آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 5
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اما روش نوشتن كمپين تبليغاتي:

  • كمپين هاي تبليغاتي موفق را مورد بررسي و مطالعه قرار دهيد. با اين كار شما مي توانيد متوجه شويد كه چرا كمپين به موفقيت رسيده است تا بتوانيد نقاط مثبت آن را در طراحي كمپين خود مورد استفاده قرار دهيد. البته به اين نكته توجه كنيد كه شما قرار نيست همان كاري را كه كمپين بررسي شده انجام داده دوباره تكرار كنيد. هدف از اين كار درك آن است كه چه الگوهايي موفق بوده اند و آيا نقاط مشتركي بين آنها وجود داشته است يا خير.
  • مخاطبان هدف خود را شناسايي كنيد و مورد مطالعه قرار دهيد. شما بايد مشخص كنيد كه خدمات و محصولات شما براي كدام دسته از افراد جامعه مفيد است. همچنين بايد خصوصيات رفتاري و علايق آنها را شناسايي كنيد تا بتوانيد در طراحي كمپين خود مورد استفاده قرار دهيد. به عنوان مثال بايد مشخص كنيد كه مخاطبان شما دوست دارند با زبان رسمي با او سخن بگوييد و يا زبان غير رسمي و خودماني.
  • تيمي حرفه اي براي طراحي كمپين تبليغاتي خود انتخاب كنيد. شما بايد از تيمي حرفه اي و باتجربه استفاده كنيد. مهمترين نكته اي كه بايد در انتخاب اعضاي اين تيم در نظر گرفته شود اين است كه اعضاي آن بايد مسئوليت ديگري نداشته باشند تا بتوانند به طور كامل روي بحث كمپين تبليغاتي شركت يا سازمان شما متمركز شوند و فقط به مباحث آن بپردازند. اين كاملا روشن است كه اگر نفرات حاضر در تيم مسئوليت ديگري بر عهده داشته باشند، زمان كافي را نمي توانند براي طراحي كمپين شما صرف كنند.
  • روانشناسي رنگ ها را مطالعه كنيد. حتما شما هم تا بحال شنيده ايد كه بعضي از رنگ ها اثري خاص بر مخاطب دارند. به عنوان مثال رنگ سبز سبب به وجود آمدن آرامش در مخاطب مي شود. پس رنگ ها را دست كم نگيريد و در مورد آنها مطالعه كنيد و از يك متخصص در مورد استفاده از رنگ ها در طراحي صفحه فرود درخواست كمك كنيد.
  • بيشتر از تصاوير و ويدئو استفاده كنيد تا متن. تصاوير و ويدئو راحت تر در ذهن و حافظه مخاطب باقي مي مانند. براي همين هم بود كه استيو جابز براي معرفي محصولات اپل هميشه از تصاوير و ويدئو بهره مي برد و متن كمتر استفاده مي كرد. بنابراين اگر مي خواهيد كمپين تبليغاتي اينترنتي داشته باشيد كه مخاطبان به آن توجه كنند و مورد استقبال قرار گيرد، تصاوير و ويدئو را فراموش نكنيد.
  • سادگي و شفافيت محتوا را فراموش نكنيد. در نوشتن كمپين تبليغاتي بايد به اين نكته توجه كنيد كه محتوايي كه در نظر مي گيريد بايد به دور از هرگونه پيچيدگي و ابهام طراحي شود و صريح و روشن باشد تا باعث گمراهي و سردرگمي مخاطب نشود. اين گونه مخاطبان شما مشتاق مي شوند كه به كمپين شما تا انتها توجه كنند.

  • احساسات مخاطبانتان را برانگيزيد. بيشتر كمپين هاي موفق كه در نهايت مخاطب را به مشتري تبديل مي كنند از محتواهايي استفاده مي كنند كه باعث مي شود احساسات مخاطبان برانگيخته شود. اشتباه نكنيد شما قرار نيست مخاطب خود را فريب دهيد، بلكه شما ويژگيهاي خدمات و محصولات خود را در كمال صداقت و بدون اغراق معرفي مي كنيد و در كنار آن سعي خواهيد كرد تا احساسات مخاطبان را براي استفاده از آنها برانگيخته كنيد و شوق و ذوق آنها را به بالاترين حد برسانيد!!!
  • ويژگي هاي فرعي محصول و خدمات خود را فاش نكنيد. اين راه كمك مي كند حس كنجكاوي مخاطب شما برانگيخته شود. ويژگي هاي اصلي محصولات و خدمات خود را بيان كنيد اما بايد از بيان ويژگي هاي فرعي و كمك كننده آن خودداري كنيد و كشف آن را بر عهده مخاطب بگذاريد و براي آن پاداش درنظر بگيريد.
  • اجازه به اشتراك گذاري كمپين را به مخاطبان بدهيد. با قرار دادن پاداش كوچكي، در پايان كمپين خود از مخاطبان بخواهيد آن را به اشتراك بگذارند. اين كار سبب گسترش كمپين شما مي شود و مخاطب بيشتري را جذب مي كنيد.
  • اجازه دهيد به صورت آزمايشي و رايگان مدتي از خدمات و محصولات شما استفاده كنند. براي اينكه بتوانيد مخاطب را متقاعد به استفاده از محصول و سرويس هاي خود بكنيد مي توانيد براي مدت محدود سرويس ها و خدمات خود را به صورت رايگان در اختيارشان قرار دهيد. اين مورد هم مي تواند براي محصولات فيزيكي نيز رخ دهد. شما مي توانيد تعداد معدودي از كالاهاي خود را به صورت رايگان در اختيار مخاطب قرار دهيد و از او بخواهيد نظر خود را در قالب يك متن يا ويدئو در اختيار شما قرار دهد تا بتوانيد در كمپين خود استفاده كنيد. در واقع در اين قسمت به يك نكته بسيار مهم اشاره شد: براي تبليغات محصولات و خدماتتان از خود مخاطب استفاده كنيد تا بتوانيد راحت تر اعتماد آنها را بدست بياوريد.
  • آناليز نتايج كمپين تبليغاتي خود را فراموش نكنيد. شما بايد به صورت دائم نتايج و عملكرد كمپين خود را بررسي كنيد تا مشخص شود چقدر مفيد بوده است. نظرات كاربران و نظرسنجي و همچنين ميزان بازديد و درصدي كه تبديل به مشتري بلاقوه شده اند بسيار كمك كننده است. با اين كار مي توانيد قسمت هايي از كمپين تبليغاتي را كه دچار مشكل هستند را اصلاح كنيد.

علاوه بر موارد بالا شما بايد براي رسيدن به نتيجه مطلوب صبور باشيد و فرصت كافي را به كمپين خود بدهيد. اين مورد را هرگز فراموش نكنيد كه هميشه در سايه صبر و اميد است كه مي توان به موفقيت رسيد. آموزش نوشتن كمپين تبليغاتي در اين لحظه به پايان رسيد. از شما عزيزان خواهش مي كنم كه با تمركز بالا و زمان كافي اين مطلب را چندين بار بخوانيد تا بتوانيد يك كمپين تبليغاتي موفق را طراحي كنيد و براي پيشبرد اهدافتان برنامه اي دقيق بنويسيد. شما مي توانيد همواره سوالات خود را از من بپرسيد و مطمئن باشيد كه امير قمصري هر آنچه مي داند را در اختيار شما عزيزان قرار مي دهد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۰۴:۳۸ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی