آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : ---
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

داشتن طراحي و دكوراسيون مناسب اتاق نشيمن براي هر صاحب خانه ضروري است. داشتن دكوري شيك و منحصر به فرد مستلزم انتخاب صحيح مبلمان و براي تكميل نماي اتاق نشيمن است. مبل يا كاناپه يكي از اصلي ترين وسايلي است كه بايد به آن توجه كنيد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ تير ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۵۶:۳۷ ] [ ريحانه مقدم ]

قرارداد سئو,قرارداد سئو سايت,قرارداد طراحي سايت و سئو

 

نوشتن قرارداد سئو يكي از ضروري ترين اقداماتي است كه يك كارشناس سئو يا هر مجموعه و شركتي كه در اين زمينه فعاليت ميكند، بايد در ابتداي شروع هر پروژه انجام بدهد. براي انجام يك پروژه سئو و همكاري با مديران سايت ها، تنظيم شدن يك قرارداد دقيق و كامل، طرفين را ملزم مي كند تا وظايف خود را به بهترين شكل ممكن انجام دهند.

داشتن قرارداد كتبي با كارفرما مزاياي متعددي دارد و به شما اطمينان مي دهد كه در حين ارائه خدمات به مشتريان، حقوقتان ضايع نخواهد شد. براي نوشتن متن قرارداد سئو مي توانيد چندين نمونه قرارداد بهينه سازي سايت را در اينترنت مشاهده كنيد و از يك وكيل حقوقي باتجربه راهنمايي بگيريد. در اين مطلب تمامي نكات مهم در نوشتن قرارداد بهينه سازي سايت ذكر شده است، پس توصيه مي كنيم براي تضمين حقوق خود و كارمندانتان ادامه متن را مطالعه فرماييد.

چرا بايد قرارداد سئو داشته باشيم؟

طبق نتايجي كه از تحقيقات به دست آمده است، ۸۶ درصد از سئوكارها و تيم هاي بهينه سازي سايت از يك قرارداد كتبي براي سئو استفاده مي كنند. اين افراد معمولا آژانس هاي سئو و كارشناساني هستند كه به طور متوسط ۲۲ نفر زير نظر آن ها فعاليت سئو انجام مي دهند. اكثر كارشناسان به ويژه سئوكارهاي باسابقه و حرفه اي، ترجيح مي دهند جوانب قانوني را رعايت كرده و با مشتريان خود قرارداد كتبي امضا كنند.

بنابراين به نظر مي رسد يك قرارداد كتبي آثار بهتري بر ارائه خدمات شما دارد. داشتن يك قرارداد بهينه سازي سايت كه به شكل صحيح و با رعايت اصول و قواعد آن تنظيم شده باشد، مي تواند موجب افزايش اعتماد كارفرمايان به تيم سئو شما شود. همچنين با اين كار از حقوق خود و كارمندانتان محافظت مي كنيد و جلوي بسياري از ريسك ها گرفته مي شود.

قرارداد سئو كمك مي كند تا حقوق و تكاليف متقابل طرفين به صراحت بيان شده و هيچگونه ابهامي در ادامه فعاليت وجود نداشته باشد.

قرارداد بهينه سازي سايت هر دو طرف را به شكل قانوني ملزم مي كند كه به تعهدات خود پايبند باشند تا حقوق آن ها محفوظ بماند. قرارداد شفاهي ممكن است براي كسب وكارهاي كوچك كاربرد داشته باشد، اما در مجموعه هاي بزرگ تر كه از چند سئوكار و كارشناس توليد محتوا تشكيل مي شود، قرارداد شفاهي به دليل غيرقابل پيشبيني بودن از استحكام خوبي برخوردار نيست.

فرض كنيد پس از چند هفته ارائه خدمات سئو به كارفرما، ناگهان تصميم مي گيرد كه بودجه را كاهش دهد. در چنين وضعيتي داشتن يك قرارداد سئو كتبي از شما محافظت خواهد كرد.

قرارداد سئو,قرارداد سئو سايت,قرارداد طراحي سايت و سئو

خطرات نداشتن قرارداد سئو چيست؟

اگر به طور حرفه اي در زمينه سئو فعاليت كرده باشيد، حتما مي دانيد كه نداشتن قرارداد طراحي سايت و سئو، زيان هاي بسياري را به دنبال دارد. در توافق شفاهي با مشتري ممكن است منظور طرفين به درستي به يكديگر منتقل نشود و برخي عبارات به اشتباه تفسير شوند. همچنين عقد قرارداد با مشتري از طريق ايميل و هر راه ارتباطي احتمال خطا در به كارگيري كلمات را به همراه خواهد داشت.

اگر دوست نداريد مشاجره هاي ناخوشايند با كارفرما را تجربه كنيد، پيشنهاد مي كنيم با تنظيم يك نمونه قرارداد سئو كتبي انتظارات و تعهدات هر دو طرف را از ابتداي كار روشن كنيد. نداشتن قرارداد سئو باعث مي شود مشتريان نظرات بدي را در مورد تيم شما نشر دهند و به اعتبار كسب و كارتان لطمه زنند. همچنين بدون يك قرارداد بهينه سازي سايت كه به وضوح وظايف شما را تعيين نكرده باشد، ممكن است مجبور به انجام كاري شويد كه براي آن تعهد نداده بوديد.

بدترين اثر ارائه خدمات سئو بدون داشتن قرارداد با كارفرما، درگير شدن در يك دعواي حقوقي است كه حيثيت كاري شما را تهديد كرده و منجر به سلب اعتماد مشتريان مي گردد. برخي سئوكارها تصور مي كنند بدون وجود قرارداد به لحاظ حقوقي نگراني ندارند اما چنين تصوري اشتباه است.

به همين دليل براي توافق كاري با مشتريان خود، بايد از يك متن قرارداد سئو كتبي كه با مشورت وكيل حرفه اي تنظيم شده باشد استفاده كنيد.

نكات مهم نوشتن قرارداد سئو

اگرچه انعقاد قرارداد بهينه سازي سايت به طور كلي همه مشكلات ممكن در دوره همكاري را از بين نمي برد، اما مي تواند آن ها را به حداقل برساند و در ضمن امكان پيگيري قانوني را براي دو طرف فراهم كند.

به همين خاطر براي بهره مندي از مزاياي قرارداد، برخي نكات مهم وجود دارند كه توصيه مي شود حتما آن ها را در برگه مربوطه قيد كنيد. براي نوشتن قرارداد لازم است جزئيات مثل اينكه چه كسي قرار است چه كاري را در چه زماني انجام دهد، بيان شود. كلمات كليدي و رتبه هدف كه قصد داريد براي آن تلاش كنيد، بايد مورد توافق طرفين بوده و در قرارداد درج شود. جزئيات بيشتر و عبارات صريح تر استحكام قرارداد را بيشتر كرده و احتمال برداشت هاي متفاوت و بروز اشتباه را كاهش مي دهد.

پس از نوشتن قرارداد سئو به دقت تمام بندها را مطالعه كرده و مطمئن شويد چيزي را از قلم نينداخته ايد. به خصوص اگر از يك نمونه قرارداد بهينه سازي سايت كه از اينترنت دانلود كرده ايد استفاده مي كنيد، از صحت تمام بندهاي آن اطمينان حاصل كنيد. همچنين توصيه مي شود از مشاور حقوقي خود كمك بگيريد و قرارداد سئو خود را بر اساس اصول قانوني تنظيم كنيد.

نمونه قرارداد سئو سايت

متن زير يك نمونه قرارداد سئو سايت است. شما مي توانيد از متن زير به عنوان يك نمونه متن قرارداد سئو استفاده كرده و بخش هاي مختلف آن را براي خود، تغيير دهيد:

اين قرارداد في مابين … به عنوان برنامه نويس، طراح و بهينه ساز سايت
به نشاني …
با شماره تماس …
و از طرف ديگر … به نشاني …
با شماره تماس … بعنوان كارفرما با شرايط ذيل منعقد ميگردد.

ماده 1) موضوع قرارداد:

سئو و بهينه سازي و مديريت وب سايت … براي رسيدن به رتبه هاي اول تا سوم نتايج گوگل.

آدرس سايت ها:

  • وب سايت …

ماده 2) مدت قرارداد:

مدت اين قرارداد از تاريخ … لغايت يك سال مي باشد.
مدت زمان اعلام شده در صورت توافق قابل تمديد خواهد بود.

تبصره: در صورت تصميم هر يك از طرفين جهت فسخ قرارداد، مي بايستي موضوع فسخ يك ماه قبل بصورت كتبي به طرف مقابل اعلام و ضمن تسويه حساب كامل، نسبت به فسخ قرارداد اقدام گردد.

ماده 3) مبلغ قرارداد:

مبلغ قرارداد به صورت ماهانه … مي باشد.

تبصره 1: اين مبلغ براي كار مستمر روزانه معادل … ساعت بر روي سايت مجموعه يا ارائه گزارشكار هفتگي و ماهانه پيشرفت سئو سايت

تبصره 2: اين مبلغ بابت دوركاري تمام موراد محوله و هرگونه هزينه هاي مجري به ايشان پرداخت ميگردد و هيچگونه تعهد ثانويه ديگري براي كارفرما ندارد.

نحوه پرداخت:

مبلغ … به صورت ماهانه تا پايان قرارداد به حساب مجري، واريز مي شود.

شماره شباي بانكي …

ماده 4) تعهدات كارفرما:

1-4) كارفرما موظف است از زمان تاريخ شروع قرارداد و در طول زمان انجام پروژه اطلاعات و تجربيات مورد نياز براي توليد محتوا سايت را در هر زماني كه مجري درخواست مي كند. در اسرع وقت در اختيار او قرار دهد.

2-4) كارفرما موظف است زماني كه دسترسي سايت را به افراد ديگر مي دهد، مجري را در جريان قرار دهد. در غير اين صورت مجري هيچ مسئوليتي در قبال مشكلات ايجاد شده پس از اين دسترسي ها، نخواهد داشت.

3-4) كارفرما متعهد است نسبت به پرداخت به موقع مبلغ قرارداد مطابق ماده ۳ قرارداد به مجري اقدام نمايد. چنانچه در طول پروژه كارفرما به هر دليل، پرداخت هزينه ي مشخص شده در قرارداد سايت را پرداخت ننمايد (يا با تاخير 15 روزه پرداخت نمايند)، اين به منزله فسخ قرارداد و قبول عدم ادامه همكاري مي باشد و چنانچه تمايل به ادامه همكاري داشته باشند، نياز به ثبت قرارداد جديد مي باشد.

4-4) در صورت نياز به تغيير سرور، كارفرما شرايط لازم براي تغيير سرور را ايجاد بكند. ضمنا هرگاه پيامي از طرف مجري براي بروز كردن ارسال گرديد نسبت به بروزرساني از طرف كار فرما اقدامات لازم صورت پذيرد.

5-4) پيشنهاد مي شود كارفرما مبلغ مشخصي را براي رپورتاژآگهي در بازه هاي زماني مختلف در نظر بگيرد.

ماده 5) تعهدات مجري:

1-5) مجري متعهد مي گردد براساس موضوع قرارداد از لحاظ ارائه خدمات فني و نحوه انجام كار و بالا آوردن سايت در گوگل، رضايت كارفرما را بطور كامل جلب نمايد و هرگونه اعتراض يا عدم رضايت كارفرما از كار انجام شده كه به موضوع قرارداد مربوط مي گردد بايد هرچه سريعتر از سوي مجري رسيدگي و ترتيب اثر داده شود.

2-5) مجري متعهد ميگردد از روشهايي كه باعث قرار گرفتن وب سايت در ليست سياه موتورهاي جستجو ميشود استفاده نكند. در غير اينصورت ضمن عودت تمام مبلغ قرارداد به كارفرما، نسبت به بهينه سازي يك سايت جديد با تمام مشخصات سايت قبلي بطور رايگان اقدام نمايد.

3-5) مجري متعهد مي گردد اطلاعات سايت يا شركت كارفرما را در اختيار هيچ فرد يا شركت ديگري قرار ندهد.

4-5) مجري متعهد مي شود كه گزارش هفتگي كاملي از عملكرد تيم سئو در اختيار كارفرما قرار دهد.

5-5) مجري متعهد مي شود تمامي امور وب سايت را به طور كامل مديريت كند.

ماده 6) كليات:

اين قرارداد در 3 صفحه شامل 6 ماده و 7 تبصره در دو نسخه كه هر يك بطور مجزا حكم واحد را دارند به امضاء طرفين رسيده است.

 

مجري … كارفرما …

امضاء و اثر انگشت امضاء و اثر انگشت

 

متن قرارداد سئو,نمونه قرارداد بهينه سازي سايت,نمونه قرارداد سئو

مهم ترين بندهايي كه بايد در قرارداد سئو مشخص شود!

زماني كه مدير وب سايت رزومه سئوكار يا تيم سئو را مطالعه مي كند و مطمئن مي شود كه آن فرد به اندازه كافي آموزش سئو دريافت كرده است، تصميم مي گيرد كه براي امضاي متن قرارداد سئو اقدام كند. در اين هنگام تيم سئوكار بايد قرارداد آماده اي را ارائه دهند كه بندهاي آن به روشني حقوق و تكاليف هر يك از طرفين را مشخص كرده باشد. با داشتن يك قرارداد استاندارد و جامع، فرايند آغاز همكاري با كارفرما سريع تر صورت مي گيرد و سئوكار موفق مي شود پروژه را دريافت كند. در ادامه به چندتا از مهم ترين بندهايي كه بايد در قرارداد طراحي سايت و سئو گنجانده شود، اشاره مي كنيم:

تعهدات سئوكار

موضوع قرارداد سئو ارائه خدمات سئو از طرف تيم بهينه سازي سايت است كه متعهد مي شود در زمينه هاي مشخص شده براي بالا بردن رتبه سايت فعاليت كند. به اين منظور سئوكار تعهدات و وظايفي خواهد داشت كه ملكف است به آن ها پايبند باشد. مشخص كردن كلمات كليدي تارگت يا هدف از جمله اساسي ترين بخش هاي متن قرارداد سئو محسوب مي شود.

كارشناس سئو بايد دقيقا بيان كند كه قصد دارد براي ارتقاي رتبه سايت در كدام كلمه كليدي تلاش كند و تا چه حد قرار است آن را بهبود ببخشد. پس از مطرح كردن اين مورد، تيم سئو متعهد مي شود اطلاعاتي كه از كسب وكار كارفرما در اختيار او گذاشته مي شود را فاش نكند. همچنين تيم بهينه سازي سايت حق واگذاري پروژه به آژانس هاي ديگر را ندارد. ارائه گزارش ماهانه يا ۲ ماه يكبار از روند اجرايي پروژه ها نيز جزو تكاليف سئوكار است.

تعهدات كارفرما

كارفرما ممكن است مدير سايت يا يكي از ادمين هاي سايت باشد كه مشخصات شناسايي او به طور كامل در ابتداي قرارداد درج مي شود. اين شخص در برابر تيم سئو وظايفي را بر عهده دارد. كارفرما بايد از هرگونه فعاليت مخرب مثل استفاده از روش هاي سئو كلاه سياه در مدت قرارداد با تيم سئو خودداري كند و درصورتي كه با انجام اينگونه اعمال ضرري به سايت او وارد شود، سئوكار مسئوليتي در قبال آن نخواهد داشت.

كارفرما مكلف است در ابتداي كار دسترسي هاي لازم به سايت را براي سئوكار ايجاد كند تا او بتواند فعاليت خود را آغاز كند. يكي ديگر از تعهدات كارفرما در قبال تيم سئو اين است كه اهداف و خواسته هاي خود را به طور كامل و واضح در اختيار سئوكار قرار دهد. كارفرما بايد متعهد شود كه انجام يك پروژه بار مالياتي براي سئوكار نداشته باشد و درصورتي كه شامل ماليات گردد كارفرما هزينه هاي آن را متقبل شود.

مدت قرارداد

در اين بند از قرارداد سئو بايد مدت زمان پروژه معين شود. همچنين چنانچه مي خواهيد قرارداد دقيق تري بنويسيد كه در مقابل تغييرات برنامه انعطاف پذير باشد، مي توانيد يك بازه زماني را به عنوان مهلت اضافه پيشبيني كنيد. به عنوان مثال ممكن است در روند گرفتن دسترسي از كارفرما و وارد شدن به سايت وقفه زماني ايجاد شود.

شما مي توانيد احتمال چنين اتفاقاتي را در قالب بازه زماني متغير در قرارداد جاي دهيد. البته به عنوان تبصره اين بند بايد گفت اصولا حوادث سياسي، اجتماعي و جوي جزو تعهدات سئوكار تلقي نمي شود.

هزينه و نحوه پرداخت

از مواردي كه احتمال اختلاف در آن بيشتر است و يكي از دلايل فسخ تعداد زيادي از قراردادهاي سئو به حساب مي آيد، بندهاي مربوط به هزينه خدمات سئو، زمان و نحوه پرداخت آن است. در اين قسمت بايد هزينه هر كدام از خدمات سئو به صورت جداگانه و با ذكر جزئيات بيان شود. سپس زمان پرداخت و مبلغ آن به دقت مشخص شود. ممكن است پرداخت ها به صورت ماهيانه باشد يا طرفين توافق كنند كه به ازاي دريافت هر پروژه كارفرما مبلغي را پرداخت كند. تمام اين موارد بايد به طور كامل و صريح در قرارداد سئو مطرح گردند.

قواعد حل اختلاف

در آخرين بند از قرارداد سئو لازم است طرفين قرارداد با هم توافق كنند كه درصورت بروز هر نوع اختلاف، چطور براي رفع آن اقدام خواهند كرد. به عنوان مثال كارفرما و سئوكار مي توانند تصميم بگيرند كه اگر پس از عقد قرارداد اختلافي بين آن ها ايجاد شد، در مرحله اول به شوراي حل اختلاف مراجعه كرده و درصورت برطرف نشدن مشكل، دعواي خود را در مراجع قضايي و دادگاه ها طرح كنند.

علاوه بر اين اگر قرار است هر كدام از طرفين حق فسخ قرارداد را داشته باشند اين موضوع بايد به صراحت در قرارداد ذكر شود. بر فرض سئوكار مي تواند بيان كند كه عدم پرداخت هزينه خدمات سئو در بازه زماني معين، به منزله فسخ قرارداد و خاتمه همكاري است. در اين صورت براي ادامه همكاري، سئوكار و كارفرما بايد قرارداد جديدي منعقد كنند.

نتيجه گيري

اگر دوره آموزش سئو را به پايان رسانده ايد و قصد داريد وارد بازار كار شويد، بايد اصول قراردادهاي كاري را بياموزيد. هنگامي كه مي خواهيد با يك كارفرما توافق كرده و از او پروژه دريافت كنيد، داشتن يك قرارداد سئو مي تواند از حقوق شما محافظت كند. قرارداد سئو همچنين حقوق كارفرما را نيز تامين مي كند و باعث جلب اعتماد او مي شود. به اين ترتيب اعتبار شما در بين مشتريان بيشتر مي شود و كارفرمايان متوجه مي شوند كه شما در كار خود جدي هستيد.

براي اينكه قرارداد سئو كاركرد مطلوبي براي طرفين داشته باشد لازم است بر اساس قواعد قراردادهاي استاندارد و قانوني تنظيم شود. ذكر جزئيات و اطلاعات كامل در خصوص موضوع قرارداد و طرفين آن، باعث مي شود يك توافق نامه كامل و جامع داشته باشيد كه هم براي كارفرما و هم براي سئوكار سودمند است.

 

 

 


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۵۸:۴۳ ] [ ريحانه مقدم ]

لاهيجان يكي از شهرهاي شمالي ايران است كه با داشتن آب و هوايي مطبوع و طبيعتي زيبا، همواره جذابيت بالايي براي گردشگران داشته. در اين شهر، رستوران‌هاي متعددي وجود داره كه هر كدوم از اونها با منوي خود و خدماتي كه ارائه ميدن، مي‌تونند مورد توجه گردشگران قرار بگيرن.

ولي انتخاب بهترين رستوران در لاهيجان، كاري نيست كه به راحتي بشه انجام داد. بايد شما اول به دنبال رستوران‌هايي با كيفيت بالا و منوي خوب باشيد، بعد هم بايد مطمئن شيد كه خدماتي كه توي رستوران ارائه مي‌شه، شما رو راضي كنه.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۲۰:۰۶ ] [ ريحانه مقدم ]

چند ابزار كاربردي ساخت كليپ براي شبكه هاي اجتماعي

فعاليت در شبكه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام، تيك تاك و غيره … به شغل جديدي براي بسياري از افراد تبديل شده است و به عنوان مثال برخي از افراد تصور مي‌كنند اينستاگرام اشباع شده است و ديگر ظرفيتي براي اينستاگرامرهاي جديد ندارد، در واقع افزايش تعداد توليدكنندگان محتوا در اين شبكه ها، آن را اشباع نمي‌كند؛ اين موضوع تنها باعث مي‌شود بازديدكنندگان به محتواهاي باكيفيت توجه داشته باشند و به محتواهاي بي‌كيفيت اهميتي ندهند، با ما همراه باشيد.

 


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ تير ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۳۵:۰۵ ] [ ريحانه مقدم ]

پروپوزال,پروپوزال آماده سئو,پروپوزال سئو

اگر سئو را فرا گرفته ايد و به فكر ورود به بازار كار هستيد، اولين كاري بايد براي ورود به اين عرصه انجام دهيد تنظيم پروپوزال سئو است.

شما بايد بتوانيد توانايي هاي خودتان در زمينه سئو سايت را به خوبي ارائه دهيد و خودتان را به نحوي به كارفرما معرفي كنيد كه او به كار كردن با شما ترغيب شود. براي اين كار ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه اين مقاله را تا انتها مطالعه كنيد تا به جزئيات پروپوزال نويسي مسلط شويد.

پروپوزال سئو چيست؟

پيش از عقد قرارداد تيم سئو سايت با كارفرما، لازم است سئوكار، اهداف و برنامه هايي كه براي بهينه سازي سايت دارد، را در قالب يك فايل متني به كارفرما ارائه كند. به اين ترتيب نقشه ذهني كارشناس سئو و جزئيات فعاليت هايي كه قصد دارد انجام دهد، براي هر دو طرف مشخص خواهد شد.

پروپوزال سئو سايت به تيم سئو كمك مي كند تا يك چارچوب كلي و از پيش تعيين شده براي معرفي خدمات خود داشته باشد و آن را براي مشتريان بالقوه ارسال كند.

اين كار در زمان شما به طرز قابل توجهي صرفه جويي مي كند و نيازي نيست فعاليت هاي خود را براي هر يك از مشتريان به طور جداگانه تشريح كنيد. همچنين با استفاده از پروپوزال آماده سئو نگران اين نخواهيد بود كه برخي نكات راجع به خدمات خود را فراموش كنيد و در ادامه همكاري با سايت به مشكل بربخوريد. بنابراين پيشنهاد ما اين است كه يك پروپوزال قدرتمند با رعايت استانداردهاي مربوط به نگارش پروپوزال سئو تهيه كرده و از آن براي جذب مشتريان كمك بگيريد.

چرا بايد از پروپوزال سئو استفاده كنيم؟

پروپوزال سئو براي سئوكارها اهميت بسيار زيادي دارد، زيرا درصورتي كه اين افراد نتوانند به درستي خدمات و شيوه كار خود را به مشتريان بالقوه معرفي كنند، موفق به دريافت پروژه از كارفرما نخواهند شد.

در حقيقت پروپوزال سئو نوعي پيشنهاد است كه از سوي كارشناس سئو و تيم بهينه سازي سايت، به كارفرمايان ارائه مي شود و از آن ها براي عقد قرارداد و سفارش خدمات سئو دعوت مي كند. در نتيجه هرچه پروپوزال كامل تر و دقيق تر باشد، احتمال اينكه كارفرما شرايط سئوكار را پذيرفته و پروژه هاي سايت خود را به او واگذار كند، بيشتر است.

يك راهكار موثر براي نوشتن پروپوزال قوي مشاهده چند نمونه پروپوزال سئو است كه به شما كمك مي كند با ساير افراد فعال در عرصه ارائه خدمات سئو رقابت كنيد.

پروپوزال سئو بايد شامل چه چيزهايي باشد؟

داشتن يك پروپوزال سئو كه با رعايت اصول پروپوزال نويسي و مطابق با نياز مشتريان نوشته شده باشد، مي تواند شانس موفقيت شما را در گرفتن پروژه از كارفرما بيشتر كند. پروپوزال سئو زمينه فروش خدمات شما را فراهم مي كند، بنابراين بايد در تنظيم آن دقت و ظرافت فراواني به خرج دهيد؛ اما سوال اساسي اين است كه پروپوزال سئو بايد شامل چه چيزهايي باشد و يك پروپوزال خوب چه ويژگي هايي دارد؟

در زير تمام مواردي كه بايد در پروپوزال سئو خود بگنجانيد قيد شده است:

تعريف مشكلات مشتري و ارائه راهكار براي آن

در ابتداي پروپوزال از مشتري بابت زماني كه صرف كرده است تا با شما تماس بگيرد تشكر كنيد. سپس بايد به او ثابت كنيد كه به خوبي مشكلات او را درك كرده و خواسته هاي او را فهميده ايد. ممكن است مشتري نگران افت ترافيك سايت خود باشد يا از بي فايده بودن تلاش هاي خود براي ارتقا رتبه سايتش ناراحت باشد. شما به عنوان متخصص سئو موظف هستيد در گام اول با مشتري ابراز همدردي كرده و به او بگوييد كه مشكل او را درك مي كنيد.

به عنوان شروع مهم است كه به مشتريان خود اطمينان دهيد كه به اندازه كافي آموزش سئو ديده ايد و توانايي كمك كردن به آن ها براي حل مشكل سايتشان را داريد.

شرح استراتژي سئو اختصاصي

در اين مرحله از تهيه پروپوزال سئو سايت لازم است ليستي از خدماتي كه تيم سئو شما ارائه مي كند، تنظيم كنيد. اين خدمات ممكن است سئو فني، سئو محتوا، سئو داخلي يا سئو خارج از سايت باشد. همچنين مي توانيد اهداف خود را به صورت كلي و در سه گام اصلي ارزيابي سئو، راه اندازي سئو و خدمات سئو ماهانه معرفي كنيد. توصيه مي كنيم در انتها شاخص هايي را كه تيم شما را منحصر به فرد مي كند، ياداوري كنيد تا بتوانيد اعتماد مشتري را جلب كرده و او را براي ادامه همكاري مشتاق كنيد.

به خاطر داشته باشيد كه در تنظيم پروپوزال سئو صرفا واقعيت ها و روند كار خود را بيان كنيد و از مطرح كردن اهداف غيرواقعي و ناممكن مثل دوبرابر كردن ترافيك سايت در مدت زمان كوتاه، بپرهيزيد. به اين دليل كه اصولا سئو تا حد زيادي غيرقابل پيشبيني است و مدام به سوي رشد و تكامل حركت مي كند. بنابراين با وعده هاي غيرقابل دسترسي احتمال دارد به اعتبار خود ضربه بزنيد.

تعريف محدوده خدمات

قسمتي از پروپوزال سئو خود را به توضيح محدوده خدمات پيشنهادي خود اختصاص دهيد. همچنين مي توانيد چند بسته سئو را پيشنهاد كنيد و جزئيات و مزاياي آن را شرح دهيد. تمام خدمات سئوي خود از قبيل ارزيابي سئو، برنامه ريزي استراتژيك، تحقيق كلمات كليدي، تجزيه و تحليل رقبا، خدمات سئو ماهانه و… را با اطلاعات كامل در پروپوزال سئو قيد كنيد. مشتريان معمولا خواهان مزايا و تغييرات ملموس در سئو سايت خود هستند پس مطمئن شويد كه بسته هاي پيشنهادي شما نيازهاي آنان را پوشش مي دهد.

قيمت گذاري و جدول زماني را مشخص كنيد.

در نهايت قيمت هاي پيشنهادي خود را براي مشتري ارائه كنيد و مبلغ معين براي هر يك از خدمات را بيان كنيد. براي اطلاع از قيمت ها مي توانيد در اينترنت جستجو كرده و از تعرفه رايج سئوكاران مطلع شويد. همچنين زمان موردنياز براي هر پروژه را تخمين زده و در پروپوزال سئو آن را به اطلاع مشتريان برسانيد.

توافقنامه نهايي را تنظيم كنيد.

آخرين مرحله از پروپوزال سئو سايت كه موفقيت شما در فروش خدمات سئو را تعيين مي كند، توافق كاري است. سعي كنيد توافقنامه را مملو از عبارات حقوقي ننويسيد تا باعث خستگي مشتري نشويد. در عوض يك صفحه را براي ابراز قصد مشتري به واگذاري پروژه اختصاص دهيد و در آن شرايط قرارداد سئو و روند كاري و مبلغ توافقي را قيد كنيد.

ايجاد يك قرارداد ساده با ذكر جزئياتي كه از حقوق شما محافظت كند، مي تواند جديت شما در كار را نشان بدهد. چندين پروپوزال آماده سئو در اينترنت وجود دارند كه مي توانيد نمونه هايي از توافقنامه را در آن ها مشاهده كنيد؛ با اينحال توصيه مي كنيم در هنگام توافق براي گرفتن يك پروژه و عقد قرارداد، حتما با وكيل خود درباره بندهاي توافقنامه مشورت كنيد.

نتيجه گيري

بسياري از مديران وب سايت ها براي بهبود ترافيك يا افزايش بازديد سايت خود اقدام به همكاري با متخصصان سئو يا تيم هاي سئوكار مي كنند. اما در اين بين چه چيزي باعث مي شود مشتريان به عقد قرارداد با برخي از سئوكاران تمايل بيشتري داشته باشند؟ راز اين انتخاب در تهيه يك پروپوزال سئو حرفه اي و متقاعدكننده است.

اگر تيم شما هم خدمات سئو ارائه مي دهد، پيشنهاد مي كنيم به كمك نكاتي كه در بالا ذكر شد، اقدام به تنظيم پروپوزال سئو سايت كرده و ميزان فروش خدمات خود را بيشتر كنيد. همچنين براي داشتن پيش زمينه اي از طراحي پروپوزال سئو مي توانيد با جستجو در اينترنت نمونه هايي از پروپوزال آماده سئو را مشاهده كنيد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۴۹:۰۹ ] [ ريحانه مقدم ]

در اين مطلب قصد داريم به خريد و تعمير جك پاركينگ توسط خانواده بزرگ دورژانس صحبت نماييم و نكاتي را در اين باره خاطر نشان شويم. امروزه در زندگي عموم تمامي افراد شاهد پيشرفت تكنولوژي هستيم. يكي از اين تغييرات و پيشرفت ها، خريد و تعمير جك پاركينگي مي باشد.

جك هاي پاركينگي از پر استفاده ترين لوازم و قطعاتي هستند كه در انواع ساختمان هاي اداري، تجاري، مسكوني و… كاربرد دارند. براي مثال شما اگر وارد يك محيطي شويد ابتدا از درب ورودي آن مكان عبور خواهيد كرد. جك هاي پاركينگي وظيفه حفاظت و امنيت مكان شما را بر عهده دارند. به همين علت خريد و تعمير جك پاركينگي امروزه بسيار مورد توجه قرار گرفته است. يكي ديگر از مواردي كه بسيار حائز اهميت است، اتوماتيك بودن اين گونه جك هاي پاركينگي مي باشد كه بسيار در زندگي افراد نقش دارد. براي مثال تصور كنيد در يك روز و هواي باراني و يا برفي قصد داريد براي انجام كاري به سرعت از منزل خارج شويد. زماني كه قصد باز كردن درب را داريد لازم است تا از ماشين خود پياده شده و درب را به صورت دستي باز كنيد و درست پس از خارج شدن مجدد پياده شده و درب را ببنديد. ميبينيد كه همين كار چقدر از زمان شما را مي گيرد. اگر شما داراي جك پاركينگي هستيد و يا قصد خريد آن را داريد ما به شما خريد و تعمير جك پاركينگي را پيشنهاد مي كنيم چرا كه استفاده از آن بسيار ارزشمند است. همراه ما بمانيد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۴۴:۳۴ ] [ ريحانه مقدم ]


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ تير ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۳۴:۳۱ ] [ ريحانه مقدم ]

WormGPT نسخه اي جديد از چت بات هوش مصنوعي ChatGPT است كه با نرم افزار اصلي شركت OpenAI خيلي فاصله دارد. اين چت بات توسط يك هكر خلق شده و براي توليد بدافزار و راه اندازي حملات فيشينگ از آن استفاده ميشود. نكته عجيبي كه درباره اين چت بات وجود دارد اين است كه هيچ محدوديت يا چهارچوب اخلاقي ندارد.

براساس گزارش شركت SlashNext، توسعه‌دهنده WormGPT دسترسي به اين چت‌بات را در يك انجمن گفت‌وگوي هكري مي‌فروشد. اين شركت كه اين چت‌بات را آزمايش كرده است، مي‌گويد هكرها حالا مشغول توليد ابزارهايي شبيه به ChatGPT هستند كه براي امور خرابكارانه به‌كار مي‌روند.

به‌نظر مي‌رسد كه اين چت‌بات اولين‌بار در ماه مارس معرفي شده بود، اما در ماه گذشته ميلادي شروع به كار كرد. اين برنامه برخلاف ChatGPT يا گوگل بارد هيچ محدوديتي ندارد و پاسخ هر درخواست مخربي را مي‌دهد. براي مثال، با اين برنامه مي‌توانيد به زبان پايتون بدافزار بنويسيد و براي اجراي حملات خود راهنمايي دريافت كنيد.

WormGPT با كدام مدل هوش مصنوعي ساخته شده است؟

خالق WormGPT مي‌گويد براي ساخت اين چت‌بات از يك نسخه قديمي و متن‌باز مدل زباني بزرگ OpenAI به نام GPT-J استفاده كرده است. سپس اين مدل با داده‌هاي مربوط به خلق بدافزار آموزش داده شده تا اين برنامه حاصل شود.

توسعه‌دهنده اين چت‌بات مي‌گويد: «اين پروژه مي‌خواهد جايگزيني براي ChatGPT باشد و به شما اجازه دهد كارهاي غيرقانوني انجام دهيد و در آينده به‌راحتي دستاوردهاي خود را به‌صورت آنلاين بفروشيد. هر چيزي در رابطه با [هكرهاي] كلاه سياه كه بتوانيد فكرش را بكنيد، با WormGPT قابل انجام است و به همه اجازه مي‌دهد تا بدون ترك خانه خود بتوانند هر فعاليت خرابكارانه‌اي را كه بخواهند، انجام دهند.»

SlashNext مي‌گويد در آزمايشي كه با اين چت‌بات داشته، توانسته است يك حمله فيشينگ را شبيه‌سازي كند و نتايج كار شگفت‌انگيز بوده است. البته خوشبختانه دسترسي به WormGPT چندان ارزان نيست و براي استفاده از اين چت‌بات بايد ماهانه 60 يورو يا سالانه 550 يورو هزينه بپردازيد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۴۴:۱۷ ] [ ريحانه مقدم ]

معجزه جواني با بهترين دستگاه هايفو

بهترين دستگاه هايفو كدام است و چرا استفاده از تكنولوژي هايفو تا اين حد محبوب شده؟ هايفو تراپي يكي از بروز ترين روش هاي ليفتينگ و جوانسازي پوست مي باشد. از آنجا كه اين روش يك روش غير تهاجمي محسوب مي شود، استفاده از آن هيچگونه عوارضي را در پي نخواهد داشت. به دليل اين كه دستگاه هاي زيادي با اين تكنولوژي ساخته شده‌اند، بسياري از افرادي كه قصد انجام هايفوتراپي را دارند مي خواهند بدانند كه 


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ تير ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۴۳:۰۷ ] [ ريحانه مقدم ]

Orphan Pages,پيدا كردن صفحات يتيم,چگونه صفحات يتيم را پيدا كنيم

خطاي صفحات يتيم يكي از چالش هايي است كه برخي وب سايت ها با آن دست و پنجه نرم مي كنند. با وجود تاكيد فراوان كارشناسان سئو بر استفاده از لينك هاي داخلي و خارجي براي بهبود سئو سايت، همچنان وب سايت هايي هستند كه با عدم رعايت اين نكته، داراي صفحات يتيم هستند و با اين كار به سئو خود لطمه مي زنند.

صفحاتي كه لينك داخلي از ديگر صفحات سايت دريافت نكرده اند، صفحات يتيم ناميده مي شوند و حتي از نظر گوگل هم براي سايت مضر هستند. احتمالا شما هم از خود مي پرسيد حالا چه بايد كرد؟ چطور اين مشكل را حل كنيم؟ اصلا چطور مي توان صفحات يتيم را شناسايي كرد؟

با مطالعه ادامه اين مطلب پاسخ همه سوالات خود درباره خطاي صفحات يتيم و نحوه رفع مشكل آن را خواهيد يافت.

منظور از صفحات يتيم (Orphan Pages) چيست؟

يكي از اقداماتي كه متخصصان بهينه سازي سايت در هنگام آموزش سئو بر آن تاكيد دارند، اين است كه مديران سايت ها با ايجاد لينك هاي داخلي و خارجي براي ارتقا رتبه سايت خود تلاش كنند. بنابراين همه ما از اهميت لينك ها در صفحات سايت آگاه هستيم. اما گاهي برخي از صفحات سايت ها بدون اينكه هيچ لينكي دريافت كنند، كاملا سرگردان در اينترنت رها مي شوند.

دسترسي به اين صفحات كه صفحات يتيم (Orphan Pages) ناميده مي شوند، بدون داشتن URL آن ها غيرممكن است. به اين معنا كه كاربران اينترنت نمي توانند از طريق جستجو به اين صفحه ها دسترسي داشته باشند و هيچ لينك داخلي براي هدايت به آن ها نيز وجود ندارد. اين موضوع سبب مي شود خزنده هاي گوگل در شناسايي صفحات يتيم، ناتوان باشند.

خزنده هاي موتور جستجو، صفحات مختلف وب را از طريق فايل نقشه سايت و همينطور به كمك لينك هاي موجود در سايت پيدا مي كنند. از همين رو هيچ شانسي براي كشف صفحات يتيم توسط گوگل وجود ندارد، زيرا هيچ لينك داخلي از ساير صفحات سايت شما ندارند.

اين تعريفي ساده از خطاي صفحات يتيم است كه به عنوان مقدمه مي تواند ما را در شناخت علت يتيم شدن يك صفحه، چگونگي رفع مشكل آن و جلوگيري از بروز اين مسئله در آينده ياري دهد.

چه چيزي باعث يتيم شدن صفحات مي شود؟

تا اينجا با معناي صفحات يتيم و ويژگي هاي آن آشنا شديم، اما سوال اساسي اين است كه اصلا چه چيزي باعث يتيم شدن صفحات مي شود؟

در واقع بايد بگوييم يتيم شدن يك صفحه ممكن است به دلايل تصادفي يا عمدي باشد و از اتفاقات مختلفي در سايت نشات بگيرد.

شايع ترين علت شكل گيري صفحات يتيم، نداشتن فرآيندهايي براي انتقال سايت است. همچنين ديگر عوامل تصادفي كه مي توانند شما را با خطاي صفحات يتيم مواجه كنند، تغييرات ناوبري سايت، طراحي و برنامه نويسي مجدد سايت است.

خزنده هايي كه صفحات را از طريق لينك ها پيدا مي كنند، قادر به كشف صفحات يتيم نيستند و اين موضوع مي تواند به سئو سايت شما ضربه بزند.

البته گاهي اوقات صفحات يتيم به طور عمدي ساخته مي شوند و براي اقداماتي مثل فرود تبليغاتي و پولي استفاده مي گردند. سئوكار يا مدير وب سايت اين امكان را دارد كه برخي صفحات را از ديد مخاطبان و موتور جستجو پنهان كند، اما آيا چنين كاري توصيه مي شود؟ خير!

در واقع موتور جستجوي گوگل Orphan Pages را به عنوان يك عامل مخرب سئو سايت معرفي مي كند و تاثير منفي آن بر بهينه سازي سايت را گوشزد كرده است. به اين دليل كه موتور جستجو به كمك لينك هاي موجود در صفحه و همچنين نقشه سايت شما، اقدام به ارزيابي تمام صفحات كرده و آن ها را رتبه بندي مي كند؛ پس اگر صفحه اي را ايجاد كرده و فراموش كنيد كه از جاي ديگري در سايت خود به آن پيوند بدهيد، رتبه مربوط به آن صفحه را از دست خواهيد داد.

چرا صفحات يتيم براي سئو مضر هستند؟

همانطور كه در بالا اشاره شد، اولين خطاي صفحات يتيم اين است كه به سختي توسط موتور جستجو ايندكس مي شوند.

خزنده هايي كه از طريق لينك ها وارد صفحات مختلف سايت شما مي شوند، براي ورود به صفحات يتيم هيچ لينكي در اختيار ندارند. زماني كه صفحه جديدي را به سايت خود اضافه مي كنيد و مطالبي را در آن نشر مي دهيد، لازم است از صفحات ديگر به آن محتوا لينك بدهيد تا از اين طريق صفحه جديد خود را به گوگل معرفي كنيد.

زماني كه هيچگونه لينك داخلي براي يك صفحه وجود ندارد، به نظر مي رسد مطالب آن صفحه اهميت كمي دارند، پس موتور جستجو زحمت كشف و ارزيابي آن ها را به خود نمي دهد چون معتقد است اگر محتواي مفيدي در يك صفحه وجود داشته باشد، قطعا در صفحات ديگر لينك مي شود.

با اين تفاسير حتما متوجه شده ايد كه صفحات يتيم براي موتور جستجو و كاربران اينترنت مانند موجودي نامرئي هستند كه راه ارتباطي با آن ها ندارند.

علاوه بر اين وجود صفحات يتيم مي تواند به تجربه كاربري سايت لطمه بزند و مطالبي كه واقعا براي كاربر مفيد هستند، را از دسترس او خارج كند. از طرف ديگر صفحه يتيم از آنجا كه به صفحات ديگر سايت متصل نيست، نرخ پرش را افزايش مي دهد.

كاربراني كه با داشتن URL صفحه وارد آن مي شوند، پس از مطالعه محتوا هيچ لينكي براي مشاهده بخش هاي ديگر همان سايت ندارند؛ بنابراين چاره اي ندارد جز اينكه صفحه را ترك كنند. درحالي كه اگر در هر يك از صفحات لينك هاي داخلي قرار داده شوند، كاربر مدام در سايت مي چرخد. به اين ترتيب مي بينيد كه صفحات يتيم در افزايش نرخ خروج و كاهش نرخ تبديل نقش دارند.

چگونه صفحات يتيم را پيدا كنيم؟

براي اينكه هرچه زودتر Orphan Pages را شناسايي كرده و براي غلبه بر خطاي صفحات يتيم اقدام كنيد، لازم است ليستي از URLهايي كه موتور جستجو قابليت خزيدن در آن ها را دارد، گردآوري كنيد. سپس اين ليست بايد با URLهايي كه كاربران سايت مشاهده مي كنند، مقايسه شود. اين كار ممكن است كمي دشوار به نظر برسد، اما نگران نباشيد؛ در زير راهنماي كامل پيدا كردن صفحات يتيم ذكر شده است:

ليست كردن crawlable links

ابزارهاي متعددي وجود دارند كه مي توانند به شما در مشاهده URLهاي قابل خزيدن (crawlable links) كمك كنند. يكي از بهترين اين ابزارها سايت Ahrefs است. شما مي توانيد با ورود به اين سايت و ايجاد حساب از امكانات Ahrefs Webmaster Tools به صورت كاملا رايگان بهره مند شويد.

براي پيدا كردن اين URLها وارد بخش حسابرسي سايت شويد و روي ايجاد پروژه جديد كليك كنيد. سپس تب منابع URL را باز كرده و بك لينك ها را به عنوان منبع URL علامت بزنيد. ادامه دستورالعمل ها را دنبال كنيد و در نهايت خزيدن را اجرا كنيد. نتايج به دست آمده از Page Explorer را ذخيره نماييد. اين سند در مراحل بعدي به كار گرفته خواهد شد.

پيدا كردن urlهاي داراي بازديد

در مرحله بعدي از برطرف كردن خطاي صفحات يتيم، بايد ليستي از URLهايي كه توسط كاربران بازديد مي شوند را جمع آوري كنيد. براي اين كار راه هاي مختلفي وجود دارد اما به عنوان يك روش آسان و سريع پيشنهاد مي كنيم از منابع داده اي كه به آن دسترسي داريد، استفاده كنيد. فايل هاي داده اي از آن جهت كه توسط سرور ثبت مي شوند دقت بيشتري دارند. بسته به نوع سرور مي توانيد به يكي از سه روش زير URLهاي داراي بازديد را پيدا كنيد:

  • دسترسي به فايل هاي گزارش آپاچي (لينوكس)
  • دسترسي به فايل هاي گزارش NGINX (لينوكس)
  • دسترسي به فايل هاي گزارش IIS (ويندوز)

پيدا كردن URLهاي داراي بازديد از طريق گوگل آناليتيكس راهي ساده تر است كه براي همه سرورها موثر خواهد بود. در اين شيوه ابتدا بايد وارد حساب Data Studio خود شويد و يك گزارش جديد ايجاد كنيد. سپس Google Analytics را به عنوان منبع داده خود علامت بزنيد و حسابي كه مي خواهيد بررسي شود را انتخاب كنيد.

ويژگي GA4 را انتخاب كرده و منبع داده را روي آن تنظيم كنيد. پس از آن بايد روي Page path كليك كرده و متريك را نيز روي Views تنظيم كنيد. با قرار دادن حالت مرتب سازي روي ترتيب نزولي و انتخاب محدوده زماني پيش از زمان نصب GA4 مي توانيد نتايج را مشاهده كنيد.

در نهايت كافي است با كليك روي Export فايل گزارش را ثبت كنيد. بعد از اينكه گزارش URLهاي داراي بازديد را دريافت كرديد مي توانيد با كمك Data Studio موارد تكراري را پاكسازي كنيد.

چگونه صفحات يتيم را تعمير كنيم؟

پس از اينكه URLهاي قابل خزيدن و URLهاي داراي بازديد را ليست كرديد، زمان آن رسيده است كه اين دو گروه را به هم متصل كنيد. براي اين كار در Google Sheets يك برگه جديد باز كرده و ۳ تب با عنوان هاي crawl، hits و cross ايجاد كنيد.

در تب اول تمام crawlable links را جايگذاري كنيد و در تب دوم نيز remaining URLs را قرار دهيد. با وارد كردن تابع زير در تب سوم كار تمام مي شود:

=UNIQUE(FILTER(hits!A:A, ISNA(MATCH (hits!A:A, crawl!A:A, 0))))

برخي از سئوكارها دچار اين اشتباه مي شوند كه لينك هاي داخلي را به تمام صفحات يتيم سايت ارجاع مي دهند، در حالي كه در ابتداي مطلب نيز گفتيم كه همه صفحات يتيم اتفاقي ايجاد نمي شوند. بنابراين دليلي ندارد صفحه يتيمي كه عمدا و براي مقاصد مختلفي طراحي شده است، را درست كنيم.

چگونه از يتيم شدن صفحات جلوگيري كنيم؟

به دليل زمان بر بودن و پيچيده بودن فرآيند رفع مشكل Orphan Pages بسياري از صاحبان وب سايت ها ترجيح مي دهند به مرور زمان اين صفحات را شناسايي و با لينك سازي داخلي براي آن ها، مشكل را رفع كنند. در ادامه چند تا از مهم ترين راه هاي جلوگيري از يتيم شدن صفحات قيد شده است:

  • صفحات يتيم با محتواي يكسان يا مشابه با صفحه ديگري بايد ادغام شوند. اين به معناي ادغام محتوا و هدايت URL يتيم به صفحه ديگر است.
  • صفحات يتيمي كه هيچ ارزشي براي بازديدكنندگان ندارند و به طور اتفاقي ايجاد شده اند، بايد حذف شوند.
  • هنگامي كه قصد مهاجرت سايت را داريد با برنامه عمل كنيد. شما مي توانيد با هدايت صفحات قديمي به نسخه هاي جديد با تغيير مسير 301 از لينك هاي شكسته و سردرگمي در وب سايت خود جلوگيري كنيد.
  • يك ساختار سايت مناسب انتخاب كنيد. ايجاد پيوند به صفحات جديد به صورت دستي احتمال خطا دارد و ممكن است برخي صفحات را از ياد ببريد. اما با كمك ساختارهاي مناسب، وردپرس به صورت خودكار بك لينك داخلي از صفحه اصلي ايجاد مي كند و هيچ صفحه اي بدون لينك باقي نمي ماند.

نتيجه گيري

صفحات يتيم مانند جزاير سرگرداني در فضاي اينترنت هستند كه به حال خود رها شده اند و هيچكس به آن ها دسترسي ندارد. اين صفحات به دليل اينكه هيچ لينك داخلي دريافت نكرده اند، براي خزنده هاي گوگل و كاربران اينترنت نمايش داده نمي شوند. اگر به سئو سايت خود اهميت مي دهيد لازم است خطاي صفحات يتيم را جدي بگيريد و براي تعمير آن ها اقدام كنيد. وجود صفحات يتيم مي تواند روند رتبه گيري و افزايش ترافيك سايت شما را دچار اخلال كند. در اين مطلب تلاش كرديم راه هاي پيدا كردن صفحات يتيم و نحوه تعمير آن ها را به شما عزيزان آموزش دهيم.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۱۱:۱۴ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی