آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : ---
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

woman-decision-800x800

نام برند، نقش اساسي را در برندسازي و مديريت برند شما بازي مي كند. در واقع شما تبليغات مي كنيد تا مهمتر از معرفي محصولات و خدماتتان، برندتان را به مخاطبان بشناسانيد. شما با توليد يك محتواي خوب و جذاب بدون اينكه بخواهيد نامي از برندتان بياوريد، مخاطبان را وادار مي كنيد تا نام برند شما را بخاطر بسپارد. بنابراين انتخاب نام برند يكي از مهمترين اصول برندينگ مي باشد. به همين منظور نكاتي را بايد رعايت كنيد تا بتوانيد در امر برندينگ و همچنين بازاريابي اينترنتي موفق باشيد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۲۶:۰۸ ] [ ريحانه مقدم ]

اگر به دنبال يك تغيير و پيشرفت هستين در زمينه كارتون اولين و بهترين هدفتون ميتونه زدن سايت باشه،كسب و كار اينترنتي شمارو هدفمند تر و معتبر تر ميكند ،داشتن يك سايت خوب وقت شمارو آزاد تر و فروشتون بيشتر ميكنه .اين روزا هوش مصنوعي نقش چشمگيري در زندگي همه انسان ها پيدا كرده كه گاهي به پيشرفت منمون ميتونه خيلي كمك كنه .اين روزها آدرس هاي اينترنتي همه جا ديده ميشود از تراكت ها تا بيلبوردها و حتي سوپر ماركت ها هم از سايت استفاده ميكنند و بخش بزرگي از زندگي مارو تشكيل ميدهند ،بدون سايت ها چگونه از تخفيف ها باخبر شويم ،چگونه قيمت وسايلي كه ميخواهيم مطلع بشيم ،با دو كليك به هر جايي و هر چيزي ميشه دسترسي داشت.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۰۱:۱۳ ] [ ريحانه مقدم ]

تجزيه و تحليل swot را بايد چارچوبي دانست كه هر كسب و كاري به آن نياز دارد. اين قاعده و قانون مي توانند به شما در مسير پيشرفتتان به خوبي كمك كنند. در ادامه اين مقاله اطلاعات بيشتري در خصوص آناليز Swot در اختيار شما قرار مي دهيم. اگر مي خواهيد بدانيد كه تحليل swot چيست، چه زماني و چگونه از آن استفاده كنيم تا پايان همراه ما باشيد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۲۰:۳۴ ] [ ريحانه مقدم ]

ميوه يكي از پر خاصيت­ ترين خوراكي­هاست كه امروزه جايگاه ويژه­اي در سبد غذايي خانوارها دارد و گرايش مردم به مصرف ميوه بسيار افزايش يافته است از سوي ديگر با توجه به افزايش جمعيت و افزايش سرانه مصرف ميوه تقاضا براي عرضه ميوه روز به روز در حال افزايش است به همين دليل و دلايل متعدد ديگر باغداري به يكي از مشاغل پر سود و بسيار پر طرف دار بدل شده است و از حالت سنتي و كم بازده خود خارج شده است و به سبك و سياق مدرن و علمي در آمده است.

اما نبايد فراموش كنيد عوامل متعدد و بي‌شماري در موفقيت يك باغ اعم از مثمر و يا غير مثمر دخيل خواهند بود كه باغداران بايستي بر اين فاكتورها و عوامل متعدد واقف باشند تا بتوانند در زمينه باغداري موفق عمل نمايند و به سود دلخواه دست يابند، مي­توان گفت كه يكي از مهم‌ترين و ابتدايي­ترين فاكتورهاي موثر بر موفقيت آميز بودن احداث يك باغ و ميزان سود دهي يك باغ در آينده خريد نهال است كه نبايد اهميت اين موضوع مورد غفلت واقع شود.

از اين رو در مقاله پيش رو خريد نهال و فاكتورهاي موثر بر اين امر مهم و حياتي را مورد بررسي و ارزيابي قرار خواهيم داد پس اگر به دنبال احداث باغ و يا خريد نهال هستيد توصيه مي­شود كه تا انتها با ما همراه شويد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۴۳:۵۷ ] [ ريحانه مقدم ]

اينترنت و فضاي مجازي بستري وسيع و مملو از ظرفيت هاي گوناگون است كه مي تواند براي موفقيت هرچه بيشتر به شما كمك كند. در عصر فناوري و ارتباطات هر كسي مي تواند از دانش و مهارت خود براي ارتباط با هزاران انسان ديگر استفاده كند. وبلاگ نويسي يك شيوه ساده براي مطرح كردن نظريات و اشتراك گذاري دانسته هاي خود با ديگران است. اگر شما هم فكر مي كنيد مهارت خوبي در نويسندگي داريد، مي توانيد با يادگيري نكات مهم مقاله آموزش وبلاگ نويسي و مشاهده چند نمونه وبلاگ موفق، براي ساخت وبلاگ شخصي خود اقدام كنيد.

تمامي نكاتي كه در ادامه براي شما بررسي مي كنيم، برگرفته از تجربيات ما در مديريت و راه اندازي هزاران وبلاگ در عرصه وب است.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۳۳:۵۸ ] [ ريحانه مقدم ]

اگر شما هم به تازگي وارد عرصه ديجيتال ماركتينگ شده ايد يا در حال يادگيري سئو هستيد، احتمالا نام هدينگ ها و سربرگ هاي محتوا به گوشتان خورده است. شايد هنوز كمي در اين باره شك داشته باشيد كه تگ هدينگ چيست و به چه علت تاكيد زيادي بر استفاده از آن مي شود.

در واقع مفهوم هدينگ به اندازه ساير استراتژي هاي سئو و بهينه سازي سايت پييچيده نيست، اما رعايت نكات مربوط به آن به طور قابل توجهي بر افزايش ترافيك و بازديد سايت شما تاثير خواهد گذاشت. در ادامه اين مطلب قصد داريم به معرفي كامل و جامع تگ هاي هدينگ و راه هاي مختلف به كارگيري آن در محتواي سايت بپردازيم.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۴۴:۵۵ ] [ ريحانه مقدم ]

در شبكه‌هاي آبرساني شهري، روستايي و صنعتي، ممكن است فشار آب ورودي به ساختمان‌ها، مجتمع‌هاي مسكوني، اداري و تجاري براي تأمين آب مصرفي در طبقات بالايي كافي نباشد. در چنين مواقعي، از پمپ اب خانگي براي تقويت فشار آب استفاده مي‌شود. اين پمپ‌ها توانايي افزايش فشار آب و تأمين آبدهي مناسب در نقاط دورتر از منبع آب را دارند. استفاده از پمپ آب خانگي علاوه بر تقويت فشار آب، مزاياي ديگري نيز دارد. يكي از مهم‌ترين مزايا، صرفه‌جويي در مصرف آب است. با افزايش فشار آب و بهبود روند آبدهي، مصرف آب در طبقات بالايي بهبود يافته و از تلف شدن آب جلوگيري مي‌شود. اين موضوع به كاهش هزينه‌هاي مرتبط با مصرف آب كمك مي‌كند.

پمپ‌هاي اب خانگي به‌صورت معمول در مجتمع‌هاي مسكوني و تجاري كوچك يا متوسط نصب مي‌شوند و به‌عنوان يك راهكار كارآمد براي مشكلات فشار آب مورد استفاده قرار مي‌گيرند. اين پمپ‌ها با توجه به نياز مشتري و مشخصات ساختمان نصب مي‌شوند تا فشار و آبدهي مناسب را فراهم كنند. از اين رو، استفاده از پمپ‌هاي آب خانگي مي‌تواند به افزايش بهره‌وري و راندمان در مصرف آب كمك كند.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۰۸:۰۳ ] [ ريحانه مقدم ]

چگالي كلمات كليدي در سئو يكي از مهمترين فاكتور ها به شمار مي آيد. اهميت ندادن به اين فاكتور مهم، موجب مي شود؛ يا ربات هاي گوگل متوجه موضوع صفحه شما نشوند و آن را براي كلمه كليدي مدنظر در نتايج جستجو جاي ندهند، يا اين كه جريمه بهينه سازي بيش از حد (Over Optimization) شامل حال وب سايت شما شده و صفحه به طور كلي از نتايج جستجو حذف شود. براي درك بهتر مفاهيم مشكلات ذكر شده و علت آن ها تا انتهاي اين مقاله همراه ما باشيد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۱۸:۰۱ ] [ ريحانه مقدم ]

متا تگ Open graph از جمله متا تگ هايي است كه در راستاي بهينه سازي سورس سايت بايد شناخت كافي از آن، داشته باشيد. برخي از متا تگ ها در سئو اهميت بسيار زيادي دارند و مستقيما روي رتبه و سئو سايت اثرگذار هستند، برخي متا تگ ها نيز اثرگذاري غيرمستقيم دارند. متا تگ Open graph نيز در اين دسته بندي قرار مي گيرد.

ما در اين مقاله سعي كرديم به طور كامل اين تگ را براي شما شرح دهيم و نكات مهم آن را به شما آموزش دهيم.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۲۰:۴۹ ] [ ريحانه مقدم ]

كتاب قانون به مجموعه كتاب هاي حقوقي گفته مي شود كه در هريك از آن ها قوانين شاخه خاصي از حقوق قرار گرفته است. كتاب قانون با موضوعات گوناگوني از جمله قانون مدني، مجازات اسلامي، تخلفات اداري، قوانين مالياتي، قوانين تجاري و... به چاپ رسيده است. اين كتاب ها مي توانند براي افراد فعال در عرصه حقوق، بخصوص كساني كه قصد شركت در آزمون هاي وكالت را دارند، بسيار مفيد واقع شوند.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۴۸:۵۶ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی