاده از روش صافكاري pdr را براي شما مورد بررسي قرار داده ايم:

  1. تعمير قطعات آسيب ديده بدون رنگ
  2. جلوگيري از افت قيمت خودرو به دليل داشتن رنگ
  3. جلوگيري از عوض كردن قطعه فابريك خودرو
  4. باز نكردن قطعات خودرو براي انجام صافكاري
  5. عدم آسيب به رنگ خودرو
  6. باقي نماندن اثر خوردگي بر روي بدنه خودرو

تفاوت صافكاري pdr و سنتي

در انجام صافكاري به روش سنتي با روش pdr تفاوت‌هايي نيز وجود دارد. در ادامه اين مطلب سعي داريم تا تفاوت‌ها را براي شما بررسي كنيم:

  • در صافكاري pdr برخلاف روش سنتي رنگ خودرو حفظ مي‌شود.
  • زمان انجام صافكاري در pdr نسبت به روش سنتي كمتر است.
  • صافكاريpdr نسبت به روش سنتي ساده تر مي‌باشد.
  • هزينه صافكاريpdr نسبت به روش سنتي بسيار كمتر مي‌باشد.
  • در صافكاري pdr نسبت به روش سنتي از قيمت خودرو كاسته نمي‌شود.
  • در صافكاري pdr نسبت به روش سنتي از دو رنگ شدن خودرو جلوگيري مي‌شود.

سخن پاياني

اما در نهايت بايد به اين موضوع اشاره كرد كه صافكاري pdr درواقع به حفظ و نگهداري خودرو شما كمك بسياري مي‌كند. اين امر سبب مي‌شود تا از ظاهر و عملكرد خودروي خود لذت كافي را ببريد. همچنين سبب مي‌شود تا طول عمر خودرو شما بيشتر شود. اما خب چيزي كه در اين مسير بسيار مهم است اين موضوع كه شما اطلاعات كافي از اين روش داشته باشيد تا قدرت تصميم گيري داشته باشيد كه چه زمان بايد از اين روش استفاده كنيد.

اما بايد توجه داشته باشيد كه به غير از اين انتخاب يك مركز تعميرگاهي مطمئن نيز بسيار حائز اهميت است. با توجه به اينكه خودرو كالايي گران قيمت مي‌باشد براي تعمير آن بايد حتما از متخصصين حرفه اي كمك گرفت. مجموعه تعميرگاه استارلوكس يكي از بهترين تعميرگاه‌هاي غرب تهران مي‌باشد. اين مجموعه با به كارگيري بهترين روش‌هاي روز دنيا و مدرن ترين تكنولوژي‌ها و همچنين با استفاده از دانش كارشناسان حرفه اي يكي از بهترين مراكز صافكاري pdr در تهران مي‌باشد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ] [ ۰۵:۵۰:۳۹ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی