آموزش سئو سايت
آموزش سئو سايت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : ---
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

انسان هاي بي هدف مجبورند تمام عمرشان را صرف اين كنند كه انسان‌ هاي هدف‌ دار زودتر به اهداف خود برسند...

اگر بخواهيم انسان ها را به دو دسته تقسيم كنيم، يك دسته با انسان هاي داراي هدف و دسته ديگر را انسان هاي بدون هدف بناميم، ولي واقعيت آن است كه در كاوش هاي بعدي انگاره اي اين چنين نمي تواند به يقين برسد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۱۰:۵۶ ] [ ريحانه مقدم ]

content

بازاريابي محتوا همان طور كه مي تواند شما را به اوج موفقيت برساند، در صورت نداشتن برنامه و استراتژي خاص، مي تواند صدمات جبران ناپذيري به شما وارد كند. پس براي كسب موفقيت، اين اصول كه بسيار ساده مي باشند را رعايت كنيد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۲۹:۱۵ ] [ ريحانه مقدم ]

در تعريف بازاريابي ويروسي آمده است كه اگر شركت يا سازماني با ارائه سرويس و يا محصول با پشتيباني مناسب بتواند مشتري خود را راضي نگه دارد و او را ترغيب به معرفي آن به فردي ديگر كند، در واقع تبليغ دهان به دهان و يا ويروسي شكل گرفته است.

اما سوال اين است كه در دنياي اينترنت بازاريابي ويروسي چگونه شكل مي گيرد؟ اجازه دهيد به اين سوال با يك مثال ساده پاسخ دهم :

نيوسئو همواره مقالات آموزشي در زمينه سئو سايت و بازاريابي اينترنتي ارائه مي دهد. اگر شما كه مخاطب ما هستيد از اين مقالات رضايت داشته باشيد و آن را از طريق صفحات اجتماعي و يا ايميل خود به اشتراك بگذاريد، برند و سايت ما را به ديگران معرفي كرده ايد و در واقع مدل بازاريابي ويروسي را پياده كرده ايد.

مي توان از كمپين هاي تبليغاتي از طريق ايميل، استفاده از وبينار، استفاده از پيامك و گفت و گوهاي اينترنتي به عنوان رايج ترين نمونه هاي بازاريابي ويروسي ياد كرد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۲۸:۲۲ ] [ ريحانه مقدم ]

social-media-marketing-solu

همانطور كه همه شما دوستان عزيزم مي دانيد، امروزه يكي از مهمترين راه هاي تبليغات اينترنتي ، استفاده از شبكه هاي اجتماعي است و يا به عبارتي ديگر هر استراتژي موثر بازاريابي ديجيتال شامل يك جزء جدايي ناپذير تحت عنوان رسانه‌هاي اجتماعي مي‌ باشد. يكي از بهترين رسانه‌هاي ديجيتال براي سوق دادن سريع كسب و كار است، كه اين عمل به درستي از طريق بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي فراهم مي‌گردد.

براي تازه واردان به صنعت بازاريابي اينترنتي، اولين برداشت خوب و يا سودآوري در رسانه‌هاي اجتماعي خيلي مهم است ، بطوريكه در واقع آنها فقط يك فرصت دارند و بايد آن را به درستي استفاده كنند.

از دست دادن اين فرصت به معناي عقب ماندن از رقبا و از بين رفتن شهرت است كه در نوع خود سخت و طاقت فرسا بوده و آسان نيست.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۵۸:۱۱ ] [ ريحانه مقدم ]

 

هشتگ در توييتر، كاربران متفاوتي كه در مورد يك موضوع مشترك بحث مي كنند و ارتباطي با يكديگر ندارند را به يك جريان مشترك هدايت مي كند. در واقع شما مي توانيد با جست وجوي يك هشتگ كه مورد علاقه شما است تمامي پست هاي مرتبط با آن را ببينيد و يا پستي را در مورد آن منتشر كنيد. بنابراين هشتگ بسيار با ارزش است و لازم است كه قبل از هركاري بدانيم كه در شبكه هاي اجتماعي مختلف مانند تويير از آنها چگونه كمك بگيريم. پس شروع مي كنيم!

من در توييتر به دنبال مطالب مربوط به بهينه سازي سايت هستم. بنابراين در قسمت جست و جوي توييتر عبارت "سئو سايت" را وارد مي كنم.

همانطور كه مشخص است، توييتر روش هاي مختلفي را براي اتصال به هشتگ در اختيار گذاشته است.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۵۷:۰۹ ] [ ريحانه مقدم ]

ecommerce-blogging

آيا داشتن بلاگ براي فروشگاه هاي اينترنتي الزامي است؟

اين سوالي است كه اكثر مديران فروشگاه ها پاسخ مشخصي براي آن ندارند.منافع و مزاياي وبلاگ نويسي براي يك شركت و تجارت كوچك با محصولات كم كاملا بديهي است اما آيا وقتي شما يك فروشگاه بزرگ اينترنتي با صدها و يا هزاران محصول تاسيس مي كنيد، باز هم نيازمند وبلاگ هستيد؟


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۵۶:۱۹ ] [ ريحانه مقدم ]

يكي از سوالاتي كه كاربران سئو با آن مواجه مي شوند، اين است كه كيورد ريسرچ چيست؟

موتور جستجوي گوگل از فاكتورهاي مختلفي براي اسكن و درك مطالب موجود در يك سايت استفاده مي كند. در صورتي كه محتواي صفحات سايت پاسخ هاي مفيدي را براي عبارات جستجو شده توسط كاربران در بر داشته باشد، گوگل آن صفحه را رتبه بندي مي كند.

يكي از معيارهايي كه به موتور جستجو در درك محتواي سايت كمك مي كند، كلمات كليدي يا همان كيوردها هستند. اما از كجا بدانيم چه كلمات كليدي به موضوع محتواي ما مرتبط هستند؟

در اين محتوا قصد داريم به طور كامل به اين سوال پاسخ دهيم كه كيورد ريسرچ چيست و چه نكاتي را در تحقيق كلمات كليدي يا به اصطلاح كيورد ريسرچ بايد در نظر بگيريم.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۵۵:۱۱ ] [ ريحانه مقدم ]

تاثير وبلاگ در سئو به صورت مستقيم و غير مستقيم امكان پذير است. وبلاگ نويسي به خودي خود مي تواند از طرق مختلفي براي يك شركت مفيد باشد و يكي از بهترين مزايا آن، تاثير گذاري مثبت در سئو سايت است. ما در اين مقاله قصد داريم نحوه تاثير وبلاگ بر سئو را، هم از روش هاي مستقيم و هم غير مستقيم بررسي كنيم.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۴۴:۲۸ ] [ ريحانه مقدم ]

سئو و بازاريابي b2b مكمل هم هستند. حال اينكه چرا مي توانند كامل كننده هم باشند، در اين مقاله بررسي خواهيم كرد. امروزه براي موفقيت در عرصه بازاريابي و فروش مهارت ها و روش هاي متعددي وجود دارد كه يادگيري آن ها احتمال پيشرفت بازارياب را افزايش مي دهد.

بازاريابي b2b نوعي بازاريابي است كه جامعه هدف آن را مشاغل تشكيل مي دهند. به عبارت ديگر در اين روش بازارياب تلاش مي كند تا محصولات خود را به صاحبان مشاغل به عنوان مصرف كننده بفروشد و اين مسئله با بازاريابي b2c تفاوت هايي دارد. به همين دليل است كه يك بازارياب b2b بايد توانايي بهره گيري از ابزارهاي مختلفي براي دستيابي به هدف خود را داشته باشد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۵۰:۵۳ ] [ ريحانه مقدم ]

وكيل ديه به يك به وكيل دادگستري گفته مي شود كه در زمينه مطالبه ديه از اشخاص حقيقي يا حقوقي تخصص دارد. وكيل ديه مي توانند در پرونده هاي مربوط به ديه ناشي از قتل، صدمات بدني و ساير جرائم، از جمله ديه ناشي از تصادفات، به اشخاص حقيقي و حقوقي كمك كند.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۱۷:۳۱ ] [ ريحانه مقدم ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی